“احساس می کند مانند پایین عاد Exec اطلاعات سیگنال های ارتجاعی در حال حاضر شروع به در مارس

در همان روز که
وال استریت محوری بر روی یک بهتر از انتظار مشاغل آمریکا در گزارش ماه مه آگهی صنعت خود را مثبت متریک سیگنالینگ ارتجاعی در آغاز ممکن است.

“ما فکر می کنیم که مارس
به طور فزاینده ای احساس می کند مانند پایین” محوری گروه تحقیقاتی تحلیلگر Michael Levine می نویسد: در گزارش ارسال شده به سرمایه گذاران در این صبح است.

با استناد اختصاصی ردیابی مطالعه آگهی های اجرایی
آگهی صرف تمایلات Levine می نویسد که در نتیجه خالص این است که شکوفایی در ابتدای ماه مارس است که در واقع زودتر از سایر اخیر پیگیری مطالعات پیشنهاد کرده اند.

پیدا کردن یک زودتر
شاخص یک آگهی ارتجاعی نسبت به سایر قبلی پیگیری مطالعات که
پیش بینی یک آگهی صنعت دوباره بجای اول برگشتن خواهد هیچ شروع و تا سه ماهه سوم.

تبلیغات

تبلیغات

“خطی از سه ماهه به نظر می رسد بسیار بهتر در مه با انتظارات برای ادامه دوباره بجای اول برگشتن به ماه ژوئن”
Levine توضیح داد و اضافه کرد: “ما خواهد بود انتظار برای دیدن چگونه ژوئن اشکال و همچنین به عنوان رنگ در سراسر نیمه دوم چشم انداز پالایش قبل از ما تخمین می زند اما اعداد به احتمال زیاد بالاتر است.”

به صراحت محوری خود می پرسد پانل آگهی مدیران که آیا آنها بر این باورند آگهی-کاهش هزینه تا به حال کف هر ماه و درصد نشان می دهد آن را به شش امتیاز افزایش یافت و به 57 درصد در ماه مه در مقابل
تنها 51 درصد در ماه آوریل است.

علاوه بر این, آگهی, اجرایی, پیش بینی خود را در سال بیش از سال ad-هزینه تغییرات نشان می دهد که درصد با استناد به کاهش به اوج خود رسید و در ماه آوریل و تعدیل قابل توجهی
در ماه ژوئن با کمی بیش از نیمی (54 درصد) طرح کاهش در سال بیش از سال تبلیغ صرف برای آخرین هفته از سه ماهه دوم.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de