مسطح اطلاعات غلط منحنی: راهنمایی برای برندها برای کمک به بهینه سازی جستجو

این COVID-19 همه گیر تا به حال تاثیر عمیقی بر راه ما از زندگی و برای کسب و کارهای شیوع معرفی کرده است مجموعهای از چالش های جدید برای غلبه بر. در حال حاضر بیش از هر زمان دیگری مصرف کنندگان با تکیه بر سیستم عامل های دیجیتال به جستجو برای اطلاعات مورد نیاز آنها و با می آید که نیاز به برندها و سازمان ها برای ارائه اطلاعات است.

سازمان دیده بان جلسه کامل در اینجا.

اما چه شده است بهترین راه برای ارائه آخرین آمار و جلوگیری از گسترش اطلاعات غلط در این لحظه بحرانی? در انتقال دیجیتال جشنواره Yext مدیر جان باس نشستم با درام را از بنیانگذاران و سردبیر گوردون جوان به بحث در مورد روند و مشاوره است که تجربه جستجو شرکت به مشتریان خود است.

“بسیاری از کسب و کار تا به حال به سرعت در حال تغییر استراتژی های خود را و در برخی موارد کل مدل کسب و کار” گفت: باس. “در طول COVID-19 گیر ما را دیده اند 84 درصد افزایش در تعداد از واقعیت به روز رسانی است که در حال ساخته شده در Yext پلت فرم. این نشان می دهد که مارک در حال تقلا برای ارائه پاسخ به سوالات مشتریان و نفوذ آن در تمام جستجو endpoints.”

پاسخ را در سراسر هیئت مدیره

از طریق پلت فرم Yext نرم افزار کمک می کند تا برندها را به سرعت به روز رسانی اطلاعات خود را در سراسر حدود 175 برنامه و جستجو در سیستم عامل است. آیا به آن نیاز دارد به روز رسانی خود را ‘تعطیلات ساعت’ برای پاسخ به COVID-19 اضافه کردن یک شرح کسب و کار برای ارائه یک شخصی به روز رسانی به مشتریان جستجو و یا اهرم گوگل, نوشته های به نگه داشتن مردم آگاه Yext برندها کمک می کند تا به سرعت تغییرات را در سراسر هر تعداد از مکان های کلیه از طریق یک مرکزی داشبورد.

اقدام سریع متفکرانه و با اطلاعات دقیق هرگز مهم تر بوده است. و در حالی که شخص ثالث جستجو انتهایی باید به ارائه آخرین آمار در طول یک بحران مانند این بسیاری از مصرف کنندگان را به نوبه خود به نام تجاری وب سایت ها به منظور جمع آوری آخرین به روز رسانی مستقیم از منبع.

“در چنین سابقه ای بار جستجو تبدیل شده است مهم تر از همیشه در ارائه اطلاعات به مشتریان و نگه داشتن در تماس با آخرین از خود را با نام تجاری” گفت: باس. “آیا آن را بر روی شخص ثالث تاچ پونت مانند گوگل نقشه های اپل یا آمازون الکسا و یا ارائه به روز رسانی از طریق وب سایت خود را ساده پیام و برقراری ارتباط با مشتریان خود را در یک روش منسجم کمک خواهد کرد که برای حفظ یک نام تجاری و شهرت و پشتیبانی مشتریان در هر راه ممکن است”.

گوش دادن به آنچه که مشتری واقعا می خواهد

هنگامی که مارک را خطاب به روز رسانی انتقادی برای مشتریان در سراسر ساعات و تغییر عملیات تمرکز باید به نوبه خود به گوش دادن. با وجود بهترین تلاش های فعالانه در برقراری ارتباط چه مارک باور است که در بالا از ذهن برای مشتریان آنها در واقع ممکن است که بیشتر خاص از سوالات است که شما ممکن است در نظر گرفته اند.

“مارک باید شروع به فکر می کنم در مورد انواع پرسش هایی که مشتریان درخواست. درک نیت خود را و ارائه پیچیده تر پاسخ در پاسخ به بحران را نشان می دهد مخاطبان خود را که شما در تماس با آنچه آنها نیاز دارند و متفکر در رویکرد خود را” گفت: باس.

“در این عصر جدید از بازاریابی آن را به سخت تر برای دریافت رفتاری بینش در مردم به خاطر آن سخت تر به استفاده از کوکی ها در خدمت تبلیغات بر اساس آن جمعیتی بینش. این Yext تجربه جستجوی ابر صرفا خروج از بازاریابی سنتی به تمرکز بر مصرف کننده قصد و اعمال نفوذ این نرم افزار فراهم می کند قوی راه تبدیل مردم در آن کمترین لحظه ای از قصد به عنوان مخالف به خدمت محتوا به آنها که ممکن است مرتبط است.”

در حال حرکت به بازیابی

زندگی پست اوج بیماری همه گیر است خزنده بر روی افق اما باس توصیه می کند که از آن خواهد شد آهسته انتقال به نرمال. “مشتریان می خواهند بدانند که به عنوان اطلاعات آنجا که ممکن است در مورد اقدامات که مارک در حال گرفتن برای حفاظت از ایمنی از افراد کارکنان و جامعه” گفت: باس. “استقرار استراتژی های مانند پرسش و پاسخ, گوگل, پست, منو و شرح کسب و کار خواهد بود ابزاری در ارائه پاسخ آن”.

برای مارک های ساختار و گردآوری اطلاعات و به روز رسانی است, کلید موفقیت در حرکت گذشته این بحران در حالی که حفظ اعتماد به برند. باس به این نتیجه رسیدند: “ارائه بهترین تجربه ممکن است در سراسر جست و اکوسیستم بود که در سایت های شخص ثالث و یا وب سایت خود را بدان معنی است که شما هرگز مشتریان خود را در تاریکی به خصوص زمانی که آنها نیاز به شما بیشتر”.

اینجا را کلیک کنید به تماشای جلسه کامل.

سعی کنید چالش خود را: https://nowronganswers.com/

Yext در حال اجرا از یک محاکمه رایگان از محصول خود را پاسخ برای 3 ماه. پیدا کردن اطلاعات بیشتر در اینجا و یا مراجعه مستقیم به صفحه فرود در اینجا: https://www.yext.co.uk/free-trial/

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net