پنج راه هایی برای تلفن همراه خود را, پیام, استراتژی ارتباط با مشتریان

Category: فری پرس ژورنال Comments: No comments

در بخشی از این قطعه نظر ما در شناسایی عناصر اصلی یک تلفن همراه پیام های بازاریابی استراتژی و با اشاره به برخی از نمونه های اخیر از شرکت های که در دست برخی از موفقیت با پیام های تلفن همراه. در این بخش دوم ما را نگاه کنید که چگونه بهترین برای قرار دادن تلفن همراه خود پیام و استراتژی را به عمل.

چگونه شما با استفاده از پیام واقعا بستگی به آنچه شما به عنوان یک نام تجاری می خواهید برای رسیدن به و چگونه شما می خواهید برای رسیدن به آن است. آن را می توانید شروع با مصرف کننده با دیدن نام تجاری می شود, اجتماعی, ارائه, ارتقاء, یا فقط یک محصول است که آنها علاقه مند هستید. هنگامی که کاربر نشان می دهد علاقه به محصول توسط کلیک کردن بر روی آن آنها می توانند شروع به تعامل با یک عامل زنده و یا chatbot; سپس آنها را راهنمای مصرف کننده از طریق معامله مرحله با پیدا کردن اطلاعات بیشتر در مورد آنها. این را ندارد به نظر می رسد مانند کنجکاو – شما می توانید آن را در یک راه سرگرم کننده. هنگامی که شما می دانید بیشتر در مورد نیازهای خود را, شما می توانید نشان می دهد محصولات آنها ممکن است مانند و شاید در ارائه منحصر به فرد ارائه می دهد آنها را پیدا خواهد کرد در هر نقطه دیگری است. این ارائه می دهد می تواند موثر به خصوص اگر آنها متکی به مصرف کننده تکمیل خرید در یک مقدار مشخصی از زمان باعث FOMO (ترس از گم کردن).

این همه اتفاق می افتد در زمان واقعی است. مصرف کننده ندارد به کلیک بر روی یک بنر برای نصب کوکی و سپس همان آگهی را دنبال کنید و آنها را در سراسر اینترنت. آن را بسیار فوری رویکرد است.

تاکسی, برنامه, BlaBlaCar می فرستد پیام از طریق وایبر به جای اس ام اس. این می تواند پیام های تبلیغاتی, اما ما در حال دیدن بیشتر و بیشتر معاملاتي پیام نیز هست. با توجه به ماهیت کسب و کار خود را, آنها نیاز به ارسال بسیاری از اطلاعیه ها و تأیید به کاربران خود. و همچنین به عنوان کاربر پسند تر از اس ام اس با تشکر از گنجاندن رسانه وایبر نیز اجازه می دهد تا به صورت دو طرفه پیام به طوری که کاربر می تواند پاسخ اگر آنها نیاز به تغییر خود را رزرو کنید. آنها لازم نیست برای جستجو از این شرکت اطلاعات تماس و یا رزرو با شماره و یا حساب کاربری خود رمز عبور و یا هر یک از آن. نمی تواند خود را ببینید سوار ؟ فقط پاسخ به پیام تایید و راننده خود را پاسخ خواهد داد. آن را بسیار بهینه سازی تجربه کاربر.

تمام پیام آمده مستقیم از نام تجاری با عناصر بصری به شناسایی آن را به عنوان قابل اعتماد (این شامل تایید کنه لوگو و دیگر اطلاعات شرکت). آن را بیشتر اطمینان بخش تر از بودن messaged توسط تصادفی شماره تلفن همراه. به علاوه شما لازم نیست برای اضافه کردن یک شماره تلفن را به کتاب آدرس خود را. من مطمئن هستم که من می خواهم با آن راحت; آن را به من فضای خصوصی و من و تجاری نیست دقیقا دوستان (به خصوص اگر من شکایت).

بدون در نظر گرفتن که در آن پیام می آید از شرکت های دیگر ممکن است ارسال از یک مرکز تماس و یا مراقبت از مشتری, نماینده – شما به عنوان یک مصرف کننده تنها یک فرستنده. آن را بدون درز. که بسیار مهم است برای تجربه مشتری.

رفتن-پیام

صمیمیت پیام, بزرگترین قدرت, اما آن را نیز می توان بزرگترین ضعف آن. اگر شما سیل مشتری با دادن ایمیل آنها نمی تواند بهترین خوشحال است. اما انجام همین کار را با پیام و واکنش خواهد شد بسیار سریع تر و تهاجمی است. شما مسدود شود. و هیچ نام تجاری می خواهد مشتریان خود در مسدود کردن آنها.

شانس آنها را رفع انسداد شما به هیچ باریک است. ایمیل دادن فیلتر و آسان برای پیدا کردن لغو گزینه های مندرج در قانون اما پیام نیست و مشمول همان مقررات. بنابراین شما باید بسیار مراقب باشید که چگونه شما استفاده از پیام. سوء استفاده از آن و آن را با نام تجاری خود را یک مقدار زیادی از آسیب بیشتر از هر کانال.

در پیام و در نقطه

پس چگونه شما حق آن را دریافت ؟ زمانی که تدوین یک استراتژی برای پیام های تلفن همراه شما باید نگاه برای اولین بار در استراتژی CRM خود را و ببینید که اگر هر گونه وجود دارد آموخته های شما می توانید از آن. ایمیل است که برای اولین بار ارتباط بین معاملاتي و تبلیغاتی پیام. پیام های تلفن همراه است که فرمت منطقی از آن است.

برای مثال بسیاری از تأیید طریق ایمیل ارسال می شود – این را می توان نقل مکان کرد و به پیام های فضایی بدون هر گونه نگرانی از مسدود بودن, به خصوص در شروع یک ارتقاء است. با ایمیل حتی اگر شما در لیست سفید به عنوان یک فرستنده شما هنوز هم می تواند تا پایان در پوشه اسپم. اما نه با پیام.

از وجود یک روش معمول است به کار راه خود را به توسعه و استفاده از همان نوع رویکرد به عنوان با بازاریابی ایمیل. اما این فقط یک راه برای شروع است.

راه دیگر این است که با استفاده از پلت فرم پیام برای تبلیغات است. هنگامی که شما را در درک چه نوع از فعالیت با این نسخهها کار از طریق آگهی ها و برچسب و شاید یک به یک پیام – شما می توانید ریز لحن خود را پیام های استراتژی. اما این نمی ساخت همین نوع از ارتباط با مشتری را به عنوان زمانی که شما شروع به توسعه.

در اینجا پنج قانون برای ایجاد پیام های تبلیغات است که معاملات درایو.

  • در حال حاضر با نام تجاری خود را در بهترین راه ممکن است. بسیاری از شرکت ها شما را به اضافه کردن تعداد آنها به WhatsApp خود را به منظور به پیام آنها. آن را نگاه خوب است.
  • نگه داشتن آن شخصی است. پیام یک-به-یک ارتباط یک به چند. مردم نمی خواهید به شنیدن در مورد چگونه کودک شما و یا ارسال می شود generic تخفیف است که آنها می توانند در هر نقطه دیگری است. پیام شخصی کانال – پس نگه داشتن آن شخصی است.
  • فکر می کنم در مورد تجربه کاربر. این باید اهمیت است. شما باید به آن را آسان برای مصرف کنندگان به انجام کسب و کار با شما. آن را به یک بومی را تجربه کنند. شما نمی توانید کپی و چسباندن از کانال دیگر – شما نمی توانید با استفاده از جریان مشتری از وب سایت خود را به عنوان مثال و انتظار آن را به کار بر روی پیام. آن را نمی خواهد.
  • زمان بندی. پیام رسانی کار می کند در زمان واقعی است. شما باید قادر به پاسخ به یک سوال زمانی که مشتری می پرسد. که یک تابع هسته ای از یک برنامه پیام رسانی – در حال قادر به ارائه پاسخ سریع. شما می توانید 24 ساعت پاسخ. که چگونه آن کار می کند. این واقعیت است که شما می توانید آن را از طریق نرم افزار مانند یک chatbot به معنی وجود دارد هیچ بهانه ای.
  • اضافه کردن یک انسان را لمس کنید. حتی اگر شما با استفاده از یک chatbot هنوز از پیام های فضایی که به معنی آن می شود بسیار شخصی است. پاسخ باید احساس به عنوان اگر آنها فرستاده شده توسط یک انسان است. وجود دارد هیچ چیز آزار دهنده تر از پرسیدن سوال و گرفتن پاسخ استاندارد است که در نه نفر از 10 نفر نیست جواب سوال شما. آن را بدترین. بسیاری از chatbots ارائه نمی دهد بدون درز و تجربه به همین دلیل است که تصویب chatbots بوده است و نه آهسته.

محتوا و لحن و دقیق تجربه کاربر است تا به شما اما ناخن این پنج و شما را به یک شروع خوب.

کریستینا Constandache ارشد, درآمد افسر در Rakuten وایبر

// در این مقاله برجسته

Rakuten وایبر

وایبر تماس و پیام رسانی برنامه که مردمان–مهم نیست که آنها چه کسانی هستند و یا جایی که آنها در حال از. با یک اتصال امن بیش از 1 میلیارد کاربر در سراسر جهان ارتباط خود را با…

پیدا کردن اطلاعات بیشتر در

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>