از LPs به برنامه های: داخل انتقال دیجیتال در حال حاضر این چیزی است که من تماس بگیرید موسیقی

زمانی که coronavirus آمار در حال حاضر این چیزی است که من تماس بگیرید موسیقی آماده بود برای منحرف کردن اذهان طرفداران موسیقی پاپ, آزمونها, نشاط بخشی تالیفات و دسترسی رایگان به کل آن بازگشت کاتالوگ از طریق آگهی پشتیبانی برنامه است. اما پاسخ نیست یک شبه اتفاق می افتد: از آن ساخته شده بود از سال های دیجیتال برنامه ریزی که در حال حاضر موسیقی از CD محصول به یک سرویس موسیقی.

برای یک نام تجاری است که اغلب chucked در همان نوستالژی سطل به عنوان باکره Megastores و سونی Walkmans در حال حاضر این چیزی است که من تماس بگیرید موسیقی (یا در حال حاضر موسیقی) می داند بیشتر در مورد انتقال دیجیتال از بیشتر است. این آلبوم تلفیقی برچسب شده است در خط مقدم از بزرگترین رسانه های تغییرات در طی 37 سال در حال تحول آن محصول از وینیل LP به یک نوار کاست به سی دی.

در حال حاضر 43 – اواخر 90s مخلوط S Club 7, Supergrass و شانکس & پاگنده – نمایندگی این شرکت اولین تاخت و تاز کردن به MiniDisc تولید. در حال حاضر 48 در سال 2001 (مراحل Sonique, Samantha Mumba) آن را به حال خود رها قالب همراه با بسیاری از موسیقی میباشد. سپس آمد و دیجیتال محبوبیت و درآمد-برش ظروف سرباز یا مسافر است که به دنبال.

اما برای همه آسیب 00s ایجاد اغتشاش در صنعت موسیقی از مدل کسب و کار در حال حاضر موسیقی مصون ماند. در حال حاضر 70 (Sugababes روروک مخصوص بچه ها سراغ دختران) ثبت بالاترین تا کنون فروش برای یک آلبوم تلفیقی تا کنون در سال 2008 – درست در وسط غیر قانونی دانلود دوره است. در ضمن در حال حاضر 95 بزرگترین-فروش آلبوم 2016 و در حال حاضر 100 بود سریع ترین فروش آلبوم 2018.

“هنگامی که آیتونز راه اندازی وجود دارد مقدار زیادی از نگرانی است که آن را از بین ببرد در حال حاضر با نام تجاری” می گوید: الکس McCloy ارشد شرکت دیجیتال مدیر. “اگر شما می توانید گیلاس-انتخاب آهنگ شما می خواهید خودتان چرا شما نیاز به یک محصول به کامپایل آن را برای شما ؟

“اما من فکر می کنم با نام تجاری, عشق, ارزش و گزینش شده واقعا قوی شده. مردم انتخاب خستگی زیادی وجود دارد موسیقی در خارج وجود دارد و در حال حاضر می دهد واقعا خوب تابلو راهنما.”

McCloy پیوست با نام تجاری از EMI پس از جهانی به دست آورد و برچسب در سال 2012 (با نام تجاری است که به طور مشترک متعلق به جهانی و Sony Music). در حالی که در حال حاضر موسیقی تا به حال جان سالم به در شیفت کاربر در مصرف آن حضور دیجیتال هنوز توسعه نیافته در اوایل 10s; McCloy کار داشت برای ساخت آن استراتژی های دیجیتال و گسترش وسعت کانال های خود فراتر از آن در حال حاضر از بین رفته فروشگاه iTunes.

فروشنده در مورد ساختمان حضور رسانه های اجتماعی (“بازگشت هنگامی که Facebook بود شروع به تبدیل شدن به یک پلت فرم مهم برای صنعت موسیقی”) اما بزرگتر کار در دست بود به نوبه خود در حال حاضر موسیقی از یک محصول به یک سرویس. به جای خدمت تا یک CD و سپس ناپدید شدن چهار ماه از نام تجاری می خواستم برای حفظ ثابت وزوز گفتگو با مصرف کنندگان از طریق تخصص و بایگانی.

آن را راه اندازی یک کانال تلویزیونی به “به طور مداوم تجدید بینندگان مصرف موسیقی” و شروع به تولید قابل اشتراک گذاری محتوای اجتماعی لنگر در نوستالژی طنز و مثبت. همیشه در استراتژی آمده است به خود در این ماه به عنوان coronavirus همچنان به تاخیر فیزیکی انتشار در حال حاضر 105 و به دنبال راه های جدید برای سرگرم نگه دارید.

“ما به دنبال در چگونه ما می توانیم چیزهای بیشتری در سراسر بیشتر سیستم عامل ها از جمله یوتیوب و Infinite و ایجاد گفتگو با طرفداران ما می گوید:” McCloy. “این دوره را به ما یک فرصت عالی برای سرعت بخشیدن و تست و یادگیری است. بنابراین در اجتماعی که در طول تاریخ ما خواهد پست کاملا محصول-چراغ پیام ما … دادن دور رایگان موسیقی آزمونها نمودار rundowns محتوای اصلی ساخته شده در اطراف ما forte.”

بزرگترین علاوه بر این در حال حاضر موسیقی, نمونه کارها این است که نام تجاری خود برنامه. پلت فرم ویژگی های هر واحد تالیف منتشر شده تحت نام تجاری در هزینه £4.99 یک ماه. یک نسخه رایگان است که توسط تبلیغات پشتیبانی می کند عرضه جهانی رادیو دیجیتال, تبلیغ, تبادل, راه اندازی بر روی بازار در اوایل این ماه.

این محصول ممکن است منظمی بسته بندی تا تاریخ در حال حاضر موسیقی اما بازار به آن نیاز دارید ؟ انگلیسی تجاری ممکن است قوی, اما از آن است که در مواجهه با جهانی فناوری غول مانند آمازون و یوتیوب و اپل و همچنین Spotify در و جزر و مد.

McCloy معتقد است در حال حاضر موسیقی هسته مخاطبان نیاز به چیزی متفاوت است.

“آنها به آنچه ما تماس بگیرید ‘تکیه به شنوندگان’,” او می گوید. “این بازار انبوه است که ممکن است خرید یک یا دو آلبوم از یک سال طول تاریخ – که مرتب از £20-22 از موسیقی در هر سال – و مصرف موسیقی از طریق رادیو و یوتیوب را به دسکتاپ رایگان محصول.

“رفتن از £20-22 به £120 [هزینه سالانه Spotify در حق بیمه] عظیم پرش. و ما می تواند ارائه یک محصول است که به کاربران واقعا خوب رابط کاربری تمیز, یک راه ساده برای اقامت تا تاریخ با موسیقی نمودار و تجربه بهتر از رادیو.”

این وسط زمین تجاری بین رادیو و £9.99 اشتراک ماهانه دیده می شود “رشد خوب” پس از آن راه اندازی نسخه بتا در سال 2016. در حال حاضر McCloy می گوید: این یکی از سریعترین رشد برنامه ها در انگلستان پس از برداشت جدید پایگاه کاربر پس از مستند آغاز شد. او معتقد است £4.99 بازدید نقطه سادگی – یک قیمت عادلانه برای, جدید, لذت بخش محتوایی که نمی دفع کسانی که نگران خود را خصوصی امور مالی و اقتصاد است.

در حال حاضر موسیقی امیدوار است برای یکی دیگر از افزایش در رشد آن را به عنوان طول می کشد استفاده از این ماه کاهش قیمت تلویزیون نرخ تبلیغات در رسانه های خود برنامه ریزی کنید. بر خلاف برندهای مانند کوکا کولا و Airbnb, موسیقی شرکت ها در حال سقوط است بصورتی پایدار و محکم به این دسته از بیماری همه گیر آگهی spenders – کسانی که بر این باورند آن را وظیفه خود را به سرمایه گذاری در نام تجاری خود را با وجود شرایطی است.

“اگر شما را بکشد تمام رسانه های خود را, شما در حال رفتن به شروع از یک سخت تر زمانی که ما آمده ایم از [مستند] می گوید:” McCloy. “من فکر می کنم ما باید به سرمایه گذاری از طریق این.

“ما باید به عقب بر گردیم به طرفداران که سرمایه گذاری کرده اند بارهای از پول در آلبوم ما در طول سال است.”

شما می توانید به تماشای کامل مصاحبه با Alex McCloy اینجا و مشاهده مطالب بیشتر از درام دیجیتال تحول جشنواره اینجا.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im