موج اول از اطلاعات منتشر شده در ” موج اول از همه گیر هزینه تبلیغات: انگلیس و بازارهای سقوط 28%

هزینه تبلیغات کاهش یافت 28% در سراسر انگلیس و رسانه
بازارهای — ایالات متحده, انگلستان, کانادا, استرالیا و نیوزیلند — در اولین موج از COVID-19 گیر با توجه به منحصر به فرد تجزیه و تحلیل منتشر شده امروز توسط رسانه های استاندارد شاخص.

این
تجزیه و تحلیل که در مقایسه با سال بیش از سال, تغییر در هزینه تبلیغات برای از طریق مه سال 2020 در مقابل مدت مشابه در سال 2019 اتفاق می افتد به نمایندگی از بازارهای عمده SMI در حال حاضر نورد
در.

آن را نیز نشان می دهد که با وجود بحث در مورد نسبی انعطاف پذیری از تبلیغات دیجیتال اقدام به خرید تبلیغ کنندگان بزرگ به کار گرفته شده توسط عمده آژانس, شرکت های برگزاری شد و سریع برای قرار دادن ترمز در
خود را هزینه تبلیغات تلویزیونی در ایالات متحده بسیار کمتر در انگلستان

داده ها همچنین نشان می دهد که کانادا تبلیغ شد در اخلال دیجیتال خود را هزینه تبلیغات در مقابل تلویزیون.

کانادا
همچنین مواجه شدید ترین کلی تبلیغ کاهش سقوط 36.2 درصد بیش از سه ماهه.

تبلیغات

تبلیغات

انگلستان برعکس بود پایدار ترین از انگلیس و سازمان ملل با مجموع هزینه تبلیغات در حال سقوط
21.9%.

در حالی که SMI نیست انتشار گسسته دسته اطلاعات در سطح شرکت گفت: داروسازی دسته تنها عمده یکی به معنی تبلیغ افزایش هزینه ها در آمریکا
و سفر به پایین ترین به شدت در سراسر همه کشورها دنبال کرده است.

SMI نیز نشان داد که ایالات متحده آگهی تقاضا ممکن است
باید ظرف با هزینه تبلیغات در ماه ژوئن “در حال سقوط فقط 20 درصد” هر چند آن را نیز نمی انتشار دقیق آمار و ارقام برای این ماه است.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im