پنج سال در بیابان: آژانس ارشد تیم منعکس حدود پنج سال سالگرد

2020 بدست کردن به خیلی سنگی شروع می شود. ما حتی از Q1 در عین حال و در کل جهان است که در مستند.

در بیابان ما در حال کار بر روی ادامه به حمایت همه مشتریان ما را به عنوان به خوبی به عنوان هر یک از دیگر در طول این زمان به چالش کشیدن. اما ما نیز به دنبال بازگشت – 2020 نیست فقط سال است که همه چیز را دیوانه شد آن را نیز سال است که ما به عنوان یک آژانس به نوبه خود پنج. ما تا به حال یک تیم بازگشت در ماه فوریه است که ما تولد رسمی ماه و بنیانگذار و MD تام جارویس (TJ); استراتژی مدیر جیمی افرا (JM); و سر مشتری خدمات علی Mannering (AM) صحبت کردن در مورد جایی که آنها آغاز شده تا چه حد آنها آمده ام و چه در آینده برای این سازمان.

آغاز بیابان: The origin story

TJ: ایده برای بیابان آمد پشت یک بد بخت سرمایه گذاری است که تا به حال فقط به پایان رسید. من می خواهم آغاز شده است که سرمایه گذاری با یک دوست خوب و هنگامی که آن را زد آن دوره من احساس من تا به حال کسب و کار ناتمام. من باور سست به پایان می رسد با مشتریان قدیمی اما دانستن است که هنوز هم وجود دارد آغاز یک سازمان است که تا به حال فقط هرگز بدست کردن زمین. من آماده به اجازه دهید آن بروید.

برای این کار ایده من می دانستم که من نیاز به استخدام کسی که درخشان به در آمده و تحویل به مشتریان در راه است که من هرگز می تواند. پیدا کردن هر دو جیمی (را در ما بالا مشخصات مشتری, سونی) و علی (به کار در سراسر هر چیز دیگری) بود قابل توجه طلا.

AM: تاریخ جمعه 14 نوامبر 2014. حدود ساعت 11 صبح روز روشن اما سرد صبح در مربع طلایی در وسط سوهو. من به قدم زدن به بالا و پایین نسبتا خالی میدان تمرین دقیقا آنچه که من در مورد به می گویند در مصاحبه برای ورود بیابان بازاریابی دیجیتال راه اندازی. آیا من ذکر است که من در bricking آن ؟ من کاملا وحشت زده. چرا نبود این دانشگاه سخته ؟ در نهایت 11.57 هستم دقیقا (و نه خیلی زود و نه دیر) من فشار زنگ برای MeWe360 در 4 طلایی مربع و از آنها بخواهید برای تام Jarvis. این جایی است که من بیابان داستان آغاز می شود…

JM: من شنیده ام در مورد امکان کار در یک احتمالا آژانس از طریق یک دوست مشترک تام و I. آسانسور زمین بیش از حد خوب درست باشد: شما می شود انجام بازاریابی دیجیتال برای فیلم. برای من که در آن بود و من در! تام و من تا به حال تنها ملاقات fleetingly یک یا دو بار در یک مهمانی و bumping به هر یک از دیگر در گلستنبوری – پس از نشستن با او را در سوهو خرد کردن و داشتن او تمرکز تمام توجه خود را بر روی من بود کمی قریب به اتفاق قربانیان. او به من هر دو بشکه از اطلاعات در مورد سازمان و جایی که او آن را تصور رفتن. چیزی در مورد چشم انداز خود را به دادگاه تجدید نظر; من تا به حال یک احساس در مورد این شمالی نیروگاه. من غریزه روده بسیار دقیق عنوان آن را به پنج و نیم سال است که من اینجا بوده ام و آن بوده است و بدون شک بهترین تصمیم من تا کنون ساخته شده است.

هستم: من فقط می خواهم فارغ التحصیل دانشگاه شد و به دنبال کارآموزی بنابراین خواسته اطراف و خواهرم رو به من با خبری که من از مدرسه می دانستند کسی که با برخی از کار پاره وقت در دسترس است. ورود تام جارویس و بقیه سابقه است.

TJ: من در حال اتمام مشاوره فرفره را در برخی از پول اضافی که همچنین یک درس بزرگ در چگونه بنیانگذاران تمایل به اجرای دور خود دید. از آن لحظه بر من مستحکم در ذهن من نیاز به شامل این تیم در تصمیم گیری های مهم – که من فکر می کردم این بود که کلید موفقیت است.

JM: حساب زمانی که بیابان رسما شروع به انشعاب از وجود دارد. من آغاز شده در ماه سپتامبر 2014 با طرح اولیه به سر به برایتون به کار در familiarising خودمان را با تبلیغات تیم است که کار در سراسر سونی پیکچرز. تام و من با توجه به دیدار هم از قبل اما در آخرین لحظه او مرا به نام می کنم در واقع من قصد ندارم به امروز وجود دارد – شما کردم این است. خداحافظ!’ این یک کلید یادگیری لحظات در زندگی حرفه ای من یکی ساخته شده است که من فقط با آن پس از تحقق که چقدر ایمان تام به من. او یک مؤمن گفت: “من فکر می کنم ما فقط باید کرک روی” است که دقیقا آنچه که من انجام داد.

TJ: روز اول من بود و به همان اندازه به عنوان عجیب و غریب است. من می خواهم نشست اولیه با بنیانگذار کسب و کار من مشاوره. من می خواهم به او گفت که من در نظر گرفته شده به مرحله و تمرکز بر روی کسب و کار خود من است اما پس از ترک من بلافاصله بسته را از این شرکت ایمیل بدون خداحافظی proprerly به این تیم است. من به رهبری بازگشت به میز ما به اشتراک گذاشته شده در مربع طلایی در آن زمان می دانستند که این یک برکت و رحمت در لباس مبدل و که من تا به حال به بیابان کار می کنند.

ما در اینجا هستیم! آه مکان شما می خواهید کار می کنند….

AM: ما و کار های مختلف فضای کاری ما در پنج سال. MeWe360 تا به حال همه چیز به طور معمول شما انتظار می رود از یک دفتر کار مدرن: مقدار زیادی از نور, بد بو, مبلمان آشپزخانه با تمام منفی وزارت دفاع و در بیشتر لپ تاپ های اپل از شما نزدیکترین فروشگاه اپل.

JM: من آگاه است که مفهوم مشترک محیط کاری وجود داشته تا به بیابان و من می توانم به یاد داشته باشید که چگونه وحشی آن بود که ما تا به حال یک آدرس من می تواند تام به منظور مسائل از دید و صدا برای. ما اولین جایی که به سختی دیدم – من همیشه کار را از دیگر سازمان و یا مشتری دفاتر و بنابراین تنها در MeWe360 در روزهای جمعه که در آن ما می خواهم به جمع آوری به بحث در مورد هفته است.

AM: آینده اتاق قرار داشت داخل با سازمان خلاق برای همیشه بتا. آن مرسوم در شرق لندن در اوج آن: میز بیلیارد; با صدای بلند با طراحی داخلی و یک سازمان خلاق طبقه بالا با ریش به اندازه کافی به آن را به نظر می رسد معتبر. ما تا به حال اتاق به گسترش و تیم شروع به رشد می کنند. در اینجا بود که ما تاسیس برخی از ما کلید هسته فرهنگی اصول – باز بودن و صداقت و همکاری.

JM: ما اولین شرکت برای حرکت به کاورنو Betaspace و ما را اشغال آن به صورت سه ماه قبل از هر کس دیگری تبدیل شده است. این انبار فضایی بود که ما به فرمان ما واقعا شروع به گسترش در خارج به نقطه ای که دیگر شرکت ها شروع به رسیدن ما بسیار ارضی. هنوز Betaspace شگفت انگیز بود و از آن محل ایده آل برای تفکر خلاق مبل ها به صورت جمعی کار خارج از منطقه برای معاشرت در آفتاب.

AM: حرکت به خود ما دفتر لئونارد سنت در Shoreditch شد یک لحظه. این احساس به عنوان اینکه ما تا به حال در نهایت پیشرفت از آغاز تا به تمام عیار کسب و کار با بیش از 30 نفر در خانه.

TJ: به محض این که من راه می رفت به دفتر جدید من می دانستم این بود که ما در فضا به طوری که پس از یک ماه از سخت تقلا ما آماده شد آن را به اشتراک با بقیه تیم. این احساس مانند یک سیگنال واقعی که ما در حال رشد کردن به عنوان یک کسب و کار است.

تیم ساختمان: پیدا کردن افرادی است که آن را ویژه

TJ: در اوایل روز ما ساخته شده و تعدادی از کلید های استخدام که همه نقش مهمی در شکل گیری فرهنگ ما اخلاق و کار استاندارد است.

AM: James (xx) برگزار عظیم در بیابان رشد. او از همان ابتدا وجود داشت و به من نشان داد طناب که آن را به اصول آنچه ما انجام دهید: برنامه ریزی یک کمپین ابداع یک نام تجاری بزرگ صدا و تحویل همه بالا برای یک مشتری.

JM: شده اند وجود دارد بسیاری از بزرگ استخدام برای ما به عنوان یک شرکت است.

AM: ما واقعا در عمل به عنوان یک خانواده در اینجا. در آن زمان است که شامل برخی از مهیجی بحث اما این تیم همیشه با انگیزه و با بهترین نیات در مورد ادامه به بازجویی خود ما کار می کنند. آنها همیشه مشتاق به بهبود است.

TJ: این شگفت انگیز است برای دیدن است که آن دسته از ارزش هایی که ما به طور غریزی کار می کرد در اوایل روز و نمی تدوین شده اند در گذشت.

JM: همانطور که ما رشد کرده و از دو تا چهار تا 30 یکی از ثابت فشارهای شده است, حفظ باز, شرکت فرهنگ است. تام همیشه عالی در به اشتراک گذاری اطلاعات با این تیم در مورد که در آن ما در حال رفتن به عنوان یک سازمان و امید من این است که کل تیم می داند که چقدر مهم هستند به رانندگی همه چیز رو به جلو است که آنها می تواند تاثیر بر مسیر و چشم انداز سازمان است.

مشتریان ما: برنده بزرگ و اوج حرفه ای

AM: اولین مشتری من مشغول به کار شد سحر و جادو در نور تصاویر, مشتری ما هنوز کار با این روز است. بنابراین بسیاری از مردم در گذشته و حال حاضر مشغول به کار بر روی حساب و آنها یک مشتری است که موضوعات بسیاری از تاریخ ما با هم. ما یاد گرفته ایم از هر دو آنها ارزش یک رابطه دراز مدت بلکه باید به طور مداوم فشار پاکت هرگز استراحت در laurels ما که چیزی است که ما حمل بر روی هر پروژه ما کار بر روی.

TJ: یک حرکت سازنده و محوری مشتری برنده شد 20th Century Fox. پس از برنده شدن در یک رقابت زمین روند ما امن خودمان را بر روی خود فهرستی بود که یک اعتبار ما شور و اخلاق کار – که ما را در طول خط برابر بیشتر تاسیس سازمان های سنتی. GSMA خنده دار بود یکی. برخی از فرصت های نوع سقوط به دامان خود را. یکی از چیزهایی که من آموخته ام بیش از پنج سال گذشته است به ماندن در بازی نگه داشتن انجام آنچه شما ايمان و همه چیز خوب خواهد شد. GMSA شد مثال خوبی از آن است. آنها با نزدیک شدن به ما فرصت را به کار بر روی یک بازی هیجان انگیز جهانی پروژه به صورت عمده در سازمان که می خواست یک نوع متفاوت از آژانس. آن همه به سرعت اتفاق افتاده است; آن احتمالا فقط دو یا سه هفته از اولین ورودی ایمیل به ما تبادل و امنیت کار می کنند.

چه بعدی ؟ – برنامه ریزی برای آینده

TJ: در این سال ما در حال تمرکز بر روی ساختمان این تیم در آمستردام و ارائه بیشتر برنده جایزه کار از ما در لندن ، ما می خواهیم به گسترش مشتریان ما و ادامه انجام کار بزرگ با افراد بزرگ. فراتر از آن است که من هم هیجان زده در مورد ایجاد بیابان اجتماعی آکادمی (WSA) و بسته.

این WSA است که ما آموزش و skilling خدمات موجود و مشتری جدید تیم های. به عنوان یک آژانس ما می خواهیم برای حمایت از مشتریان ما تیم و مردم به ارائه بالاترین استاندارد کار در سراسر کانال های اجتماعی. شده است ماه در ساخت اما ما در نهایت مجموعه ای از چهار در-عمق و در دوره های بهترین عمل است. بسته است و رشد ما شریک ارائه آگهی های تبلیغاتی که در آن ما برخی از برنامه های بزرگ برای حمایت از برخی واقعا هیجان انگیز در مقیاس کسب و کار از طریق عملکرد بازاریابی است.

در خارج از این محصول جدید ارائه خواهیم بود تعمق بیشتر به ما خلاق ارائه و به دنبال حمایت از برندها برای ایجاد اصلی تصویری و صوتی. ما نیز برای رفتن به کاوش در فرصت های بیشتر در سراسر پرداخت رسانه ای با تلویزیون متصل تبلیغات آمدن به مشاهده و جستجوی صوتی در حال تبدیل شدن بیشتر مرتبط است.

جیمی افرا استراتژی مدیر در بیابان.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im