حقایق در مقابل داستان: Debunking The Myths Around DRTV and Performance Marketing

اعتراف می کنم– من یک تراشه روی شانه ام دارم.  

بیش از 30 سال است که شنیده ام مردم تفرقه می کنند
و تلویزیون پاسخ مستقیم کوچک (DRTV): “منظورت چیزهایی است که یک شبه اجرا می شود؟ ” هیچ برندی نمی خواهد آنجا اجرا شود.» گدایی می کنم که متفاوت باشم.

چندین سال است که DRTV و بازاریابی عملکرد محور کاتالیزورهای رشد برای بخش های مستقیم به مصرف کننده (D2C) و تجارت الکترونیکی بوده اند.

به عنوان مثال DRTV بود
بخش بزرگی از سفر پلوتون از استارتاپ به مختل کننده رده بسیار دوست داشتنی و سپس به شرکت عمومی. بازاریابی عملکرد پلوتون را با یک پد پرتاب برای رشد شتاب دار و
آگاهی.  

این ژانویه همه چیز تغییر کرد. جهانی COVID – 19 همه گیر آمار ، D2C بازاریابی منفجر شد و
تجارت الکترونیکی بر خلاف هر دیگری شتابی را تجربه کرد.

تبلیغات

تبلیغات

در نتیجه بسیاری از شرکت ها در تلاش های D2C خود دو برابر شدند. هر مقاومتی که مصرف کنندگان ممکن است نسبت به تجارت الکترونیکی داشته باشند
به سرعت تبخیر شد.

افزایش همه گیر و سرپناه در خانه سفارشات ساخته شده تجارت الکترونیکی راه امن و ترجیح داده شده برای خرید مواد غذایی و ضرورت های خانگی.

برایان کرنل، مدیر عامل شرکت
هدف ،گزارش داد که فروش تجارت الکترونیکی خود را از 33 ٪ به 282 ٪ از فوریه تا آوریل رشد کرد. این افزایش خواستار بینش داده محور و انعطاف پذیری در سراسر تمام جنبه های
کسب و کار ، از زنجیره تامین به بازاریابی.

بنابراین زمان خوبی برای پرداختن به تصورات غلط رایج DRTV است.

حقیقت این است که DRTV پاسخگو، قابل اندازه گیری است،
و انعطاف پذير . این درایوهای درآمد، رشد و مقیاس در حالی که ارائه بهره وری و آگاهی ساختمان.

داستان #1: “DRTV اجرا می شود در موجودی ارزان، کم ارزش است که هیچ
دیگر تبلیغ کنندگان می خواهند.”

واقعیت: DRTV مخفف چهار حرفی است نه یک کلمه کثیف. این یک استراتژی بازاریابی عملکرد است که در تمام روزهای روز اجرا می شود — از اوایل
صبح از طریق زمان نخست — در تمام شبکه ها.

DRTV در بازار پراکنده خریداری می شود، اغلب به صورت پیش گیرانه با تخفیف متمایز.

این ارائه می دهد بازاریاداران قیمت قابل توجهی
مزیت نسبت به بازار عمومی، گسترش دسترسی خود و تنوع بینندگان خود را در همان بودجه مورد نظر است.

داستان #2: “ترخیص کالا است
نامطمئن. کمپین ها به احتمال زیاد بیش از حد روشن یا کم روشن هستند و هیچ نمی تواند یک کسب و کار موفق را با آن عدم قطعیت اداره کند.»

واقعیت: بله،
DRTV اغلب — اما نه همیشه — پیش گیرانه خریداری شده است. ترخیص کالا و تحویل اغلب تضمین نشده است — با این حال ، آنها به شدت ردیابی و ارزیابی روزانه برای دیدار و بیش از اهداف.

یک تیم اختصاصی از مردم، نه کامپیوتر، که به طور مداوم جمع آوری و تجزیه و تحلیل قبل از سیاهههای مربوط به ترخیص سنج کمک می کند تا برای اطمینان از این. رتبه بندی نیز ردیابی روزانه، پرورش برنامه های انعطاف پذیر
که به طور مداوم در پرواز نیشگون گرفتن برای دیدار با بودجه و ارائه KPIs.

بازاریابی عملکرد در کارایی ها رشد می کند. DRTV است که اغلب بر اساس پیش گیرانه خریداری شده به استفاده از
بی اثری در بازار رسانه ها برای امن کردن کمترین نرخ ممکن و ارائه ROI بیشتر.

داستان #3: “شما نمی توانید فرکانس و یا کنترل
برنامه نویسی که در آن کمپین ها پخش خواهند شد.”

واقعیت: بله، شما در واقع می توانید فرکانس و برنامه نویسی را کنترل کنید. تمام برنامه ها در خریداری می شوند
به وضوح تعریف بازه های زمانی با ترخیص روزانه تاسیس و دستورالعمل جدایی. علاوه بر این ، ‘آیا هوا نیست’ لیست نیز در سفارشات پخش به عنوان دیکته شده توسط گنجانده شده
تبلیغات.

داستان #4: “برداشت DRTV کمتر موثر تر از خرید ‘نام تجاری’ است.”

واقعیت: چرا باید یک نقطه
خریداری شده در بازار پراکنده که در 9 صبح، 3 بعد از ظهر و 9 بعد از ظهر پاک می شود کمتر موثر تر از یک تجاری است که بر اساس تضمین شده خریداری شد — با قیمت بالاتر — که در همان دقیق پخش می شود
زمان در همان شبکه های دقیق؟ فقط اينطور نيست .

تفاوت؟ DRTV و یا عملکرد بازاریابی پراکنده خرید به احتمال زیاد هزینه بسیار کمتر ، رانندگی کردن هزینه در هر نقطه ، هزینه در هر
هزار و هزینه در هر کسب.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im