از آن زمان چند عوامل محوری دادستان کل عمومی و ایستادگی در برابر no-fault بیمه خودرو

ویکتوریا — دادستان کل دیوید است را از تبدیل صریح حریف از هیچ تقصیر بیمه به معمار و سرب قهرمان B. C. جدید no-fault system آمد به آرامی بیش از 14 ماه است.

آن را در زمان پذیرش به خود است که او می خواهم misjudged شدت مبارزه علیه اصلاحات توسط شخصی آسیب وکلا, داستان های ترسناک در مورد چگونگی سیستم های موجود هنوز هم نتواند مشتریان کمک از مقامات بالا از مانیتوبا و ساسکاچوان و هشدارهای گسترده افزایش نرخ در چند سال آینده حتی اگر خود ستیز قبلی اصلاحات موفق بودند.

“من تا به حال بیش از حد اعتماد به نفس است که نظام حقوقی می تواند تغییر سرعت بیشتری از آن را در واقع می تواند” است گفت: Postmedia اخبار. “و من تا به حال ناکافی درک در آن زمان چگونه نگران بریتیش کلمبیا شد در مورد نرخ بیمه اتومبیل.

“من هم ناکافی درک درستی از چگونه ضعیف موجود در سیستم پشتیبانی از افرادی که در حوادث است.”

است شده است بی سر و صدا در حال کار برای توسعه no-fault بیمه خودرو در سال قبل از میلاد از نوامبر 2018, پس از متقاعد تنها نمایشی اصلاحات می تواند نگه داشتن حق بیمه از افزایش.

مرتبط

دادستان کل تشکیل یک گروه از معاون وزیر در اواخر سال 2018 است. آنها شروع به بررسی سیاست محاسن no-fault بیمه. مانند یک سیستم ممنوعیت ترین پرونده های حقوقی که ذخیره ICBC میلیاردها دلار در هزینه های قانونی. به صورت جدی بحث آغاز شد و در بهار سال 2019. مقامات بالا از مانیتوبا و ساسکاچوان آورده بودند در هیئت مدیره برای کمک به.

سفر به اوج خود رسید با یک سری از جلسات کابینه در هیچ گسل که در تابستان گذشته آغاز شده و همچنان تا ماه دسامبر زمانی که نخست وزیر جان هرگن در نهایت به چراغ سبز برای ادامه.

است گفت که او می دانست که سیستم ناپایدار به عنوان دور برگشت به عنوان نوامبر 2018 زمانی که بیمه پارسیان B. C. به او گفت که او کلاه جدید بر درد و رنج هزینه های جزئی آسیب های خودرو در مسیر صرفه جویی در $1 میلیارد دلار در سال — و در عین حال به اندازه کافی برای متوقف کردن یک پیش بینی 36 درصد افزایش نرخ بیش از پنج سال آینده.

“آن چیزی نیست که مردم درخواست,” او گفت:. “آنها گفت: آیا بهترین خود را به نگه داشتن نرخ حدود چهار درصد است. آنها گفتند که ما بیش از حد گران است برای ما. و کاهش مزایای, من نمی بینم به عنوان یک بسیار معتبر گزینه است.”

NDP دولت در حال حاضر احساس گرما از رانندگان ناراضی حق بیمه خود را نگه داشته و رو به افزایش با وجود اصلاحات در ICBC. یک رای مجدد در سپتامبر سال 2018 به معنای این لایحه برای رانندگان بی تجربه شروع به پریدن کرد و در برخی موارد بیش از هزینه شهریه دانشگاه.

چشم انداز مجتمع اصلاحات نامحبوب افزایش نرخ و رو سال بیشتر از “تعقیب کردن اضافی و پس انداز” فقط به سختی نگه داشتن ICBC مالی در سیاه شده بود است می گوید: به سادگی قابل دفاع است.


B. C. دادستان کل دیوید است.

جری Kahrmann / PNG

به عنوان آن آشکار شد که چالش های حقوقی توسط وکلای صدمه شخصی به ICBC اصلاحات و یک کمپین تبلیغاتی است که هدف است به طور خاص بودند و شکل دادن به جنگ طولانی.

“این یک مبارزه خیابانی با بسیاری از همکاران سابق در قانون و برخی از مردم من حتی می گویند در قانون است که مبارزه هر اصلاحات دندان و ناخن به عنوان سخت به عنوان آنها می توانند” گفته است. “و من متوجه شدم که این امر می تواند سه تا پنج سال روند برای رسیدن به جایی که ما مورد نیاز است.”

در حدود همان زمان ونکوور زن نوشته است نامه ای گفت: ماشین لایحه بیمه افزایش یافته است به $1,900 یک سال بود و او در تلاش برای پرداخت هزینه برای نگه داشتن خانه خود را.

“من هیچ جای دیگری برای رفتن برای بیمه,” او نوشت. “چگونه است که کسی مثل من که زندگی در B. C. قرار است به زندگی می کنند؟”

است نوشت که او را بیمه, در حالی که گران شد هنوز هم یک معامله خوب. اما او گفت: آن شروع به ساییدن در او که او ادعا اشتباه بود چرا که حتی خود رای بود و نه خرید بیمه به اندازه کافی به اندازه کافی پوشش او برای سقوط.

“من حفظ این نامه را بر روی میز من” است گفت:. “این یک یادآوری من نیاز به انجام بهتر.”

او همچنین یک زن که تا به حال برخورد یک گوزن با وسیله نقلیه خود را و به پایان رسید تا کوادری پلژی. او تا به حال تلاش برای زنده ماندن تحت ICBC را حداکثر 150.000 دلار در حداکثر هزینه های پزشکی. است گفت که او آموخته است که حتی جدید $300,000 سطح او می خواهم مجموعه در سال 2019 شد “کاملا نامناسب” برای او.

است گفت که او متوجه زن وضعیت شده اند به طور چشمگیری بهتر تحت no-fault سیستم که در آن مراقبت ادامه می تواند از طریق به طور منظم پرداخت بقیه زندگی خود را به جای یک بار دادگاه حل و فصل.

به عنوان او رشد شاخص و نزدیک به هیچ تقصیر است تا به حال یک مشکل است. او می خواهم در حال حاضر علنا رد no-fault بیمه در سال 2017.

“اگر شما رول به ICBC و می گویند مشکل این است که وکلای شما در حال قطع کردن یک خیابان مردم تا به حال به بازسازی و پشتیبانی که به آنها نیاز” او گفت: Postmedia اخبار در زمان. “به همین دلیل هیچ گسل است که واقعا از روی میز برای من است.”

و یا به عنوان او آن را به سادگی در یکی دیگر از مصاحبه: “ما در حال انجام no-fault.”

امروز است اذعان می کند او اشتباه بود.

کلید استدلال او مطرح شده سه سال پیش — اغلب تکرار توسط منتقدان no-fault — بود که ICBC شده است تا تهاجمی در مبارزه برای کاهش ادعا می کند هزینه های. بنابراین از بین بردن توانایی افراد سو را آخرین سلاح آنها تا به حال علیه یک شرکت است که درمان آنها ضعیف است.

که هنوز هم یک نگرانی حتی به عنوان ICBC شیفت به هیچ تقصیر است گفت:. تنها راه حل این است که یک “قابل تغییر فرهنگی” در ICBC, او گفت:. No-fault خواهد رایگان شرکت از “ریاکارانه موقعیت” که در آن به بازسازی مجروح رانندگان در یک دست و سپس از سوی دیگر نشان دهنده در گسل راننده در دادگاه به استدلال می کنند قربانیان واقعا به عنوان مجروح به عنوان آنها ادعا می کنند.

“این بدان معنی است که آنها نمی تواند انجام دهد یا خوب” گفته است. “مردم درک نمی کنند چه کار خود را است. و آن را آسان برای کسی که برای تلفیق انکار مزایای به انجام چه چیزی بهترین را برای این شرکت است.”

این گروه معاون وزیر نیز در زمان یک نگاه سخت در هر دو کامل و جزئی خصوصی سازی ICBC که مخالفان B. C. لیبرال ها حمایت کرده اند. آنها همچنین نگاه آلبرتا که این سیستم با مشتقات جزئی پرداخت کلاه تعیین شده توسط دولت است.

“پاسخ به این نداشت و نه تنها آن را افزایش نرخ برای همه زیر 35 توسط حدود 17 درصد است اما این امر در نتیجه … ما نیاز به نوعی جذب بدهی های موجود در ICBC و همچنین” گفته است.

“بنابراین شما در حال صحبت کردن در مورد افزایش نرخ و همچنین به عنوان یک ضربه به دولت خط پایین و همان سطح از مزایای در حال حاضر.”

در ماه مارس گذشته است شنیده اجرائی عمومی بیمه های خودرو در منیتوبا و ساسکاچوان شد بازدید از میلاد به صورت یک صنعت رویداد. او خواسته آنها را تامین کند.

هر دو استان را بدون تقصیر بیمه و فشار کمتر بر روی نرخ از B. C., Manitoba به کار گرفته شده در این سال برای یک درصد رای رها کردن. ساسکاچوان که دارای یک سیستم ترکیبی با انتخاب کردن انتخاب نشده بود و افزایش نرخ در پنج سال.

وقتی است نشست با مدیران عامل او فقط می خواهم اعلام کرد که ICBC نیاز به یک 6.3 درصد افزایش نرخ در سال 2019.

“اگر من می تواند توصیف نگرش خود را نسبت به قبل از میلاد آن را مانند آنها احساس متاسفم برای ما” گفته است. “به نظر می رسد که بدترین از دو سیستم یک شبه سیستم سیاسی پاسخگویی عمومی بیمه خودرو.”

هر دو مانیتوبا و ساسکاچوان ارائه شده برای کمک به ICBC کامپایل آماری داده ها چگونه و بر اساس تجربه خود را بدون خطا تولید می تواند صرفه جویی در B. C. بدنبال این ماه از کار آرام در میان سه استان که تولید B. C. سیستم که آینه Manitoba ساختار اما با ساسکاچوان بالاتر مزایای.

است گفت: مسائل بدتر در اواسط سال 2019 زمانی که تلاش دولت برای محدود کردن تعداد متخصص گزارش به چالش کشیده شد توسط دادگاه کانون وکلای. ICBC دیدم 400 میلیون دلار در پس انداز تبخیر زمانی که یک دادگاه طرفه با وکلا.

است گفت که او نیز وحشت زده توسط مورد ICBC قربانی که دریافت $127,362 حل و فصل اما تنها در زمان خانه $22,874 هنگامی که هزینه های قانونی بودند کاهند از جمله $9,000 در فتوکپی هزینه های عنوان شده در یک ستون توسط مایک Smyth در استان است.

در آن صورت قانون شرکت همچنین لنت مشتری پول در 10 درصد علاقه به پوشش تا جلوی هزینه های قانونی آن را بعد از بازیابی به طور مستقیم از حل و فصل.

“بنابراین فرد با پرداخت بهره و اصل خود به خود پول” گفته است. “این فقط احساس مانند یک حد که این سیستم تا به حال تبدیل شده بود به طور کامل قطع از دنبال پس از کسی که قرار بود آن را به.”

او اخراج یک هشدار به محاکمه وکلا در اکتبر 2019: “در رفتن بعد از این اصلاحات آنها باید مراقب باشید آنچه که آنها مایل به دلیل وجود خواهد داشت بسیاری از گزینه های سمت چپ برای دولت پس از آن.”

در آن است می دانستم که هیچ گسل آینده شد.

“من تصمیم گرفته بود,” او گفت:. “اما من هنوز هم در فرآیند متقاعد کردن همکاران من.”

کابینه تصمیم در ماه دسامبر به ادامه.

آن بود است اذعان می کند: “یک بحث طولانی.”

در حال حاضر می آید فروش که تصمیم به عمومی است.

rshaw@postmedia.com

twitter.com/robshaw_vansun

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de