کشتن بچه گربه های اجتماعی با نام تجاری معروف برای خود sex parties رشد آن جامعه به 180,000 اعضا و افزایش بیش از $1.5 متر در پایتخت با وجود اینکه به طور موثر مسدود شده از تبلیغات آنلاین است. نا امید از وضعیت موجود آن را رونمایی آگهی خود را-پشتیبانی از پلت فرم های رسانه های, حمایت یک قایق از همکار ‘بزرگسالان امن-برای-کار’ علامت های تجاری.

هرگز فقط در مورد مجالس.

برای اما Sayle بنیانگذار کشتن بچه گربه ها glamourous گریزان احزاب – احزاب پشت عناوین مانند “برهنه بدن در همه جا” و “خوش به حال من, موج’ – همیشه به معنای بخشی از چیزی بزرگتر است.

او هدف این بود برای ایجاد یک فضای امن و جامعه که در آن زنان می تواند کشف تمایلات جنسی خود را. آفلاین آمد اولین بار از زمانی که در سال 2005 او شروع به میزبانی نقاب یکی احزاب در لندن که در آن شرکت کنندگان زن ساخته شده برای اولین بار حرکت می کند و هیچ چیز از حد.

سپس آمد و بین المللی گسترش رول از رویدادهای جدید و گسترش Sayle تیم. اما همیشه در نقشه راه ایجاد یک فضای دیجیتال – یک شبکه اجتماعی که در آن بچه گربه ها و “تامز’ (مردان در جامعه) می تواند چت آنلاین در یک اکوسیستم است که از نظر جنسی آزاد اما مجزا حذف شده از فیلم.

“من به یاد داشته باشید ما تا به حال واقعا در نوع اساسی از جامعه مانند یک وب 2.0, شبکه اجتماعی درست از سال دو می گوید:” Sayle. “همیشه وجود دارد برخی از نوع آنلاین فروم, چت روم, بود, اما همیشه زهر در وجود من چون ما از طریق رفت و حدود سه های مختلف با تکنولوژی همکاران.”

جنسیت و فناوری جنگ سرد

این فروشندگان غیر قابل اعتماد و گذاشتم پول را از این شرکت. Sayle که رفته برای ساخت سیستم عامل های دیگر مانند Sistr و Safedate را انتخاب کرده اید بیشتر تامین کنندگان معتبر بود و آنها می خواستند به کار با او.

بالغ طبیعت KK به معنای انطباق مدیران فناوری جهان را اساسا دیواره آن را از کسب و کار خود را وحشت زده از اشتباه بودن ارتباط با انجمن و یا بهره برداری جنسی.

دیجیتال تبلیغات صنعت نشده ثابت کرده بود هر روشنفکر هستند.

“به عنوان به زودی به عنوان شما ضربه هر چیزی که در نیمه بالغ, شما نمی توانید هر چیزی که شما می دانید که با این نسخهها کار در دیجیتال می گوید:” هدلیق Bolt, KK را افسر ارشد عامل. “این یک مشکل عظیم هر کس [در sextech صنعت] در این لحظه هیچ کس در واقع می تواند هر چیزی را برای رشد کسب و کار خود را در راه طبیعی است.

“ما نمی توانیم فراموش پی پال. ما با نزدیک شدن توسط گوگل برای پیوستن آگهی خود را accelerator اما نمی توانستم آن را در گذشته رعایت شود. امثال Facebook و Instagram گرفته اند هر کسی که می خواهد به یک فرد بالغ گفتگو و لگد آنها را خاموش. پس کجا میری؟”

KK می تواند تبدیل به چیزی شبیه TrafficJunky که در خدمت تبلیغات به امثال Pornhub و RedTube. اما Sayle مشخص شد برای حفظ نام تجاری حق بیمه تعیین موقعیت است که به راحتی می تواند تضعیف یک آگهی قرار داده شده در کنار تصویری از الکی اخلاقی مبدا.

بنابراین این شرکت رو به رشد نگه داشته از طریق قدیمی ترین پلت فرم بازاریابی وجود دارد – کلمه از دهان – همه در حالی که chipping دور در تکنولوژی سیستم عامل و ساختمان یک برنامه بهتر است.

دو چیز پس از آن اتفاق افتاده است: #MeToo جنبش افزایش مورد نیاز برای توانمندسازی زنان در روابط جنسی گفتمان و گوگل و اپل کوتاه آمد – مرتب کردن بر اساس. KK شد و در نهایت مجاز به تبلیغ آن پلت فرم های مربوطه خود را در فروشگاه app (“من نمی دانم چه چیزی تغییر” مناظر پیچ. “آنها را به شما بگویم.”).

این برنامه که به طور رسمی راه اندازی از بتا در Q2 سال 2020 ترکیبی از Facebook, Bumble و Eventbrite. اعضای جامعه را برآورده می تواند از طریق کشتی یخشکن سوالات ارسال پیام ترتیب تاریخ و حتی خرید بلیط به بعد KK ،

برندها نیز فضای داده شده بر روی پلت فرم از طریق هر دو بومی صفحات و تبلیغات در برنامه. KK شده است هدف قرار دادن ‘بزرگسالان امن-برای-کار’ مارک که گرفتار شده توسط شبیه بازاریابی ناکامی; یعنی, لباس زیر زنانه, اسباب بازی های جنسی و الکل شرکت هایی که مانع شده است از صرف پول راه آنها می خواهم به با ناشران و duopoly.

بیش از 30 هستند اندود شده تا راه اندازی. و در حالی که KK نمی خواهد آنها را با رسیدن به جستجو در گوگل, تبلیغات آن ارائه خواهد شد تبلیغ یک تو رفتگی در دیوار مشغول مخاطبان و یک دست کردن رویکرد به محتوای اعتدال.

“ما می دانیم [اعضای] سن که در آن از آنها چه تمایلات جنسی خود را است آنچه که آنها به دنبال چه خواسته و تاب برداشتن آنها و … و آنچه که آنها در حال جستجو برای” توضیح می دهد که پیچ. “پس از آن احتمالا هزینه زیادی بیشتر در CPM با ما کار می کنند اما شما می توانید یک ضربه مستقیم که به احتمال زیاد به خرید محصول خود را.”

می افزاید: Sayle: “آن را مانند فتوشاپ به جای پرتاب کردن کل شبکه است.”

چنگ در استعداد

گام بعدی برای KK در حال رشد است دیجیتال آن جامعه در اجرا به یک سری بودجه دور آینده در نیمه دوم سال است. AppStore و Google Play بهینه سازی پشتیبانی خواهد شد توسط جستجوگرها, مارک, محتوا, روابط عمومی, خارج از منزل و همکاری با امثال این موزه ،

Sayle امیدوار به انجام بخش عمده ای از KK خود بازاریابی در-خانه. اما پیدا کردن استعداد ثابت کرده بود در عین حال یکی دیگر از چالش است.

“ما به مدت هشت یا نه ماه تلاش برای جذب داخلی برای بازاریابی دیجیتال و عملکرد بازاریابی, مردم,” او به یاد می آورد. “ما به این باور نکردنی CVs و مردم توصیه می شود اما برای همه [دیجیتال] ایده های آنها به حال ما بودند مانند “ما مجاز به انجام این کار است و ما نمی تواند انجام دهد که’.

“همه چیز آنها می خواستند به انجام [دیجیتال], ما نمی تواند. بنابراین ما باید این سوراخ از استعداد در خانه است که ما در حال تلاش برای پر کردن است.”

پس از نزدیک به 15 سال از مبارزه علیه نسبتا خشکه مقدس دره سیلیکون مجموعه آن است که واقعا ارزش آن را? نمی تواند Sayle فقط چوب با احزاب و brusquely بگویم رسانه های دیجیتال آن را در لیست نیست ؟

او می گوید چون بچه گربه ها “سمج و bloody-minded”.

“زمانی که ما راه اندازی شد آن همه چیز در مورد رفتن” این درست نیست ” و ایجاد چیزی که مخل.

“این همان در حال حاضر با سمت های دیجیتال از آن است. ما می دانیم آنچه که ما نیاز نیست وجود دارد, بنابراین ما در حال رفتن به چیزی در خارج وجود دارد. آن را به عنوان ساده به عنوان آن است.”

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im