طرفداران غایب خواهد بود زمانی که ورزش حرفه ای بازگشت اما آن تبلیغ را نشان می دهد ؟

شروع مجدد ورزش لیگ شاید در یک شهر در یک محل و تنظیمات به این نتیجه مربوطه فصل– مانند NBA و NHL — خواهد شد که برخی از
درک مسائل برای بینندگان تلویزیون و ممکن است تلویزیون تبلیغ.

هیچ طرفداران حضور با توجه به COVID-19 معنی عدم تشویق و شور و هیجان و سر و صدا.

تلویزیون تبلیغ رفتن به یک جدید
سناریو داشتن همه گیر مسائل مربوط به. تولید محصولات از جمله خودرو آهسته در راه بزرگ از آغاز ماه مارس است. رستوران ها بسته شده و بسیاری هنوز هم هستند بسته به عنوان stay-در-خانه
سفارشات به آرامی برداشته.

برای اولین بار به نظر می رسد NBA آینده در ماه آینده به فلوریدا
کامل فصل آن. گزارش ها می گویند یک خلاصه فصل به طور منظم و حذفی برنامه بازی برگزار خواهد شد در والت دیزنی جهان رفت و آمد مکرر در عظیم ESPN جهان گسترده ای از مجموعه ورزشی در اورلاندو
که بیش از دو برابر اندازه منهتن با توجه به تخمین می زند.

تبلیغات

تبلیغات

NHL و لیگ اصلی بیس بال نیز به دنبال متمرکز یک شهر/شاید یکی از محل تسهیلات به
کامل فصل خود را.

چه نوع از سرگرمی تلویزیون را این تولید ؟ شاید بیش از حد از همان چیزی که در یک سطح است.

و آیا این به این معنی کاهش تجاری گذاری? عرضه-و-تقاضا
ملاحظات را تعیین می کند این. برخی از تلویزیون تبلیغ به احتمال زیاد به بازگشت در یک راه بزرگ برای ملی (و یا منطقه ای) تلویزیون رویدادهای ورزشی.

تلویزیون ملی فروش مدیران مثبت هستند که یکی از
بزرگترین تلویزیون ورزشی, دسته بندی آگهی — خودرو بازاریابان — ممکن است dinged آنجا که قبلا فکر می کردم. با ماشین جدید و شروع فصل (به طور معمول در ماه سپتامبر) وجود خواهد داشت یک فشار به
پیدا کردن تلویزیون رسانه دلار برای بازاریابان است.

سقوط می بیند NFL-بهترین تلویزیون ملی بینندگان از هر ورزشی — آینده را عملا صدمه ندیده توسط COVID-19 مسائل-اگر چه چشم انداز
خالی استادیوم یک احتمال است.

برای دریافت یک نگاه که در آن همه چیز شده اند — قبل از COVID-19 — تجزیه و تحلیل فعالیت برای NBA top تلویزیون ملی بازاریابان تا کنون (ماه اکتبر از طریق
اواسط ماه مارس) با توجه به iSpot.tv:

دولت مزرعه (23 میلیون دلار); تاکو بل (13.3 ميليون دلار); مترو توسط T-Mobile ($12.6 میلیون); تویوتا ($11.7 میلیون); و GEICO ($11.6 میلیون); سونی پلی استیشن
($10.1 میلیون); برگر کینگ (10.0 میلیون دلار); Mountain Dew ($9.9 میلیون) نیسان (9.0 میلیون دلار) و کریکت بی سیم ($8.9 میلیون).

که نیاز به درگیر شدن و طرفداران هیجان زده در عرصه های/استادیوم به
را تلویزیون ورزشی بینندگان هیجان زده برای خرید چیزهای ؟ هر کسی ؟ هیچ کس ؟

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de