Coronavirus مسائل می تواند به معنای یک 60 ٪ افزایش در میزان
محتوای ویدئو تماشا در خانه های ایالات متحده با توجه به Nielsen.

در دیگر نقاط جهان یکی از تاثیر coronavirus در حال افزایش است تلویزیون استفاده: در کره جنوبی, تلویزیون استفاده شد تا 17 ٪ در هفته گذشته در
فوریه از هفته دوم که در ماه — 1.2 میلیون بیننده.

در ایتالیا وجود دارد 6.5 درصد افزایش در تلویزیون مشاهده و تقریبا 12 درصد بیشتر در ناحیه لمباردی در شمال کشور طی
هفته از ماه فوریه با توجه به Auditel مشترک ایتالیا کارگروه صنعت.

نیلسن یادداشت رسانه ای مصرف در ایالات متحده در حال حاضر در صعود تاریخی با مصرف کنندگان ایالات متحده 18+ در حال حاضر
صرف 3 ساعت/58 دقیقه با استفاده از یک گوشی هوشمند 3 ساعت/27 دقیقه مشاهده liveTV و 1 ساعت/41 دقیقه گوش دادن به رادیو.

آنها صرف 52 دقیقه با استفاده از یک تبلت; 38 دقیقه با استفاده از یک
اینترنت-مطالب دستگاه; 32 دقیقه استفاده از اینترنت بر روی کامپیوتر; 29 دقیقه مشاهده زمان منتقل تلویزیون; 13 دقیقه بر روی یک کنسول بازی; و 4 دقیقه با یک DVD/Blu-Ray player.

توسط راه
مقایسه با دیگر عمده مخل حوادث تلویزیون استفاده صعود 56 درصد در هوستون هنگامی که طوفان هاروی آمار در ماه اوت سال 2017.

تبلیغات

تبلیغات

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im