فاکس آگهی در زمان نخست رتبه بندی: ABC, Fox سرگرمی را نشان می دهد بهبود

با آن بزرگ سوپر باول نتایج همچنین ادامه داد: قوی
NFL “پنج شنبه شب فوتبال” بینندگان زیر کمربند خود فاکس لبه دیگر عمده پخش تلویزیون شبکه با بالاترین رأی تلویزیون برای تلویزیون فصل تا کنون.

از طریق Feb. 3,
فاکس است که به طور متوسط 7.9 میلیون در زمان نخست بینندگان در Nielsen در برنامه زنده-plus-هفت روز از زمان منتقل مشاهده (L7) تا 20 درصد بیش از یک سال پیش.

CBS است که فقط پشت فاکس در 7.8 میلیون نفر از طریق
همان دوره — از دست دادن 19 درصد در مقابل یک سال پیش. NBC است که 10% پایین تر در 7.3 میلیون و ABC مسطح است و در 5.5 میلیون نفر است.

در نظر گرفتن برنامه نویسی ورزشی از تصویر و به دنبال تنها در سرگرمی
نشان می دهد CBS است که بالاترین میزان از همه در زمان نخست شبکه در 7.3 میلیون پایین 14% از یک سال پیش. NBC بعدی در 6.1 میلیون دلار نیز از دست دادن 14 درصد.

در این دسته تنها ABC و Fox اند
دیده می شود سود و در عین حال با کوچک را افزایش می دهد-با ABC 2% بالاتر به 5.6 میلیون و فاکس 1% بالاتر به 4.5 میلیون نفر است. فاکس همچنان برای دیدن نتایج قوی از “نقاب خواننده” که تا به حال
بهره مندی یک زن و شوهر از هفته پیش از یک سوپر باول سرب در.

تبلیغات

تبلیغات

به دنبال هنوز هم کلید 18-49 گروه از بینندگان برای بسیاری از تلویزیون تبلیغ فاکس است که در غالب 2.2/10 تا 16 ٪ در سال است.
NBC پایین است 16 درصد 1.6/8; ABC 8 درصد پایین تر در 1.1/6; و CBS 39 درصد کمتر نیز 1.1/6.

گرفتن, ورزش, برنامه نویسی, برای 18-49 جمعیتی در L7 Nielsen, اندازه فاکس در 1.2 امتیاز/5
سهم در حالی که NBC است که فقط پشت و در یک 1.1/6. ABC بعدی در یک 1.1/5 پس فردا با یک 1.0/5.

همه شبکه های تلویزیونی را در مقابل یک سال پیش. روباه خاموش است 8% ABC 8%; CBS 23 درصد و NBC 27 درصد است.
آخرین تلویزیون های نجومی CBS به دست اورد بزرگ مشاهده نتایج از پخش سوپر باول و همچنین بالا-دارای رتبه “Big Bang Theory.”

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de