Facebook نه مطابق با سیاسی تبلیغ آشکار مطالعه می یابد ‘مشکوک’ منابع با استفاده از تاکتیک های مشابه به روسیه

Category: مدیا دیلی نیوز Comments: No comments

مطالعه جامع انجام شده توسط محققان دانشگاهی در دانشگاه نیویورک Tandon
دانشکده فنی و مهندسی یافت “سیستمیک نقص” در Facebook را تبلیغات سیاسی نظارت و اجرای بسیاری از بدترین مجرم برگزاری نمایشگاه همان دروغ و عدم افشای
مسائلی که روسیه اینترنتی تحقیقات آژانس استفاده می شود برای اخلال در سال 2016 انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده.

مطالعه “امنیت و تحلیل Facebook Ad کتابخانه” بررسی ارزش یک سال از تبلیغات سیاسی
ظاهر می شود در Facebook از طریق آوریل 2019 و متوجه شد که 55 درصد موفق به تطابق با Facebook را از اساسی ترین سیاست ها برای افشای خود منابع مالی است.

تبلیغات

تبلیغات

حتی بیشتر نگران کننده, محققان
در بر داشت که بسیاری از تبلیغات بودند “قرار داده شده توسط به احتمال زیاد اصیل تبلیغ اغلب با استفاده از دروغ تاکتیک های مشابه به کسانی که شاغل توسط روسیه-حمایت اینترنتی تحقیقات آژانس.

“این تاکتیک شامل هدف قرار دادن خوانندگان با نژاد و جنسیت و عضویت در اتحادیه یا کهنه وضعیت نشانگر هویت شناخته می شود بسیار موثر در ارگانیک, پخش كردن, پیام است.”

این مطالعه شناسایی 19,526 تبلیغات به ارزش حداقل $3.86 میلیون قرار می گیرد مانند “اصیل جوامع” است و فقط به عنوان در سال 2016 زمانی که Facebook کاربران درگیر با این تبلیغات داده های خود را
جمع آوری شده برای آینده سیاسی retargeting.

این پژوهشگران همچنین دریافتند که هنگامی که Facebook کشف چنین اصیل سیاسی ad فعالان آن زمان آنها به طور متوسط 210 روز تعطیل
آنها را به پایین.

“مشکوک عملیات تجاری, ترویج, برای مثال, ‘TrumpCare,’ ‘مسیحی سلامت برنامه” یا “قهرمانان خریداران خانه برنامه’ – none ثبت نام اشخاص حقوقی – استفاده
مشابه میکرو-هدف قرار دادن تاکتیک و نقض Facebook افشای سیاست” مطالعه اشاره کرد و افزود: “این شايع در غرب و زنگ کمربند.”

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>