برای Michelin, اثرگذارندهها در حال وقوع روزنامه نگاران

Category: فری پرس ژورنال Comments: No comments

هنگامی که راه اندازی یک محصول جدید تایر تولید کننده Michelin خواهد از لحاظ تاریخی تکیه بر خرید از کامپیوتر روزنامه نگاران. ستون اینچ در خودرو نشریات خواهد دیکته موفقیت در فروش و بازاریابی بودجه بودند شخم زده به حوادث طراحی شده برای خواستگاری فشار دهید. اما این تغییر در حال حاضر اثرگذارندهها حکومت غوغا و شرکت در دو برابر را در آن سرمایه گذاری.

فقط دو سال پیش Michelin صرف هیچ چیز در اثرگذارندهها. آن را ارزش در رسانه های اجتماعی شخصیت و به جای آن در زمان نسبتا کلاسیک با رویکرد بازاریابی خود را می فروشند ،

اما به عنوان وعده اثرگذارندهها گریبانگیر رئیس بازاریابی افسران در مارک های دیگر, Kevin Maleterre شرکت معاون رئیس جمهور از مصرف کننده بازاریابی سوار بر یک آزمایش است. او در میزبانی یک رویداد در کالیفرنیا و دعوت یک دسته از تاریکی و Instagrammers برای تست درایو ماشین. پاسخ آنقدر چشمگیر است که بعد از آن سال او تصمیم گرفت به “حرفه ای تر” و سرمایه گذاری بیشتر تلاش و بودجه از جمله استخدام یک گروه اختصاص داده های اجتماعی سازمان در Traackr – به تاثیر گذار در بازاریابی است.

“حتی در نصب و راه اندازی کسب و کار تا 80 درصد از فروش [خریداران] آنلاین به پژوهش است. بدیهی است که ما نیاز به وجود داشته باشد در لحظه قبل از خرید […] اما مصرف کنندگان بی اعتمادی به شرکت های بزرگ و آنها می خواهند نظیر به نظیر مکالمه ، پس نظر اثرگذارندهها مسائل زیادی” Maleterre گفت.

امروز تقریبا یک دهم از Malterre بازاریابی بودجه برای انگلستان Nordics و آلمان – میچلین جهانی تبلیغ صرف بود در $100m در سال 2017 – به خود اختصاص داده است تاثیر گذار فعالیت با, YouTube, Facebook و Instagram فرمانده بزرگترین سهم.

و آن را به عنوان سرمایه گذاری بیشتر در آن دیده می گرداند. مانند بسیاری از مارک های Maleterre گفت: Michelin رفته از تمرکز بر خالص رسیدن به اولویت بندی “تعامل” معیارهای مانند views نظرات, و یک قطعه از محتوا است. در این فرایند اثرگذارندهها تبدیل شده اند فقط به عنوان اگر نه بیشتر مهم تر از سنتی خودر رسانه ها. این به خصوص قابل توجه برای راه اندازی یک جدید تایر در سال گذشته است.

“به جای استفاده از رسانه های سنتی رویداد که در آن ما دعوت فروشندگان و مطبوعات به یک درایو تست در یک مسیر ما میزبانی یک رویداد بود که برای تاثیرگذاران با چند روزنامه نگاران. ما تا به حال یک رویداد به تعامل با آنها را نه تنها در صور اما در کل Michelin تجربه. ما یک تور در لیسبون تجربه در رستوران ها و سپس اجازه دهید آنها را به درایو ماشین اما بدون اجبار گفتگو در مورد لاستیک,” او گفت: تاکید بر این که به صورت خودکار علامت های تجاری مانند Michelin این است که غیر معمول حرکت می کند.

پس از قدردانی برای آنچه اثرگذارندهها را به بازاریابی خود را تحت فشار قرار دادند تا این شرکت به باز کردن به آنها بیشتر است. این رویکرد در حال حاضر به صرف بودجه بیشتر با کمتر از تاثیرگذاران و سپس عمل به عنوان “سفیران نام تجاری”. آنها نه تنها دعوت به رویدادهای خاص و با توجه به دسترسی سریع به نمونه های اولیه هستند اما با توجه بینش درونی کسب و کار. در انگلستان به عنوان مثال, آن را با همکاری یک YouTuber به نام آقای JWW (در تصویر) که ایجاد کرده است یک 10-episode YouTube سری در پشت دسترسی به او داده شده است به نام تجاری.

“به من دو چیز هستند که معتبر و طولانی مدت و پایدار. [اثرگذارندهها] دسترسی به محتوا و من فکر می کنم که مهم تر به آنها را از یک شات کمپین است که فقط در مورد پول” ادامه داد Maleterre.

“تاثیر گذار در بازاریابی تبدیل شده است یک کلمه کثیف. من می دانم که حتی در Michelin مردم نیست همیشه راحت دادن اثرگذارندهها قدرت بیش از این نام تجاری. اما در مناطق من نظارت پس ما در حال همکاری با آنها را ما باید سعی کنید به آنها را می دانیم و درمان آنها را به عنوان مشتریان. من ملاقات با ما اثرگذارندهها دو بار در سال و ما آنها را به بحث در مورد سالانه برنامه های بازاریابی.

“بنابراین من تا به تکامل بسیار کمی در راه من اثرگذارندهها. در ابتدا من در تلاش بود به ساقه در همه چیز و سعی کنید بیش از حد بسیاری از چیزها است. اما در حال حاضر آنها بسیار نزدیک به کسب و کار ما آنها را دعوت به دفاتر ما آنها را دعوت به حوادث شرکت های بزرگ. که باید در آینده از تاثیرگذاران. صحت در این رابطه نه فقط یک شات کمپین.”

در بهبود معیارهای آن را با استفاده از اندازه گیری موفقیت این تاکتیک Maleterre با اشاره به آلمان که در آن پس از اجرای استراتژی آن از نامزدی رای از 2 به 3 درصد برای مبارزات انتخاباتی به بیش از 10٪.

“به من اثرگذارندهها باقی خواهد ماند و یک بخش بزرگ و من نمی بینم ما کاهش فعالیت که ما با آنها در سال های آینده,” او گفت:. “ما ممکن است سعی کنید برای افزایش کار ما با برخی از آنها اما تلاش برای گسترش این نوع از مخاطبان است. به جای آن فقط در مورد ماشین علاقه مندان به گسترش این نوع از مخاطبان که ما را لمس کنید.”

در این سال که به این معنی جسارت به e-ورزش و e-دنیای بازی های زیر با همکاری Grand Turismo. E-ورزشی بخش پیش بینی شده است به ارزش $2.96 میلیارد سال آینده با توجه به گلدمن ساکس.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>