امروزه ما در مورد بسیاری از چیزها: مالی, آمادگی بیمار شدن و داشتن به اندازه کافی کاغذ توالت.

برای کسانی که مشغول به کار در بازاریابی و تبلیغات نیز در مورد
چیزهایی مثل تغییر و بازسازی رسانه های ما برنامه ریزی برای انعطاف پذیری در طول COVID-19, آینده رکود اقتصادی و نوسانات.

آن را کاملا روشن است که وجود دارد بیشتر زمان بحرانی
از الان به محوری و محافظت از مشتریان کسب و کار در حالی که حفاظت از خود ما است. اما قطبنمای ما به طور معمول استفاده به ما کمک می کند برنامه ریزی و خرید رسانه ها می تواند احساس مانند آنها خاوری در حال چرخش است.

این
واقعیت این است که قوانین رسانه ای بازی و استراتژی چگونه به “پیروزی” تغییر کرده است.

رسانه عادات مصرف را به ظاهر یک شبه تغییر و ناشران و تبلیغ مبادلات
باید مازاد آگهی موجودی اما جریان درآمد از عواملی هستند که از چیزهایی مانند آگهی سرکوب و مسدود کردن.

تبلیغات

تبلیغات

و با توجه به IAB, یک چهارم از ما
باید متوقف رسانه ها از طریق پایان سه ماهه دوم.

برنامه ریزی رسانه ها امروز ممکن است احساس به عنوان دیوانه به عنوان جو عجیب و غریب از ببر اما وجود دارد راه برای محور برنامه های خود را به طور موثر و بدون
از دست دادن سلامت عقل. در اینجا پنج راهنمایی.

بازوی خود را با بینش در رفتار مصرف کنندگان, کانال روند و با نام تجاری واکنش

مصرف کنندگان – چه آنها انجام می دهند و چگونه آنها را
احساس می کنید ؟ آیا می دانید که 92 درصد فکر نمی کنم شما باید متوقف کردن
تبلیغات ؟ سازمان دیده بان برای موضوعاتی مانند تمایلات اطراف خود را دسته بندی هزینه های عادات محتوای منافع و انتظارات از خود را با نام تجاری یا علامت های تجاری در صنعت شما.

کانال –
چگونه است که استفاده از تغییر در حال حاضر و می تواند به ما در پیش بینی این چیزها می چسبد در حالی که نیست ؟ توجه داشته باشید از تغییرات فوری مانند محتوای ویدئویی مصرف بودن تا 60 درصد و افزایش در جریان اعداد.

نه همه از این
روند باقی خواهد ماند و در دراز مدت است. ما را به بازگشت به روش های قدیمی ما یک بار این است که بیش از ما در حال رفت و آمد به کار دوباره خرید در مراکز, و وجود دارد, رویدادهای ورزشی در تلویزیون است. سعی کنید به درک
عمر از این روند و پیامدهای آن در کانال فعلی خود را مخلوط با یک چشم برای آینده نیز هست.

برندها – چگونه علامت های تجاری در داخل و خارج از رده خود را در واکنش به
این وضعیت ؟ و از همه مهمتر چگونه 56 درصد از کسانی که در واکنش به واکنش های خود را?

مشاهده موفقیت ها و فلیپ فلاپ در حالی که با توجه به آنچه که برای پیاده سازی برای نام تجاری خود را. Live-stream چیزی را بیانیه ای سکوت کرد و یا donate
پول به یک دستگاه چاپگر.

اقدامات خود را می تواند تقویت (یا صدمه دیده) رابطه دوستانه خود را با نام تجاری با مشتریان وفادار و چشم انداز. خود آژانس و فروشنده همکاران می تواند و باید کمک کند با این کار.

قبل از ایجاد تغییرات سعی کنید برای استخراج حداکثر ارزش افزوده از آنچه شما

در حال حاضر که شما باید مسلح خود را با دانش خارجی از آن زمان به نگاه داخلی و فکر می کنم در مورد آنچه که
کار خود را با نام تجاری در گذشته, که آیا آن را هنوز هم کار می کنند و اگر پس برای چه مدت.

آیا کانال های خاص, تاکتیک ها و یا پیام ها شده اند و خود اسب های کاری و یا حتی نشان داده شده امیدوار کننده
نتایج شما می خواهید برای تعیین اینکه آیا می توان آنها را سالم و چگونه.

از همه جا از دیجیتال ما متصل زندگی می کند کمک کرده و آن را آب و طوفان بهتر از کانال های دیگر — برای
به عنوان مثال در طول رکود اقتصادی گذشته است که شاخص خود را که در آن
تمرکز باید باشد.

اگر اجتماعی شده است یک کلید e-commerce, راننده, شما ممکن است در شانس به عنوان استفاده شده منفجر شد. در حال حاضر ممکن است زمان خوبی برای دو برابر کردن این کانال برای افزایش فرکانس در میان خود
بالا انجام مخاطبان است.

نگاه خود را پای (نمودار) و در مواد تشکیل دهنده در دسترس

اگر شما با توجه به ایجاد تغییرات به زودی شما به احتمال زیاد نمی تواند در این دور به
مقاله. اما بسیار شبیه به خود قرنطینه آشپز با مهارت (نه من) می تواند جایگزین یک عنصر دیگر این مهم است که بدانید که جایگزین را تولید چیزی نزدیک به اصلی
دستور العمل.

فکر می کنم در مورد کانال های شما خواهد شد نیاز به عمل و که جایگزین را مختل خواهد شد کسب و کار خود و حداقل.

اگر زندگی ورزشی خود را تنها رسیدن به بازی می تواند شما را برای تنوع بخشیدن به خود
خطی تلویزیون خرید با غیر ورزشی برنامه نویسی و یا انعطاف پذیری را به تلویزیون متصل? اگر شما متعهد به یک تعداد انگشت شماری از شبکه های بزرگ مانند NBC و کشف آنها خواهد بود خوشحال به شما کمک کند خود را repurpose
موجودی.

همچنین فروش آتش می تواند در کوتاه مدت هزینه-بهره وری
هک برای برخورد خانوار جدید و ساختمان برسد.

ما پیش بینی یک مجنون بازار برای سه ماهه سوم و چهارم سال 2020 بین $5B سیاسی در هزینه $1.2 B در بازی های المپیک reinvestments و میلیاردها بیشتر در به تعویق افتاد, ورزش, بنابراین در حال حاضر خوب است
زمان به نگاه در شربت خانه.

پیدا کردن فرصت های در حال حاضر. آن را ممکن است زمان زیادی برای انجام این تست شما شده است قرار دادن کردن

من و همسرم باید با تاخیر و آموزش ما
دختر کوچک برای بیش از یک سال است. حدس می زنم آنچه که ما انجام شده است این هفته گذشته ؟ به نظر می رسد COVID-19 بود کاتالیزور برای یک عقب افتاده و در عین حال قریب الوقوع مورد عمل و در همان قیاس تست بسیار مهم است به
بهبود کسب و کار است.

که همان تست طرز فکر باید اعمال می شود در حال حاضر مسلما بیش از هر زمان دیگری برای رونق کسب و کار. فکر می کنم در مورد شما تست شده است به معنی انجام دهد و اگر در حال حاضر مناسب است
زمان به آنها را انجام دهد.

به استفاده از یک مثال همسان-تست بازار کار به خوبی زمانی که اکثر متغیرهای استاتیک. آن را نمی ممکن است به نظر می رسد مانند آن را در حال حاضر ممکن است زمان زیادی را برای انجام یک MML — ترین
هر کس در خانه (کاربر برابری در سراسر بازار) و رسانه ها برنامه های منقبض شده را به یک تعداد انگشت شماری از کانال های (کمتر کانال به معنی کمتر نفوذ در نتیجه تمیز). و شما ممکن است قادر به مذاکره
تخفیف برای اجرا آن را به عنوان به خوبی.

تغییر برنامه خود را اندازه گیری استراتژی بر این اساس برای پیگیری موفقیت

این مرحله ممکن است صدای واضح به برخی از, اما تغییر اندازه گیری اولیه
استراتژی در کنار طرح شیفت می تواند یک چاره اندیشی موقت به ویژه در دوران هرج و مرج.

همانطور که شما در حال فکر کردن در مورد ایجاد تغییرات به رسانه های خود را برنامه ریزی در طول COVID-19 یا فراتر از آن, شما ممکن است نیاز به
مجددا خود را اندازه گیری استراتژی منابع داده و اجرا امکان چک خود را با اندازه گیری همکاران.

اگر شما در حال اجرای آزمون اطمینان حاصل شود که مناسب و برچسب زدن در محل است. اضافه کردن جدید
همکاران? شما ممکن است نیاز به راه حل های اندازه گیری جدید.

امیدوارم این نکات به شما کمک خواهد کرد در pivoting رسانه های خود را برنامه ریزی. اما فقط به یاد داشته باشید شما تنها نیستید-و هیچ کس پاسخ. ما
همه در همان قایق است.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.rushrtco.de