‘مبارزه با ویروس’: آگهی شورای پردازد رفتار ضد اجتماعی در برابر آسیایی, جامعه

برای جلب توجه به ضد اجتماعی و نژادپرستانه درمان از اعضای آسیایی و جزایر اقیانوس آرام (API) جامعه پس از وقوع Covid-19 میلادی به شورای پرده برداری کرده است ‘مبارزه با ویروس مبارزه با تعصب” به عنوان بخشی از آن را ‘عشق هیچ برچسب’ کمپین.

دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن بدون شرمندگی با اشاره به Covid-19 به عنوان “چینی ویروس’ چیزی جز تشویق 2,000 گزارش بروز تبعیض و نفرت سخنرانی در برابر API جامعه به عنوان زمان همه گیر در ادامه به افزایش تعصب و نژاد پرستی.

با توجه به بررسی های اخیر انجام شده توسط مرکز تحقیقات پیو 31 درصد از بزرگسالان گزارش کرده اند که قربانی به نژادی تهمت یا جوک پس از وقوع و 58 درصد از آمریکایی ها می گویند این رفتار در افزایش فرکانس.

‘مبارزه با ویروس مبارزه با تعصب’ در نظر دارد برای مبارزه با مضر کلیشه با یک فیلم که کپسوله ترس احساس با کسانی که در دریافت دست ضد API تبعیض است. از طریق یک سری از شخصی بازگو آن می گوید غمگین داستان سوء استفاده علیه اعضای API جامعه است که به احساس جسمی سرزنش برای ویروس.

کشیدن چهره خود را با ماسک هر روایت جزئیات چگونه آنها ” نه یک ویروس اما ضروری کارگر کار خستگی ناپذیر برای کمک به جهان در مقابله با این بیماری همه گیر در حال انجام. ‘مبارزه با ویروس مبارزه با تعصب” آنها می گویند در اتحاد به عنوان نقطه پایان می رسد. در کنار PSA کمپین شامل علیرضا فیلتر در دسترس در عشق هیچ برچسب Instagram صفحه در اثر تب به تشویق کاربران برای نشان دادن همبستگی.

“در زمانی که نفرت و بلاغت و نژادی سوخت تبعیض هستند و هنوز API جامعه این مهم است که همه ما نقش مهمی در زدودن تصورات غلط و نژادپرستانه اقدامات ثاقب کشور ما” گفت: Ad شورای رئیس جمهور و مدیر عامل شرکت لیزا شرمن.

“در میان این همه گیر و تنش همراه, هیچ کس باید به همچنین تحمل اضافه شدن لایه ای از ترس می آید که از این افزایش نژادی و خشونت و آزار و اذیت. ما امیدواریم که این فیلم را الهام بخش آمریکایی ها به تجدید نظر خود را از تعصبات و کمک به پایان دادن به موج نژاد پرستی رو به API جامعه است.”

مبارزات انتخاباتی خواهد شد ترویج در سراسر کانال های از عشق هیچ برچسب’ همکاران از جمله بانک مرکزی آمریکا, گوگل, Johnson & Johnson و خارج شده است.

پیدا کردن هدف واقعی میان جهانی همه گیر آگهی شورا شده است سخت در کار بر روی آن در حال انجام ملی Covid-19 پاسخ تلاش. همزمان با سلامت روان آگاهی, آگهی شورا با نزدیک شدن به موضوع خودکشی جوانان با یک ستاره نکردم موزیک ویدیو در یک پیشنهاد برای کمک به کسانی که ممکن است در طول مبارزه مستند.

آن همکاران با Comedy Central و ViacomCBS’ سرگرمی و جوانان برندها به آدرس اثرات انزوا در سلامت روان. آن را راه اندازی آنلاین توپی که ارائه شده عملی منابع برای کمک به مردم ‘آرامش’, ‘همیشه در ارتباط ماندن’ و ‘فعال ماندن در حالی که آنها در خانه بمانند.’

در کنار آن ایجاد یک کمپین برای تشکر از کسانی که در خط مقدم از Covid-19 همه گیر است که برجسته پخشنشده آهنگ جدید از Alicia Keys, با عنوان ” کار خوب است.’ در آغاز ماه مارس آن را به نیروهای با گوگل, ارتش ملی افغانستان و دیگر تبلیغات رسانه ای و بازاریابی, تجارت, انجمن, در یک صنعت گسترده جنبش که التماس آمریکا برای ‘#StayHome. صرفه جویی در زندگی می کند’.

جنبش ساخته شده در موفقیت #AloneTogether – اجتماعی فاصله کمپین ایجاد شده توسط MTV و سرگرمی و جوانان برندهای ViacomCBS.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de