Facebook, Livity و اعتماد شاهزاده متحد به قرار دادن افراد جوان مسئول جدید دیجیتال کمپین

پس بحث بین Livity و Facebook دو پیوست نیروهای با اعتماد شاهزاده به فکر می کنم متفاوت در مورد این موضوع از خشونت جوانان. طبیعت منحصر به فرد از Livity بدان معنی است که مقابله با این مسئله می تواند واقعا جوانان led و پس از تحقیقات با مردم به طور مستقیم تحت تاثیر خشونت جوانان یک گروه شش با استعداد و آینده معماران و طراحان استخدام شده بودند به شکل یک اقامت در Livity.

کمپین طراحی شده است برای تشویق افراد جوان تحت تاثیر خشونت جوانان خود را باور

آنها وظیفه با ارائه جذاب الهام بخش و بهترین در کلاس جوانان-led دیجیتال محتوای مبارزات انتخاباتی خواهد شد که تشویق افراد جوان تحت تاثیر خشونت جوانان به این باور را در خود و کشف جدید کار فرصت.

همگروهی انتخاب شده بودند و خود را برای تجربه های متنوع و هر کدام نقش های مختلف برای این پروژه است. انتخاب از بیش از 100 متقاضیان اعضای تیم و نقش آنها عبارتند از:

  • Uyi Aghedo (خلاق)
  • مارتین برتو (طراح @mmm.با این نسخهها کار)
  • رنه جکسون (تهیه کننده @reneejacks)
  • Pippo Khalwa (پژوهشگر @Peakysaku)
  • Destinie پیج (عکاس @onlydestt)
  • لوئیس Pallier (تصویری مدیر @louispatternss)

قرار دادن افراد جوان در قلب هر دو شناسایی موانع و سپس ایجاد یک راه حل کلیدی برای ساخت این کمپین که در پاسخ به مشکلات افراد جوان امروز چهره. این گروه مسئول تحقیق strategising آینده با مفهوم و تولید خلاق مبارزات اجتماعی است که باز کردن دسترسی برای یک گروه خاص از افراد جوان است. از طریق این فرایند آنها تا به حال به در نظر گرفتن:

● افراد جوان می خواهید دسترسی به واقعی پرداخت می شود و aspirational فرصت در بسیاری از موارد این شامل فرصت هایی که آنها ممکن است حتی نمی دانند وجود دارد

● پرورش خود اعتقاد و خلاقیت در میان مخاطبان به اطمینان حاصل شود که آنها احساس کنند این فرصت های موجود و قابل دسترسی

● همه خروجی ownable برای افراد جوان با جوانان-رهبری ارتباطات برنامه ریزی برای رانندگی تاثیر

● ارائه آموزش مهارت های نرم توسعه مهارت های خلاق و الهام بخش است که ایجاد یک حس آژانس با شرکت کنندگان به ارائه مادام العمر تاثیر مثبت

● مربوط به افراد جوان که مایل به انتخاب مثبت در مورد آینده خود را, اما اغلب با کمی و یا بدون فرصت به انجام این کار.

● ایجاد ناگهانی از خود اعتقاد و فرصت در میان جوانان لندن تحت تاثیر خشونت جوانان.

پرداخت اقامت زد از Livity را Brixton دفتر از دسامبر 2019 از طریق فوریه سال 2020 است. بیش از آن زمان ساکنان دریافت کلاس های کارشناسی ارشد و راهنمایی ارزشمند از این تیم در Facebook و اعتماد السلطنه نیز در حال انجام برنامه مدیریت و مربیگری از Livity.

فاز اول ‘Lightwork’ کمپین متمرکز شده است الهام بخش ناگهانی از خود باور در افراد جوان در حال حاضر راه اندازی و اجرا خواهد شد در سراسر Livity و اعتماد شاهزاده کانال در Facebook خانواده از برنامه برای شش هفته. Facebook نیز ارائه پشتیبانی های اضافی برای ترویج کمپین به افراد جوان در سراسر انگلستان است. در زمانی که افراد جوان با آن مواجه می شوند بنابراین مقدار عدم اطمینان و اضطراب در اطراف خود آتی مثبت محتوا است که می تواند الهام بخش در مورد آینده خود را مورد نیاز است بیشتر از همیشه.

برجسته در درون این محتوا در حال مصاحبه با مجری کنی آلستار جوانان فعال و کارآفرین ارمیا امانوئل حفظ Hush بنیانگذار فردی کارشناسی ارشد و هماهنگ کننده کمپین Yra Lougheide-Camejo.

مراحل پس از مبارزات انتخاباتی خواهد شد تمرکز بر توسعه حرفه ای مرتبط با مهارت و ارتباط جوانان با فرصت های شغلی یک بار Covid-19 مستند برداشته شده است.

Pippo Khalwa یکی از اقامت توضیح می دهد: “Livity اقامت شده است به طور کلی یک چشم باز تجربه. من تا حدودی متکبرانه فرض قبلا که من رشد کرده بود برای درک همه چیز که می رود به یک کمپین بازاریابی و نقش پشت, آن, اما در طول این فرایند من آمده اند تا متوجه من شد تا حد زیادی اشتباه است.

“این تجربه شده است یک چالش بزرگ به عنوان من تا به حال به آدرس برخی از ارتباطات و کار تیمی مسائل خود من اما ممنون میشم که من در یک محیط با چنین مدبر روشنفکر معماران و طراحان را به گزاف گویی کردن و رشد ، من در حال حاضر آموخته زیادی در مورد آنچه که شده است من عقب نگه حرفه ای در گذشته و من امیدوار هستم که این تنظیمات من برای آینده ای روشن. من می خواهم توصیه می کنیم این روند را کاملا چند از دوستان من قطعا.”

کت هان از Facebook گفت: “این پروژه به ما آموخت که نزدیک شدن به خلاق دادخواستها در راه های مختلف به ارمغان می آورد پاداش های بزرگ. نه تنها ارزش ما شش نفر جوان اضافه شده از طریق بینش و تجربه بی اندازه – من نیز واقعا فروتنی کار کردن با آنها; خود را به درایو خود را به شور و استعداد خود را الهام بخش است. واقعا وجود دارد هیچ چیز قدرتمند تر از آشنایی و کار به طور مستقیم با مخاطبان خود را.”

Livity را الکس بز گفت: “افراد جوان می خواهید دسترسی به ملموس آینده مسیر به ویژه کسانی که در معرض خطر تجربه جدی خشونت جوانان – به طور مستقیم یا غیر مستقیم – اما اغلب آن را احساس می کند مانند وجود دارد گزینه های باز به آنها. از Facebook led همکاری بین Livity و اعتماد السلطنه به نظر می رسد برای تغییر این با توانمند سازی شگفت انگیز از معماران و طراحان به طراحی تولید و اجرای یک کمپین ارائه جامع تر روایت است که شکسته شدن موانع اشتغال و جوان مردم آنچه را که آنها در واقع نیاز است.”

الکس فلمینگ از اعتماد السلطنه: “توانایی بود واقعا فرد جوان led فوق العاده مهم است به ما در اعتماد شاهزاده. این پروژه نشان داده است که اهمیت اعتقاد به استعداد و خلاقیت افراد جوان باید به ایجاد چیزی الهام بخش به همسالان خود. از طریق همکاری با شرکای مانند Facebook و Livity که سهم تعهد ما به ساختمان افراد جوان اعتماد به نفس و مهارت های ما قادر به آنها الهام بخش– حتی در زمان نامشخص – به دنبال مثبت گام های بعدی و پر رونق آتی.”

// در این مقاله برجسته

Facebook

محصولات ما توانمند سازی بیش از 2 میلیارد نفر در سراسر جهان برای به اشتراک گذاشتن ایده های ارائه پشتیبانی و ایجاد یک تفاوت.

پیدا کردن اطلاعات بیشتر در

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im