مسطح جعلی اخبار منحنی: راهنمایی برای برندها برای کمک به بهینه سازی جستجو

تاثیر خبر جعلی و توزیع اطلاعات غلط تا به حال بی سابقه عواقب در این بیماری همه گیر به خطر انداختن زندگی از کسانی که خواندن و باور –غلط عناوین مورد Covid-19 درمان و فراتر از آن.

پس چگونه می تواند مارک های acclimatise به این نامشخص زمان و اطمینان حاصل شود که مصرف کنندگان خود را در حال دریافت اطلاعات آنها پس از?

Yext مدیر جان باس در انتقال دیجیتال جشنواره صحبت به درام بنیانگذاران و سردبیر گوردون جوان به بحث در مورد این مسائل.

می خواهید بیشتر بدانید ؟ اینجا کلیک کنید برای تماشای این ویدیو

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de