خوب تجارت اجتماعی است که در حال حاضر یک کسب و کار جدی اما Facebook را اعلام کرد که آن را راه اندازی Facebook مغازه های پشتیبانی شده توسط یک رشته از دیگر ویژگی های تجارت الکترونیکی به معنی آن را درست کردم جدی جدی است.

چه Facebook فروشگاه است ؟

مغازه ها را به کسب و کار توانایی برای نمایش و فروش محصولات به طور مستقیم از Facebook نرم افزار در یک گام مهم تا از آن خدمات تجارت الکترونیکی. بر خلاف آن موجود در بازار ارائه می دهد که به همکار فروش مغازه اجازه می دهد کسب و کار برای راه اندازی رایگان فروشگاه آنلاین در دسترس از طریق Facebook و Instagram. مردم قادر خواهد بود به فهرست محصولات ذخیره آنها را در یک سبد خرید و سفارش و بدون خروج از برنامه.

Facebook مغازه ها دنبال خواهد شد را به بسیاری از آنها موجود و آینده راه حل های تجارت الکترونیکی هم به آنها نگاه به توسعه یک اکوسیستم گسترده تر در سراسر Instagram, Facebook و Whatsapp – شاید چیزی بیشتر شبیه به WeChat را در برنامه تجارت قابلیت.

همراه با مغازه Facebook اعلام کرده است یکپارچه پیام راه حل اجازه می دهد تا خریداران برای تماس با کسب و کار به طور مستقیم و در نهایت پرداخت را به طور مستقیم از طریق چت. آنها نیز خواهد شد نورد از زندگی خرید برای فعال کردن خرید در زمان واقعی جدید, ‘فروشگاه’ را فشار دهید به کشف بخش از Instagram و قابلیت اتصال به برنامه های وفاداری به Facebook حساب.

به عنوان با بسیاری از خدمات آن ها رایگان خواهد بود برای کسب و کار خود را با استفاده از Facebook, امید به افزایش تعامل مصرف کننده و اتصال تاثیر تبلیغات بر روی پلت فرم از طریق قیف. در نهایت Facebook به مدت طولانی به حال جاه طلبی برای کاهش اتکا به اشخاص ثالث برای اثبات اثربخشی فعالیت های آن و در برنامه تجارت کمک می کند تا رسیدن به این عنوان به خوبی به عنوان گرفتن بیشتر خرید و جغرافیایی داده ها بر روی مخاطبان خود است.

چه معنی آن را به صورت e-commerce چشم انداز?

این یک حرکت است که دیده می شود توسط بسیاری به عنوان یک روشن چالش به آمازون ، eBay و دیگر خرده فروشان آنلاین و یکی است که ممکن است اضافه کردن فشار بیشتر به آجر و ملات فروشگاه. اما بعید است برای مطرح هر گونه تهدید قابل توجهی به آمازون با توجه به آن انبار و تحقق قابلیت های.

Facebook قرار مغازه ها به عنوان یک راه حل برای کوچک مستقل فروشگاه های خرده فروشی وضعیتی وخیم از تاثیر Covid-19 بیماری همه گیر. در علاوه بر این به خرده فروشی زوکربرگ پاسخ به طور مستقیم اشاره رستوران که به احتمال زیاد به نوبه خود سر از عمده غذای آماده تحویل مانند Deliveroo یا بارگذاری می خورد. در واقع با توجه به تفاوت در Facebook مغازه ها مدل آمازون از تحقق چشم انداز آن را به خوبی ممکن است که کسب و کار با ایجاد یک مدل تحویل در محل سود بیشتر از این خدمات جدید است.

بر خلاف آمازون و دیگر جستجو بر اساس e-commerce, کانال, Facebook مغازه ها بهتر خواهد بود مناسب برای محصول کشف فضایی که در آن اکوسیستم می تواند تبدیل به دیجیتال پنجره-تجربه خرید را برای کاربران به فهرست. در کسانی که بیشتر ضربه لحظات بدون درز تجربه خرید بسیار حیاتی است برای سرمایه گذاری در فوری مصرف کننده قصد.

چه Facebook مغازه معنی برای کسب و کار ؟

به عنوان Facebook مغازه ها به دنبال کوچک را, مستقل, فروشگاه توانایی به مقیاس از طریق ادامه digitisation محلی محصولات و خدمات شما می توانید خود را در نقش یک omnichannel رویکرد برای کسب و کارهای کوچک و بزرگ. از طریق دسترسی بیشتر به اطلاعات جغرافیایی و یا محلی سازی تجارب برندها می تواند شروع به تعریف دوباره نقش در فروشگاه های مصرف کننده تجربه.

امکان فروش از طریق Facebook, فروشگاه, ممکن است منجر به “قفسه دیجیتال’ در حال حرکت بیشتر از فوری کنترل کسب و کار. این یک تصمیم گیری است که نیاز به وزن برابر یک پتانسیل ترقی در فروش. هر چه ممکن است منفی وجود دارد مقدار زیادی به توان گفت برای اصطکاک تجربه فروش در یک پلت فرم که در آن اکثر مخاطبان در حال حاضر. یک فرصت برندها خواهد بود عاقلانه به نظر.

این حرکت را رسانه های اجتماعی و تجارت الکترونیک هم نزدیک اما مهم این است که برندها را فراموش نکنید ‘اجتماعی’ در تجارت اجتماعی. این می تواند تاثیر قابل توجهی بر رویکرد نیاز به محصول تصاویر ویدئویی زنده و تن گرفته شده در برنامه های پیام رسانی بود این ربات رانده و یا انسان.

با خریداران در حال حاضر تغییر آنلاین قبل از همه گیر اجتماعی فاصله اقدامات شتاب مصرف کنندگان تعویض به تجارت الکترونیک. این یک سوئیچ است که به احتمال زیاد باقی می ماند حتی به عنوان مستند اقدامات استراحت. اگر Facebook مغازه ها ارائه می بدون درز خرید تجربه آن می تواند به خوبی قرار داده شده به طور جدی سرمایه گذاری در این تغییر رفتار مصرف کننده. که اکنون پرسش این است که آن زمان شما جدی در مورد تجارت اجتماعی بیش از حد ؟

سام پرنده شریک مدیریت محتوا و تجارب توسعه در OMD

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im