Facebook را ممنوع Ads از کنترل دولت رسانه

پیش از بعدی آمریکا, انتخابات, Facebook
در حال برنامه ریزی برای ممنوعیت تبلیغات از دولت تحت کنترل رسانه ها.

آغاز این تابستان tech titan دیگر نمی خواهد اجازه می دهد تبلیغات چنین به نظر می رسد در هر یک از سیستم عامل خود را با توجه به ناتانیل
Gleicher رئیس امنیت سایبر سیاست در Facebook.

اگر چه او گفت: تبلیغات از جمله نادر Gleicher می نویسد: در یک پست جدید که Facebook اقدام “از فراوانی از احتیاط به ارائه یک لایه اضافی از حفاظت
در برابر انواع مختلفی از نفوذ خارجی در بحث های عمومی پیش از نوامبر سال 2020 انتخابات است.”

تبلیغات

تبلیغات

علاوه بر این Facebook آغاز شده است برچسب خارجه-کنترل رسانه ها به عنوان
چنین است.

“ما در حال ارائه شفافیت بیشتر به این ناشران به دلیل ترکیب آنها تاثیر یک سازمان رسانه ای با استراتژیک حمایت دولت و اعتقاد ما
مردم باید بدانند اگر اخبار آنها به عنوان خوانده شده در حال آمدن است از یک نشریه که ممکن است تحت تاثیر یک دولت” Gleicher توضیح داد.

فراتر از صرفا ارزیابی مالی کنترل و یا
مالکیت Facebook تعریف از کنترل دولت رسانه ای شامل یک ارزیابی از سرمقاله کنترل اعمال شده توسط دولت است.

برای انجام چنین ارزیابی Gleicher گفت که Facebook
است با تکیه بر حدود 65 کارشناسان در زمینه رسانه های حکومت و حقوق بشر و توسعه است.

“بر اساس این مشاوره و تحقیق و توسعه خود ما سیاست
معیار برای تعیین اینکه آیا یک ناشر کاملا و یا تا حدی تحت کنترل سرمقاله دولت” با توجه به Gleicher.

این عوامل عبارتند از: ناشر ماموریت
بیانیه و چگونه آن را به دست آورد; ساختار مالکیت و افشای مستقیم یا غیر مستقیم مالکیت; سرمقاله دستورالعمل ها; منابع مالی و درآمد; و حکومت و مسئولیت پذیری
مکانیسم.

Facebook شکست برای جلوگیری از دخالت خارجی در اجرا تا 2016 مقدماتی و انتخابات ریاست جمهوری بود و به خوبی مستند شده است.

از آن زمان به بعد اجتماعی غول
نورد است تغییرات زیادی به آن خدمات و سیاست همراه با استخدام صدها نفر از مطالب اضافی مدیران.

برای مثال این مورد نیاز به تبلیغ
به دنبال مجوز قبل از اجرای تبلیغات در مورد مسائل اجتماعی انتخابات یا سیاست پس از سال 2018 در حالی که این اصرار داشت که صفحات فاش
منبع مالی پشت تبلیغات سیاسی پس از 2017.

در عین حال با وجود این تلاش ها تقریبا سه نفر از هر چهار آمریکایی (74%) گفت: آنها تا به حال کم و یا هیچ
اعتماد به نفس است که Facebook و دیگر شبکه های اجتماعی می تواند در جلوگیری از گسترش سیاسی اطلاعات غلط در اوایل این سال است.

به گزارش از مرکز تحقیقات پیو, نزدیک به هشت در
10 آمریکایی ها معتقد بودند Facebook, توییتر و دیگر شبکه های مسئول برای توقف گسترش چنین اطلاعات غلط.

پیو در بر داشت تقریبا یکسان سهام از جمهوری خواهان و
جمهوری خواه متمایل مستقل (76%) و دموکرات و دموکرات leaners (74%) تا به حال کم و یا هیچ اعتماد به نفس در توانایی شبکه های بالا برای جلوگیری از سوء استفاده از سیستم عامل خود را در آینده
انتخابات.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.nettny.im