پیدا کردن نور در میان تاریکی از رسانه های اجتماعی

Category: فری پرس ژورنال Comments: No comments

رسانه های اجتماعی این روزها گرفتن یک هرزه بد. هر کجا که شما نگاه کنید می بینید محکم گزارش ها از رسانه های اجتماعی که مسئول احساسات افسردگی و انزوای اجتماعی از دنبال اعتبار از ‘دوست’ از غریبه ها عدم شفافیت و صحت در اطراف تاثیرگذاران اجتماعی رسانه ها تبلیغ منفی و “جعلی” اخبار, بودن بارور کردن زمین بازی برای قلدری و غیره…

اما آنچه در مورد این تغییر مثبت است که می تواند به تسهیل از طریق قدرت اجتماعی ؟

مانند اخیرا زمانی که تمام دنیا بسیج در سراسر استرالیا بوش آتش بالا بردن صدها میلیون دلار برای تلاش های امدادی. آن را به اشتراک hard-hitting real-time Instagram داستان سیل ثابت اخبار در توییتر نشان دادن مقیاس ویرانی Facebook جمع آوری اعانه و با نفوذ مشاهیر مانند سلست باربر است که به کمک بسیج مردم در سراسر جهان درگیر ساخت آن را نه فقط یک استرالیا را نبرد اما همه ما شده است.

یا آنچه در مورد اثرگذارندهها مانند فضل بورلی با نام مستعار. تناسب اندام بلاگر تبدیل پایدار مد کارآفرین/ محیط زیست جنگجو/ superwoman. از طریق او معتبر, relatable و سازگار پیام اطراف گیاه خواری, فواید یک شیوه زندگی فعال و سالم و توانمندی او را کشت یک جامعه قوی از طرفداران و استفاده او از قدرت و پلت فرم راهنمای GenZers و وای را بیشتر مسئول انتخاب های سالم. به طوری که او تا چرخهی/بازیافت activewear نام تجاری طلا به فروش می رسد را در عرض چند دقیقه از راه اندازی با استفاده از صرفا آلی Instagram داستان و صفر صرف بازاریابی; نشان دادن قدرت است که یک نام تجاری می تواند زمانی که یک جامعه درگیر است و بسیج در راه حق.

آنچه در مورد این واقعیت است که رسانه های اجتماعی داده است 17-year-old گرتا Thunberg پلت فرم برای رفتن سر به سر با رئیس جمهور ایالات متحده به تماس خود را ‘جعلی, اخبار و آب و هوا تغییر انکار در حالی که همچنین آموزش در عذاب قریب الوقوع از گرمایش جهانی و متحد کردن کل نسل قبل از اقدام به آن را بیش از حد دیر است.

و یا حتی فقط در هفته گذشته فوران عشق و حمایت در Twitter و Instagram برای برایانت خانواده و یک جامعه و یک خروجی به اکسپرس و به اشتراک گذاری غم و اندوه خود را. این فاجعه نیز در خدمت به عنوان یک یادآوری است که در این یک لحظه بدون توجه به جایی که ما در جهان هستند ما همه در ارتباط و به اشتراک گذاری این هم از طریق رسانه های اجتماعی.

در حالی که رسانه های اجتماعی پلت فرم قدرتمند برای تقویت نفوذ صدای آن را نیز می تواند در خدمت به عنوان یک ابزار فوق العاده موثر برای برندها به تقویت تلاش های خود را برای تغییر اجتماعی. به دنبال در کبوتر, به عنوان مثال. نام تجاری آن هدف این است که برای تشویق ما به یک رابطه مثبت با ما به نظر می رسد و بالا بردن اعتماد به نفس ما; اخیر خود #ShowUs کمپین ایستاده بود با آن ارزش ها و در زمان ایستادن در برابر جعلی و تصاویر غیر واقعی استاندارد از زیبایی تداوم در سراسر رسانه های اجتماعی با درخواست از مردم برای به اشتراک گذاشتن عکس های خود را از زنان واقعی از تمام جنبه های زندگی.

پیدا کردن راه راست

اما در کنار نکات مثبت رسانه های اجتماعی هستند مشکلات – و بسیاری از مارک های غیر ضروری و پر هزینه اشتباهات. وجود دارد یک خط نازک بین گرفتن آن را حق و اشتباه و یکی که برندها باید گذشتن را با دقت و یا در خطر ابتلا پشت سر گذاشت.

زمانی که مارک های برقراری ارتباط در راه معتبر در سراسر یک موضوع است که ریشه دوانده در یک نام تجاری و ارزش آن را می توانید واقعی مثبت اجتماعی و افزایش نام تجاری favourability. هنگامی که انجام می شود و بدون هدف های استراتژیک می تواند در سراسر آمده به عنوان فرصت طلب شکننده و ضعیف شگرد برای برندها برای ساختن یک جفتک سریع. چیزی که امروز ادراک مصرف کننده را به خر خر کردن در یک لحظه. اجازه ندهید که خود را با نام تجاری بود دومی.

یادگیری برای مهار قدرت خود را از آن مثبت و واقعی راه ضروری است که آیا یک نام تجاری زندگی می کند و یا می میرد در چشم مصرف کننده. علامت های تجاری مانند طلا نایک, Dove, TOMS و پاتاگونیا که فرهنگ و محصولات و بازاریابی همه پرتو ارزش های اصلی خود را و نام تجاری DNA ساخته شده اند یک ارتباط قوی با جامعه وفادار زیرا آنها معتبر و شفاف و زنده از آنچه که برای ایستادن در همه چیز انجام می دهند.

در حالی که من تحت هیچ توهم که رسانه های اجتماعی است که همیشه آفتاب و رنگین کمان, اجازه دهید فقط خودمان یادآوری کنیم و با قدرت تمام از ما متصل می آورد و هم چیزهایی که ما می تواند دستیابی به. و چگونه وقتی در آن انجام می شود در اصل و معتبر راه است که تراز وسط قرار دارد به استراتژی نام تجاری و ارزش آنچه مهم است ابزار رسانه های اجتماعی می تواند به ایجاد یک تفاوت مثبت در جهان است.

کری مش ارشد حساب مدیر ارتباط برقرار لندن

// در این مقاله برجسته

ارتباط برقرار لندن

ما رابط هوشمندانه محتوای آژانس است که با استفاده از قدرت روابط به ساخت علامت های تجاری.

پیدا کردن اطلاعات بیشتر در

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>