برای رسانه های فروشندگان و انعطاف پذیری است که هنجار جدید

یک زن و شوهر از ماه به آمریکا COVID-19 گیر مصرف کنندگان تبلیغ
و رسانه ها در حال تنظیم جدید هنجارها و تا آنجا که تبلیغات بازار نگران است به این معنی که به طور فزاینده شرایط انعطاف پذیر و راه انجام کسب و کار.

این احساسات است که
شده است percolating در قول و در برخی از کلش سنجی و آن را مجددا در این هفته در نتايج حاصل از موج دوم تبلیغ برداشت COVID-19 ردیابی مطالعه آگهی صنعت. این
شماره 1 چیز ad مدیران گفت: رسانه ها می تواند انجام دهد برای کمک به آنها را از طریق بحران است به “انعطاف پذیر” به خصوص در شرایط آگهی تعهدات بودجه مبارزات انتخاباتی زمان بندی و رسانه ها هزینه ها.

شصت و چهار درصد از 152 تبلیغ و آژانس رسانه خریداران در مصاحبه با تبلیغ برداشت ذکر انعطاف پذیری خود را به عنوان شماره 1 نیاز به انعکاس مشابه پیدا کردن از سری رسمی “آگهی چک” انجام شده توسط تحقیقات حقوق صاحبان سهام تحلیلگران در BMO Capital Markets در
هفته های اخیر.

تبلیغات

تبلیغات

“ما باید زیرک و انعطاف پذیر و پاره پاره” ران Amram, جهانی, رسانه, رهبری, Heineken, ایالات متحده آمریکا گفت: در طول یک آنلاین ویدئو کنفرانس به میزبانی تبلیغ برداشت معاون اجرایی رئیس جمهور از هوش کسب و کار
جاستین فروم چهارشنبه.

Amram گفت: بازاریابان در بسیاری از مقوله های در حال تقلا فقط به “نگه داشتن چراغ” و در بسیاری از موارد که به معنی کاهش هزینه تبلیغات یا مذاکره بهتر آگهی قیمت
به طوری که آنها می تواند فعال ماندن در رسانه ها.

در سمت به علاوه او گفت: بازاریابان مانند Heineken که به طور معمول صرف بخش قابل توجهی از بودجه بازاریابی در ورزش حمایت های مالی و دیگر زندگی می کنند
رویدادهای در حال جابجایی مقداری از آن پول را به تبلیغات اما حتی پس از آنها نیاز به وزن آن را در برابر نیاز به قرار دادن آن را به خود “ته خط” به منظور مایع باقی می ماند و به عنوان حلال
کسب و کار است.

دیگر از انعطاف پذیری در شرایط رسانه ها قیمت و مبارزات زمان Amram گفت: بازاریابان نیز به دنبال شرکای رسانه ای برای انعطاف پذیری بیشتر در شرایط “خلاقیت”
از جمله ایده ها و یا دارایی های رسانه ها ارائه می کنند که به کمک برندها در تلاش برای ایجاد حق تبلیغات و پیام های مصرف کنندگان در طول بحران.

“در یک جهان که در آن شما
نمی تواند reshoot (تبلیغات) می تواند به شما کمک ما آمده تا با ایده های که در راه” Amram گفت بنحوی که بسیاری از رسانه ها به خصوص تلویزیون, رسانه, باید, برنامه نویسی و دارایی های دیگر که ممکن است کمک به تجاری
بازاریابان ریز لحن خود را در مبارزات انتخاباتی آگهی مربوطه باقی بماند.

از نظر تاثیر بر رسانه ها, بازار Amram نقاشی انعطاف پذیر سناریو برای بازارهای آتی به خصوص
شبکه تلویزیونی چشمگیر تبلیغات بازار.

او گفته است که در حال حاضر آشکار است که وجود خواهد داشت نه یک سنتی در صف مقابل ممکن است که زمانی که این شبکه به طور معمول میزبان بزرگ extravaganzas نخست
تبلیغ برای ارتکاب بودجه. در حالی که این شبکه هنوز برنامه ای برای میزبانی “مجازی” upfronts آنلاین Amram گفت: این امکان وجود دارد که مذاکرات ممکن است تا آغاز “پایان سه ماهه چهارم” و
که آنها ممکن است در نتیجه در “پنج چهارم” در صف مقابل می پردازد که “بیشتر تقویم متمرکز” به عنوان مخالف به حالت عادی سپتامبر تا اوت سال پخش برنامه است.

“ما هنوز به دنبال
ایده” او گفت:.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de