با ورود انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به انتخابات خود
پنجره 60 روزه، فیس بوک صبح امروز چندین گام جدید را اعلام کرد که برای جلوگیری از ایفای نقش در برهم زدن رای گیری و «کاهش خطرات سردرگمی پس از انتخابات» از جمله ممنوعیت
هر گونه تبلیغات جدید در سیستم عامل های فیس بوک از جمله اینستاگرام در هفته قبل از انتخابات.

از دیگر گام هایی که فیس بوک در حال برداشتن آن است می توان به موارد زیر اشاره کرد:

حذف هایی که ادعا می کنند مردم دریافت خواهد کرد
COVID-19 اگر آنها در رای گیری شرکت کنند، و اتصال یک لینک به اطلاعات مقتدرانه در مورد ویروس کرونا به هایی که ممکن است از COVID-19 برای دلسرد کردن رای گیری استفاده کنند.ضمیمه کردن یک برچسب اطلاعاتی به محتوایی که به دنبال مشروعیت بخشیدن به نتیجه انتخابات یا بحث در مورد مشروعیت روش های رای گیری است، به عنوان مثال، با این ادعا که قانونی است
روش های رای گیری منجر به تقلب خواهد شد. اگر هر نامزد یا کمپینی سعی کند قبل از اینکه نتایج نهایی در آن باشد اعلام پیروزی کند، برچسبی به های خود اضافه کند که مردم را هدایت می کند
به نتایج رسمی از رویترز و استخر ملی انتخابات.

تبلیغات

تبلیغات

در سمت مثبت، فیس بوک همچنین گفت که برای تشویق مردم به ثبت نام برای رای دادن گام برمی دارد،
از جمله “یک درایو ملی در اواخر این ماه به استخدام کارگران نظرسنجی برای انجام این کار مهم است. ما همچنین در حال ارائه اعتبارات آگهی به مقامات انتخابات به طوری که آنها می توانند تبلیغات برای استخدام کارگران نظرسنجی اجرا
جايي که بيشتر از همه بهشون احتياج داره”

شبکه اجتماعی همچنین آیکون ها و لینک های جدید “مرکز اطلاعات رای گیری” را در برنامه های فیس بوک و اینستاگرام خود برجسته کرد، و یک تابع محدود کننده فورواردها را بر روی آن ایجاد کرد
سرویس پیام رسانی پیام رسان برای «کند کردن گسترش اطلاعات غلط ویروسی».

وی می گوید: «این انتخابات طبق معمول کسب و کار نخواهد بود. همه ما مسئولیت داریم که از دموکراسی خود محافظت کنیم. یعنی
کمک به مردم برای ثبت نام و رای دادن، پاک کردن سردرگمی در مورد چگونگی کار این انتخابات، و برداشتن گام هایی برای کاهش شانس خشونت و ناآرامی.”
در یک اعلام مراحل جدید امروز صبح.

او بر نقشی که فیس بوک ممکن است در کمک به جلوگیری از آشفتگی پس از انتخابات ایفا کند تاکید کرد اگر همان طور که بسیاری انتظار دارند، یک باخت
نامزد و طرفدارانش – و احتمالا بازیگران خارجی متخاصم – سعی می کنند در مورد مشروعیت رای گیری رسمی پراکنده شوند.

“از زماني که
همه گیر به این معنی است که بسیاری از ما از طریق رای خواهیم داد و از آنجا که برخی ایالت ها ممکن است پس از روز انتخابات هنوز برگه های رای معتبر را شمارش کنند، بسیاری از کارشناسان پیش بینی می کنند که ممکن است نتیجه نهایی در مورد
شب انتخابات، زوکربرگ، اشاره کرد، و افزود: “این مهم است که ما برای این امکان از قبل آماده شویم و بفهمیم که می تواند یک دوره ادعاهای شدید و ضد ادعاها به عنوان وجود داشته باشد
نتایج نهایی شمارش می شوند. این می تواند یک دوره بسیار گرم باشد، بنابراین ما در حال آماده سازی سیاست های زیر برای کمک به در روزها و هفته های پس از پایان رای گیری هستیم.”

در میان آن مراحل، زوکربرگ گفت،
خواهد بود:

• آماده سازی کاربران برای این احتمال که ممکن است مدتی طول بکشد تا نتایج انتخابات رسمی شود.
یک مشارکت
با رویترز و استخر ملی انتخابات برای ارائه اطلاعات مقتدرانه در مورد نتایج انتخابات.

• افزودن یک «برچسب اطلاعاتی به محتوایی که به دنبال مشروعیت بخشیدن به نتیجه انتخابات یا بحث در مورد مشروعیت روش های رای گیری است.»
• اجرای سیاست های خشونت و آسیب فیس بوک به طور گسترده تر با گسترش تعریف ما از افراد پرخطر برای شامل کردن مقامات انتخاباتی به منظور کمک به
جلوگیری از هر گونه تلاش برای فشار و یا آسیب رساندن به آنها، به خصوص در حالی که آنها در حال انجام تعهدات انتقادی خود را برای نظارت بر شمارش آرا است.”
• تقویت اجرای آن علیه شبه نظامیان، شبکه های توطئه مانند QAnon، و گروه های دیگر که می تواند
برای سازماندهی خشونت یا ناآرامی های مدنی در دوره پس از انتخابات مورد استفاده قرار گیرد.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im