با بیش از 5.6 میلیارد جستجوهای ساخته شده توسط مصرف کنندگان در هر روز گوگل است و مشهور ترین جهان, موتور جستجو. همچنین عامل Google Maps یکی از محبوب ترین جستجوی محلی و برنامه های کاربردی نقشه برداری دقت یک کسب و کار را حقایق در گوگل اغلب می تواند به معنای تفاوت بین موفقیت یا شکست. با راه اندازی کسب و کار من در Google (GMB) API صاحبان کسب و کار در حال حاضر کنترل بیشتر بر چگونه نام تجاری خود را به نظر می رسد در موتور جستجو محبوب در حالی که قادر به مدیریت در زمان واقعی اطلاعات مهم مانند باز کردن ساعت تجزیه و تحلیل و جهت (از طریق نقشه های گوگل).

Yext جدید whitepaper یک راهنمای قطعی به چگونه به کارشناسی کارشناسی ارشد گوگل کمک خواهد کرد که به شما یک مزیت رقابتی در خرده فروشی. بسته بندی شده با راهنمایی های در به حداکثر رساندن تاثیر در جستجوی محلی شما خواهد آموخت که چگونه به ادعای خود را کسب و کار از طریق GMB استفاده از API آن به طور موثر و همچنین کار با تجربه جستجوی ابر پلت فرم کامل خود را چگونه کسب و کار خرده فروشی است که ارائه شده به مصرف کنندگان آنلاین.

به عنوان یک پلت فرم Yext demystifies روند استفاده از GMB و طول می کشد دور از پیچیدگی, جمع آوری, ذخیره سازی و مدیریت اطلاعات با ارائه آسان به استفاده از سیستم است که اجازه خواهد داد که شما واقعا گرفتن کنترل از گوگل. Yext اجازه می دهد تا شما را به مدیریت عمومی از حقایق در مورد کسب و کار خود را و چگونه آنها به نظر می رسد در شخص ثالث, لیست برنامه های تلفن همراه و سیستم های داخلی توسط centralising و ساختار این اطلاعات پس از آن نیز قابل یافتن به صدای دستیاران و سیستم های GPS.

“بدون Yext ما نمی خواهد که تا به حال هر راه برای به روز رسانی فروشگاه ما ساعت در سراسر گوگل, که ما در حال حاضر در تکیه می کنند برای خدمت به جامعه ما از مشتریان با شفاف, سریع, به روز رسانی خاص خود را به محله فروشگاه های” با توجه به Farryn وینر معاونت بازاریابی و استراتژی نام تجاری در Sweetgreen.

“و علاوه بر این گوگل به شبکه دانش ما را قادر می سازد برای ورود به جوامع جدید با همه انتقادی محل و اطلاعات تماس به طوری که ما می توانید با اتصال محلی محله لحظه ای درهای ما باز است.”

با راه اندازی GMB API و متعاقب آن پیشرفت گوگل همچنان به آن را آسان برای علامت های تجاری برای به روز رسانی اطلاعات در مورد کسب و کار خود را در راه است که نشان دهنده زمان واقعی واقعیت چگونه آنها را به کار گیرند. این سه بخش راهنمای شما نشان دهد که چگونه برای به روز رسانی یکپارچه این ویژگی از طریق Yext پلت فرم به طوری که لیست خود را به روز و مصرف کنندگان می توانید کسب و کار خود را برای ویژگی های است که آن را به ایستادگی کردن.

ما در حال حاضر زندگی در یک جهان که در آن کسب و کار می تواند بهبود تجربه مشتری و افزایش ترافیک و رانندگی بازده عملیاتی تنها با چند کلیک. کنترل چگونه نام تجاری خود را به نظر می رسد در گوگل و ارائه پاسخ مشتریان به دنبال در مورد کسب و کار شما.

برای دسترسی به گزارش کامل به صورت رایگان لطفا فرم زیر را پر کنید.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im