از Sainsbury به اسباب بازی های جنسی: Lovehoney مدیر عامل در مصرف نام تجاری اتاق خواب به اتاق هیئت مدیره

نه ماه پیش Sainsbury سابق بازاریابی, رئیس, سارا Warby پیوست Lovehoney به عنوان اولین رئیس اجرایی است. هر چند هنوز هم به مرور تغییر از قفسه های سوپر مارکت به اسباب بازی های جنسی, Warby پیدا کرده است خودش را در coalface از یک بخش تجربه رونق در پشت Covid-19.

از آنجا که مردم در سراسر جهان خواسته شده است به ماندن در خانه اسباب بازی های جنسی صنعت شاهد یک افزایش پایدار در فروش. گاردین گزارش که بالغ اسباب بازی Megastore فروش از اسباب در نیوزیلند باید سه برابر طی چهار هفته اول کشور را مستند. در دانمارک کلمبیا و ایتالیا و کانادا داستان بسیار مشابه در حالی که در ایالات متحده یک خرده فروش تریسی سگ ادعا می کند که به عنوان بسیاری از 57 درصد از مردم آن را مورد بررسی برنامه ریزی شده را به یک اسباب بازی خرید در طول بیماری همه گیر. در انگلستان فروش در رده افزایش یافته است 13 درصد با توجه به Womaniser.

این یک پدیده است که Warby می تواند پیش بینی زمانی که او پیوست Lovehoney در ماه اوت سال 2019. یک بازاریاب با تجارت او صرف بیشتر از زندگی حرفه ای خود را در بیشتر قابل پیش بینی جهان از Heineken و Sainsbury ترک دومی در سال 2018 به راه اندازی fintech نام تجاری Hyperjar در تلاش برای بازگشت به آنچه که او بیشتر لذت می برد کار به صورت سریع-سرعت رشد بالا آمدن.

“من بیشتر از یک مدیر کل در آن زمان من سمت چپ Sainsbury,” او می گوید زبان به درام قبل از این مستند. “بنابراین من به آن نقطه از داشتن صرف بیشتر از زندگی حرفه ای من گفت: “من واقعا نمی باید که میل سوزان به یک مدیر عامل شرکت’. اما در واقع وقتی به من نزدیک شد در مورد یکی آن بود ‘من’. این احساس بسیار طبیعی پیشرفت است.”

Lovehoney ارائه شده سابق ad رئیس یک نام تجاری با توانایی نوآوری همراه با عظیم بالقوه برای گسترش بین المللی است. او در حال حاضر مدیریت یک تیم از 300 عمدتا عامل از انگلستان اما با دفاتر در استرالیا و ایالات متحده است.

‘سرگرم کننده تحقق’

این شرکت تاسیس شد و نزدیک به 20 سال پیش توسط DJ نیل Slateford و روزنامه نگار ریچارد Longhurst. در میان رونق تجارت الکترونیکی آن را به سرعت حک شده یک مکان منحصر به فرد برای (به طور عمده) برای رفتن در جستجوی خود را از “تحقق جنسی” در زمانی که بزرگسالان صنعت مصرانه خواست تصاویر در مکینتاش در خطرناک بیت از لندن سوهو.

هر چند Slateford و Longhurst هرگز در نظر گرفته شده برای تبدیل شدن به قهرمان از تجربه جنسی, این سایت در نهایت تکامل یافته برای تبدیل شدن به دقیقا همان است که. آن را به فروش می رساند انواع اسباب بازی های جنسی, اما همچنین خانه های یک فروم برای تشویق به باز کردن گفتگو در مورد جنسیت و یک میزبان از دقیق راهنمای خریدار و چگونه به فیلم ها با هدف به مردم اعتماد به نفس برای آزمایش.

“این است که موقعیت از مفید بودن و بودن در مورد شادی می گوید:” Warby در “فوق العاده” با موفقیت به آن دست یافته است در چند سال گذشته است. فروش در سال 2018 افزایش 13% و آن را در حال حاضر بیش از 250.000 مستقل مشتری محصول و یک فروم با صدها نفر از هزاران نفر از همکاران. در انگلستان به تنهایی آن را در خدمت 2 میلیون و مشتریان فروخته است بیش از 6 متر محصولات.

پس Covid-19 ضربه آن باقی مانده است باز برای کسب و کار و فروش در ادامه به “قوی” افزایش سال-در-سال – هر چند خرده فروش کاهش به رقم دقیق در این چشم انداز مثبت.

اما آن را نشانی می گویند که تقاضا برای محصولات مانند زن و شوهر, اسباب بازی است که در بالا تعجب آور نیست با توجه به این که 80 درصد از Lovehoney مشتریان در روابط هستند. فروش “آرام اسباب بازی” و اسباب بازی کیت نیز ،

اما بازاریابی در طول این زمان باقی مانده روی حیله و تزویر. روابط عمومی و دهان به دهان شده این شرکت در اوایل رشد. از آن پس آن را تفننی است در حوادث pop-up مغازه ها و حتی پیشنهادهای اما بخش عمده ای از آن صرف تبلیغ می رود نسبت به عملکرد بازاریابی – “بیشتر از من می خواهم می گوید:” Warby – و کمی از تلویزیون بیشتر پست-حوزه آبخيز سرگرمی را نشان می دهد.

با مصرف از رسانه های اجتماعی در حال افزایش است پس Covid-19 گریبانگیر جهان آشکار محل برای بسیاری از خرده فروشان به سرمایه گذاری خود را سفت بودجه شده است در سیستم عامل های مانند Facebook, Instagram Pinterest and Infinite. اما این یک گزینه برای Lovehoney.

“ما نه با برکت بوم کامل باز به ما” او ادامه مودبانه توصیف سیستم عامل های اجتماعی’ در تبلیغات از محصولات خود را در املاک و مستغلات به عنوان “جالب”. آشکار است که او معتقد است که آن چیزی جز.

“من هیچ چاره ای جز احترام به آن و سعی کنید به کار در داخل و اطراف این محدودیت. به من آن را گیج کننده است که شما می توانید نشان می دهد برخی از تصاویر و نه دیگران. آن را احساس بسیار ناعادلانه و نه illogically اریب است که آن را کاملا درست است برای تبلیغ… من احتمالا نباید نقطه به چیزهایی که شما می توانید تبلیغات. اما برخی از این طبقه بندی از چه چیزی است و نه قابل قبول به نظر می رسد بسیار عجیب و غریب. من خیلی دوست دارم کار با این سیستم عامل می گویند ” خوب چرا نمی تواند به شما نشان می دهد این عکس چیست؟’

“من هرگز می خواهم به صدا بیش از حد سیاسی در این مورد. من اعتقاد زیادی است که عقل سلیم پیروز خواهد شد. بیشتر از ما ابراز نظر ما این است که چیزی وجود دارد سالم و سالم به صحبت در مورد و که زن تحقق جنسی خوشبختی و شادی چیزی نیست که به دور و یا مارک یک تابو بهتر است. بیشتر حس مشترک مکالمات ما می توانیم هر چه زودتر ما را به شتاب به سوی نقطه اوج با تصمیم گیرندگان wising ، من شک ما تنها صنعت که فکر می کند که آنها کمی سخت انجام شده توسط برخی از سرمقاله انتخاب است که این سیستم عامل را. پلت فرم که کاربران در نهایت با رای های خود را و اگر آنها احساس می کنید که همه چیز را تکذیب کرد و آنها را یا سانسور در راه است که آنها دوست ندارند در نهایت آنها بروید و پیدا کردن یک پلت فرم است که آیا انجام این کار است که آنها آن را می خواهم به انجام است. این نیروهای بازار و آنها را به پاسخگویی به آن است. آنها فقط بودن بسیار کند بنابراین ما نیاز به نگه داشتن فشار دادن”.

در ضمن هر گونه افکار برای تقویت بازاریابی خود در ایالات متحده را به استفاده از coronavirus ناشی از علاقه به, اسباب بازی های جنسی همراه با مجموعه خود را از مشکلات – مشکلات که Warby در کوتاه تصدی خود در شرکت را آموخته است به راه رفتن به دور از.

“برخی از [رسانه ها] را اجرا خواهد کرد یک کپی برخی نیست. و گاهی اوقات آنها می گویند “ما می خواهیم اجرا کپی خود را اگر شما را از همه مراجع برای, اسباب بازی های جنسی’. ما می خواهم به جای اجرا یک کپی. ما بسیار افتخار از آنچه ما انجام می دهیم و من قصد ندارم به تظاهر من به آن افتخار فقط مجاز به هوا یک آگهی.”

برنامه های پست-Covid?

در حالی که این شرکت در رسانه ها طرح قبل در طول و بعد از coronavirus است که علاقه زیادی به Warby توجه به تجربه گذشته او را سریع به ستایش آن بازاریابی رئیس هلن Balmer و ادعا میکند که او به خودش یادآوری است که “بازاریابی است که دیگر در عنوان شغل” و به یک دست کردن رویکرد مگر اینکه در غیر این صورت پرسید.

او می گوید که به عنوان رئیس اجرایی “تمام کلیشه های واقعی هستند” و وقت خود را عمدتا صرف امید او را اولویت بندی درست. “این برای تلفن های موبایل بسیار ساده, آن را نمی کند? اما در واقع آن را سخت به انجام است. همیشه وجود دارد بسیاری از چیزهایی که شما می خواهم برای اضافه کردن یک بیت از ارزش وجود دارد اما چیزی دیگری که احتمالا نیاز به تمرکز بیشتر.”

Warby توصیف زندگی در حال حاضر به عنوان یک “ثابت triaging از همه چیز می آید که به مغز من”. آن را بعید است که در شش هفته گذشته انجام داده اند بسیار به تغییر آن حالت شود. قبل از مستند او در حال حاضر عادت کرده اند به بازگشت به عقب روزانه جلسات اداری مبتنی بر کارکنان همان برای انبار مبتنی بر همکاران و سپس تکرار آن همان به روز رسانی برای کسانی که در آن آمریکا و استرالیا پاسگاه.

“بچه ها بسیار استفاده می شود به من در انجام یک جلسه توجیهی اما کم بسیار بالا به طوری که آنها در واقع نمی توانید ببینید که در لباس خواب من,” او, جوک – آشنا وضعیت اکثر مدیران اجرایی باید خود را در یافت می شده است.

بازگشت در ماه مارس او اولویت را برای سال پیش رو شامل مداوم گسترش خدمات خود را به بازارهای جدید و در نظر گرفتن سهم بیشتری از کسانی که در آن در حال حاضر عمل می کند. آن باقی مانده است دیده می شود اگر این بیماری همه گیر خواهد شد سرعت بخشیدن یا کند کردن این برنامه.

“در بیشتر بازارهای ما با داشتن مکالمات در مورد باز کردن مسیرهای جدید به بازار,” او گفت: در آن زمان. “من لزوما به این معنی نیست خود ما فروشگاه اما پیدا کردن راه های دیگر که مردم می توانند دسترسی با نام تجاری مانند فروش از طریق شرکای. ما به دنبال بیشتر همکاری. ما به تازگی آغاز شده جوراب در چکمه, برای مثال, و این کار واقعا خوب است.”

داشتن آمده از خرده فروشی سنتی, او می داند که سوپر مارکت ها و دیگر رسانه های جریان اصلی را باید قانع کننده به انبار اسباب بازی های جنسی. اما تعداد پشته و درخواست تجدید نظر برای آنها در افزایشی درآمد Lovehoney ارائه می در زمانی که هر فروش هر چند tills کمک خواهد کرد که فروشندگان خیابان بالا عقب بر گردیم در مسیر. “خرید یک وسیله ارتعاش و نوسان معنا نیست که من نمی خرید کلم بروکلی امروز. آن را تعویض یا حسابداری ذهنی. وجود ذهنی پول گلدان که مردم را صرف بر روی محصولات ما که هرگز برای رفتن به یکی دیگر از خرده فروش است.”

بزرگ فروش به این شرکت ها است که Lovehoney است به طور فزاینده یک “همه با نام تجاری”. از جوان همگروهی با خویشتنداری جنسی به زوج ها و مصرف کنندگان (“من یک نامه از 70 سال پیر زن گفت:” من خریداری برای اولین بار, وسیله ارتعاش و شما زندگی من را تغییر داد'”) وجود دارد این است که هیچ بخش از جامعه که اسباب بازی های جنسی خرده نمی خواهند به تهیه کردن برای.

برای Warby در سال 2020 coronavirus یا نه ماموریت است که برای نشان دادن آن است که پیشرو در پیگیری از شادی.

“ما همه شل شدن تا کمی استراحت نگرش ما و استقبال از این ایده که شاد زندگی جنسی سالم دارای مزایای زیادی در جای دیگر در زندگی است. افرادی که استفاده از اسباب بازی های جنسی, باید شادتر زندگی جنسی و مردم شادتر زندگی جنسی باید شادتر زندگی می کند. این نتیجه گیری دشوار نیست برای مردم به منظور جلب. پس از آن تبدیل شدن به یک جریان اصلی بیشتر چیز,” او می گوید.

“وجود دارد یک لیبرال موج در جامعه است که برای ما و Lovehoney است که موج به دلیل زیاد کیفیت محصولات است که ما را و به فروش برساند.”

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de