بازاریابی کهنه کار تیم دعاوی شده است تاج جانشین BBC مدیر کل تونی هال. با سابق بی بی سی Studios, پپسی و P&> مرد در محل به شکل Beeb به عنوان آن را نزدیک تولد 100 چه خواهد بود که بزرگترین مانع در آینده تصحیح خدمات عمومی پخش?

تیم دعاوی قبلی ارشد بازاریابی نقش در پپسی و P&> او را بیش از حد آگاه از شرکت صدای در صحنه جهانی است. به عنوان رئیس سابق BBC استودیو چالش های تجاری و گسترده تر درخواست تجدید نظر از محتوای آن خواهد بود در مقابل ذهن – به خصوص که چگونه آن را مشت در برابر رقابت دشوار است.

BBC media editor آمل راجان می گوید دعاوی است “فرود آمد یکی از ممتاز ترین مشاغل در بریتانیا و رسانه های جهانی منجر هزاران نفر از افراد خلاق در یک لحظه قابل توجه در تاریخ است.” او به سرعت می کشد فرش از زیر این برجسته توضیحات با این حال اضافه کرد: “این جهنم!”

جهنم شاید اما شیرین با £525,000 حقوق سالانه (هر چند این است که در واقع £75,000 کمتر از او به عنوان رئیس BBC Studios). پس از اینکه اعلام کرد در سودآور نقش دعاوی صادر تعهد به “سرعت بخشیدن به تغییر” – مرتب کردن بر اساس پیش پا افتادگی به طور معمول ارائه شده توسط رهبران صنعت این روزها. اما در حالی که خود را دقیق برنامه باقی می ماند, fuzzy, پیام روشن است – آن را نمی تواند کسب و کار به طور معمول در Beeb.

چالش ها

لوسی Keung استراتژیک رسانه های مشاور و مفسر می گوید که دعاوی است “رفتن به یک مبارزه در دست خود را”. سه مبارزه در واقع.

شماره یک این است که چگونه بی بی سی نگه می دارد تا در فضای سرگرمی در برابر جریان غول مانند Netflix و Amazon Prime تصویری و صوتی در فضا در برابر امثال Spotify در.

“بی بی سی است اواسط اندازه player” توضیح می دهد که Keung. “آن اتحاد بزرگ قدرت خلاق, اما هیچ چیز مانند منابع – از نظر مهندسی و محتوای بودجه – از جریان غول. این واقعا یک نام تجاری قوی و شگفت انگیز سابقه, اما از آن است که در یک نقطه ضعف استراتژیک.”

درک از این ابزار است که برده به عنوان بیشتر و بیشتر رسانه های در دسترس را به مصرف کنندگان است. آن سرگرمی, مطالب اخبار و منابع در متن, صوتی و تصویری رسانه ها اغلب ناعادلانه نسبت به باریک تا حد زیادی unscrutinised خروجی جریان غول که نمی پاسخ به انگلیسی عمومی.

Davie در مبارزه بعدی است, اخبار جنگ. “چه نقش آن در جهان, اخبار محیط زیست?” می پرسد Keung توضیح داد که به آن نیاز دارد برای پیدا کردن بعدی آن مخاطبان دیجیتال در جیب مانند یوتیوب, WhatsApp, گروه, Instagram, Infinite, و بیشتر.

“این است که وجودی برای بی بی سی, چون خیلی از این نام تجاری است که در مورد آن خبری از حضور. آن را بسیار سخت به نگه داشتن خود را در آن توزیع سیستم عامل است. در سراسر هیئت مدیره میراث برندها هستند که با داشتن یک زمان سخت برش را از طریق وجود دارد که در آن مخاطبان انبوه یافت می شود.”

اخبار آن حضور دارد نیز بی بی سی به یک, سیاسی, سیب زمینی داغ. خروجی آن و بی طرفی (و یا فقدان آن در برخی از منتقدان چشم) باعث منظم شعله ور شدن یو پی اس در انگلستان و در حالی که BBC مدیران باید گفت: این درام که حملات سیاسی فوت کرده اند در گیر این مسائل به هم متصل شده و منجر به سومین مبارزه: بودجه است.

“هر کس می داند که هزینه مجوز ساخته شده بود برای دوران های مختلف می گوید:” Keung. “این چیزی است که می تواند نگه دارید تا در تکه تکه توزیع جهان از آینده, اما همه جوانب نقص.”

به طور کلی او فکر می کند که رسانه های غول پیکر نیاز به آن را کاهش می دهد “پیچیدگی مفرط” کاملا مناسب برای آینده جنگ.

اندازه گیری مرد

این است که دعاوی مرد برای این کار ؟

کیت Bulkley مستقل رسانه مفسر, یادداشت های خود نقش مهمی در ادغام این بازوی تجاری – BBC Worldwide – با قابلیت تولید به ایجاد BBC Studios و می گوید او “حق انتخاب” به عنوان یک داخلی استخدام. با این حال او می گوید: بسیاری از را دیدم مدیر محتوا شارلوت مور در مسابقه و فکر کردم آن زمان بی بی سی انتخاب یک زن برای این کار بالا است.

“در این دنیای جدید از رقبای جهانی برای استعداد و منابع بعدی مدیر کل به درک نه تنها چگونه به مبارزه برای ادامه بی بی سی مجوز هزینه بلکه چگونه به اهرم خاص USP از بی بی سی به بهترین مزیت.”

دعاوی گرفتن در بی بی سی در سراسر جهان و استودیو به او آموخت که مراقبت از استعداد میباشد. اما او نیاز به تصمیم گیری سریع و مهر و موم مفید مشارکت به کمک آن بسته جهانی پانچ. Bulkley به یاد می آورد یک مکالمه او با آنها در سال 2018 در موضوع: “به اعتقاد او در دنیای جدید از رقابت برای استعداد است که بهترین استراتژی بود ‘خلاق قرارداد ساخت در سرعت’. او پرشور در مورد محتوا و در مورد بی بی سی و وی را یک مقدار انرژی مورد نیاز و تصویر بزرگ قدردانی به آنچه مسلما بهترین و سخت ترین کار در انگلستان رسانه ها.”

Mihir Haria-شاه که سر از پخش در رسانه های آژانس مجموع رسانه ها می گوید: Davie طول می کشد بیش از طول بیشتر “به چالش کشیدن زمان در BBC history” با تورم از محتوای با کیفیت در دسترس فراتر از محدوده سنتی پخش.

او توضیح می دهد: “بسیاری از بینندگان را نقل مکان کرد به دور از بی بی سی. این است به طور قابل توجهی نهفته رسیدن به آن با مخاطبان جوان که به طور بالقوه به طور دائم تبدیل توجه خود را به دور از تلویزیون سنتی به جریان خدمات و دیگر سیستم عامل های ویدیویی مانند یوتیوب.”

اما دعاوی بوده است در بسیاری از گام های مثبت بی بی سی گرفته شده. و همچنین شکل گیری اش از استودیو او ابزاری در UKTV مقابله و اجرای از Britbox در استرالیا و ایالات متحده آمریکا.

“او می داند که محتوا و توزیع کلیدی برای جذب و حفظ مخاطبان” توضیح می دهد که Haria-شاه. “در هفته های آینده و ماه, Davie, نیاز به ساخت بر کار بی بی سی در حال حاضر اجرا به جذب این بینندگان مانند گسترش طول زمان گرفتن مطالب باقی مانده در BBC iPlayer – و احتمالا حتی دوباره راه اندازی BBC3 در تلویزیون.”

این احتمال وجود دارد چه دعاوی اشاره به زمانی که او در مورد “شتاب تغییر”.

بازاریاب طرز فکر

بی بی سی پیاده روی یک خط خوب – tightrope است که نیاز به ثابت جای پا برای حرکت رسانه ای رقابت فشار سیاسی و دیگر شعله ور شدن یو پی اس. و با وجود کفش های بزرگ برای پر کردن. اما در حالی که تونی هال را تجربه دراز در حال اجرا در اپرای سلطنتی در باغ کاونت Davie ممکن است درک بهتر در روند جهانی و comms نیازهای مدرن خدمات عمومی پخش.

کوین Chesters یک شریک و مدیر استراتژی افسر بندر جمعی و مقاله نویس برای درام خلاصه تصور او از دعاوی از مذاکرات و سخنرانی های او را دیده در حوادث. “او به نظر می رسد آرام و متفکر. او بیشتر از یک متفکر و فاعل از او یک نمایش دهنده و یا مجری. او به نظر می رسد هوشمند و در نظر گرفته شود و کسی که می داند که ذهن خود را. ‘آخرین صحبت می کنند اما بهترین چیزی که گفت:” نوع فرد است.”

Chesters خوشحال است برای دیدن یک فروشنده بالا در کار بالا: “بیشتر ما می توانید افرادی که در مورد مصرف کنندگان و درک چگونه به نام تجاری/بازار/برقراری ارتباط در بالای سازمان کمتر تلخه آنها خواهید بود. و آنها را به تولید بهتر کار می کنند.” و برای او این است که یک سیگنال خوب برای این آینده است.

“بی بی سی یکی از بهترین و مناسب و معقول ترین چیز در مورد انگلستان است. شما می توانید بگویید که چه خدمات بزرگ بی بی سی فراهم می کند با این نوع از کسی که می خواهد به آن را ریشه کن کرد. بدتر از انسان کمتر آنها می خواهند خدمات عمومی scrutineer مانند BBC در اطراف.”

در سراسر این قطعه به جنگ مشکلات و مسائل مربوط به دعاوی چهره به نظر می رسد در عرصه بازاریابی. آن است که آیا پیام comms توزیع یا هدف هر مرحله در tightrope خواهد شد نیاز به یک ثروت استراتژیک فکر پشت آن است.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de