از Twitch به Spotify: دیدار با طبل تبلیغات دیجیتال جوایز APAC 2020 داوران

در حال حاضر بیش از هر زمان کسب و کار باید قادر به حرکت به راه خود را از طریق دیجیتال مین و تولید کار است که دریافت و برش از طریق نتایج. به همین دلیل است که زمانی که خلاقیت و تکنولوژی بیا با هم به طور موثر, تبلیغات دیجیتال ارائه می شود.

درام جوایز برای تبلیغات دیجیتال APAC برجسته بهترین از رسانه های دیجیتال و فن آوری است که در پشت این منطقه موثر ترین مبارزات.

این سال را به داوران می بیند یک نمونه میزبان از سازمان ها و برندها از S4Capital, APEX, Wavemaker, Isobar و پاسخ Spotify در Streamotion, Ogury حرکت یا کشش ناگهانی, OMD, WarnerMedia سرگرمی, شبکه های, Jellyfish, GSK مصرف کننده سلامت Zalora, AirAsia, آمار و انتگرال آگهی علم با اعلام خواهد شد.

اگر شما می خواهید خود را به کار برجسته به قرار دادن در مقابل این کارشناسان صنعت, مطمئن شوید که شما را وارد کنید قبل از جمعه 31 جولای.

بررسی مختصر و مفید از این ستارگان قضات زیر:

Michel de Rijk

S4Capital

Michel de Rijk

chif اجرایی, APAC

د Rijk رئیس S4Capital کسب و کار در آسیا و اقیانوسیه. او را استخدام کرد تا به رهبری جدید-شرکت عصر بعد از ایستادن در راس Xaxis و GroupM آسیایی کسب و کار و گسترش است. با S4Capital او در لیگ یک مدل جدید برای این صنعت ساخته شده در اطراف یک ساختار واحد. د Rijk مسئول توسعه این شرکت به طور کامل یکپارچه ارائه اطلاعات رسانه و محتوا در سراسر APAC بازار.

2020 سال است که در آن سرعت انتقال دیجیتال دارای آینه با کیفیت از محتوا و به تصویر کشیده ارزش از فناوری است. تجلیل از بهترین های دیجیتال داده ها و محتوا و برنامه ریزی کمپین, در, درام, تبلیغات دیجیتال جوایز خواهد بود یک راه ارج نهادن به 2020.

Marc Langenfeld

APEX

مارک لانگنفلد

منطقه ای منجر شود APAC

لانگنفلد است APEX منطقه ای منجر شود APAC که در آن او نظارت راهبردی و توسعه و اجرای APEX فعالیت در سراسر هر دو دیجیتال و آفلاین با مسئولیت مستقیم برای رشد در سراسر منطقه است. قبل از این او بود Publicis رسانه ها دقت شود برای سنگاپور و جنوب شرقی آسیا. با بیش از 10 سال تجربه او تا به ثروت از تجربه ایجاد و اجرای بالا تیم توسعه داده محور استراتژی برای مشتریان و ساختمان تیم عملیات به صورت محلی و در سراسر منطقه است.

چند ماه گذشته دشوار بوده است در شرایط کلی کسب و کار و همچنین استرس در افراد و تیم ها. این جوایز به همه این فرصت را به مرحله بررسی و جشن برخی از چیزهای شگفت انگیز است که ما زمانی به عنوان یک صنعت. من به دنبال به جلو به دیدن و احساس انرژی و احساسات از طریق کار آنها به خصوص افتخار است. علاوه بر این, من هیجان زده به هم متصل – در حالی که هنوز عملا با همسالان من در این صنعت است که من شده اند قادر به ارتباط برقرار کردن با بیش از پنج ماه گذشته رسید.

Allison Colley

Wavemaker

آلیسون Colley

رئیس مشتری افسر آسیا و اقیانوس آرام

Colley مسئول حمایت از Wavemaker کلیدی مشتریان در آسیا-اقیانوس آرام با تمرکز بر رانندگی تعالی در سراسر بازارهای در این منطقه است. او پس زمینه بین المللی مشتری رهبری; او برگزار کرده است نقش پیشرو Wavemaker بزرگترین مشتریان مانند Huawei کلگیت-پالمولیو, AXA, Pfizer مصرف کننده, بهداشت و درمان, SABMiller اروپا, Tiffany & Co و ویزا اروپا.

داشتن شاهد و تجربه چقدر تکامل یافته از شروع 2019 به تاریخ اقامت چالاک و نوآورانه در مرور خواسته های بازار تبدیل شده است بیشتر به چالش کشیدن از همیشه است. من افتخار به بخشی از این داوران و هیجان زده به ارزیابی و تشخیص کسانی که تلاش در رانندگی با رشد و خلاقیت و استفاده موثر از اطلاعات و هوشمندانه پیاده سازی. به عنوان قضات, من فکر می کنم ما باید به اعتبار اضافی به راه حل های برجسته در میان بار دشوار است.

Mohenesh Chamith Buthgumwa

Isobar و پاسخ

Mohenesh Chamith Buthgumwa

مدیر

Chamith Buthgumwa بالاترین سطح جهانی و محلی اعطا رسانه ای برنامه ریز در سریلانکا. او در حال حاضر مدیر برای Isobar و پاسخ در Dentsu Aegis شبکه. قبلا او به عنوان یک/مدیر – استراتژی های دیجیتال در GroupM. و برای که او رئیس دیجیتال برای تیم Unilever & Mindshare (2015 تا 2017). محلی او همچنین برنده تنها افی طلا به تاریخ که رانده شد به صورت دیجیتالی و تنها کسی که به بخشی از سه افی طلا تیم برنده در میان 50+ جهانی و محلی تمجید او صعود خود را در طول حامل به تاریخ.

در قضاوت در مورد یک چیز من مشتاقانه منتظر است: آن را بگیر و قلب و چشم و ذهن ؟ به صداقت, من امیدوارم که برای دیدن چیزی غیر منتظره. ایده هایی که من دیده ام قبل از اعدام زیبایی.

Diogo Andrade

Spotify در

Diogo Andrade

رئیس اتوماسیون

آندراده سر از اتوماسیون برای Spotify در, آگهی برنامهای داده و خود خدمت می کنند برای شرکت در این منطقه است. در این نقش او مسئول رانندگی Spotify اتوماسیون استراتژی در سراسر شبکه جهانی گروه های آژانس و مستقیم تبلیغ و همچنین آموزش Spotify آگهی خرید و فروش تیم در برنامه ریزی و اطلاعات محصولات. آندراده یک جانباز در صنعت با 14 سال تجربه در جریان اصلی تبلیغات و دیجیتال فروش در سراسر چاپ و تلویزیون دیجیتال, ناشران از شروع یو پی اس به عملکرد مبتنی بر رسانه های اجتماعی, شبکه های تلفن همراه و حق بیمه سیستم عامل است.

آن را آنقدر بزرگ می شود قضاوت این جوایز. من به دنبال به جلو به ادامه به یاد بگیرند که آخرین نوآوری ها در منطقه و جشن بزرگ تبلیغات است. در این زمان به چالش کشیدن من انتظار برای دیدن خلاقیت شکوفه و همچنین شتاب استفاده از تکنولوژی برای ارائه در خارج از جعبه ایده ها!

John Matthews

Streamotion

جان ماتیوز

مدیر رسانه و مشارکت

ماتیوز است مدیر رسانه ای و مشارکت در Streamotion استرالیا دیجیتال B2C جریان و فن آوری کسب و کار. Streamotion به زمین شکستن ورزشی, جریان, خدمات, Kayo ورزشی. ماتیوز پیوست Streamotion در ژوئن 2018 و دارای 20 سال تجربه در بازاریابی دیجیتال صنعت هر دو در داخل و در سطح بین المللی. قبل از این او به مدت سه سال به عنوان سر گروه از عملکرد رسانه ها در APD در سنگاپور و قبل از حرکت به سنگاپور ماتیوز صرف 12 سال در استرالیا ساختمان DGM. عملکرد بازاریاب با تجارت ماتیوز پرشور در مورد ایجاد تیم های بزرگ ارائه کار استثنایی و توسعه مردم است.

من هیجان زده به پیوستن به درام جوایز داوران برای سومین سال متوالی است. آن است که همیشه برای دیدن مستقل از کار و تفکر از سازمان های تجاری و فن آوری فروشندگان در سراسر منطقه است. در این سال من به دنبال به جلو به دیدن چگونه از طریق استفاده از فناوری اطلاعات و بازاریابی شرکت راه حل های ساختمان که درایو واقعی کسب و کار, تغییر, گذشته غرور معیارهای که نمی گذارد یک کسب و کار را پایین خط. هر سال ما شاهد نمونه های زیادی از نحوه شرکت در حال تفکر خلاقانه و استفاده از فناوری و اطلاعات برای حل چالش های کسب و کار و من هیچ شکی در این سال خواهد بود.”

Niall Hogan

Ogury

Niall هوگان

مدیر عامل دریا

هوگان است مدیر عامل آسیای جنوب شرقی منطقه مستقر در سنگاپور است. او کامل تجربه در راه اندازی شرکت های جدید. هوگان شد اولین اروپایی کارمند در انتگرال تبلیغات علم (IAS) که در آن او با موفقیت رشد این تیم از یک نفر به 60 نفر در نقش خود به عنوان UK MD قبل از حرکت به سنگاپور به عنوان دریای MD. به عنوان اولین Ogury کارمند در APAC, هوگان در حال حاضر به استخدام تیم در سنگاپور و استرالیا و انتظار به ادامه رشد در طول بقیه سال 2020 است.

بوده است سخت و دشوار است سال برای همه, بنابراین من به دنبال به جلو به یک جایزه که جشن همه کار سخت شده است که اتفاق می افتد در صنعت. شرکت ها مجبور به انطباق به زنده ماندن تا پس از من به امید دیدن نمونه هایی از نوآوری و چگونه روش های مختلف کار کرده و چه نوع از نتایج سازمان ها و بازاریابان قادر به ارائه در طول این سوء بار.

Steve Ford

حرکت یا کشش ناگهانی

استیو فورد

سر از آسیا و اقیانوس آرام فروش

فورد رئیس آسیا-اقیانوسیه فروش در حرکت یا کشش ناگهانی. استیو پیوست و این شرکت در ماه جولای 2015 به عنوان معاونت فروش در اروپا است. استیو آمد از رویترز که در آن او led فروش برای EMEA منطقه و قبلی که زد چند رسانه ای تیم دیلی تلگراف. استیو ساخته شده است موفق تیم از زمین از جمله عملیات های سفارشی راه حل های مشتری خدمات و پژوهش است. با تمرکز بر خلاقیت و نوآوری و خدمات, Steve کار کرده با مشتریان عمده و سازمان از سراسر جهان به ارائه برنده جایزه مبارزات در سراسر سیستم عامل های مختلف.

تبلیغات در حال تبدیل شدن بیشتر پر جنب و جوش و پویا با جدید و نوآورانه فرمت های در حال ظهور در سراسر اما تمام کانال های دیجیتال است که قطعا رهبر. خلاقیت است که همواره تعامل و نتایج قابل اندازه گیری است و سحر و جادو ترکیب است که بازاریابان آگهی خود را سازمان ها و همکاران رسانه ای جستجو کنید ، اینکه بخشی از تبلیغات دیجیتال جوایز به معنی من در نگاه اول بهترین کار در حال انجام در صنعت ما و من هیجان زده می شود درگیر است.

Stephen Li

OMD

استفان لی

مدیر ارشد اجرایی آسیا-اقیانوس آرام

Li مدیر عامل OMD آسیا و اقیانوس آرام. اعمال نفوذ بیش از دو دهه تجربه در پرورش قوی مشتری مشارکت رانندگی, دیجیتال, رشد, evangelizing خلاقیت و الهام بخش تیم Li منجر به یک شبکه ای از بیش از 2700 OMDers در 28 دفاتر در سراسر 17 بازارهای آسیا و اقیانوسیه مدیریت بیش از 6 میلیارد دلار سرمایه گذاری بازاریابی برای بسیاری از جهان پرکار ترین برندها از جمله اپل, مک دونالد, نیسان و Beiersdorf. او در طول زندگی حرفه ای, Stephen ایجاد کرده است شهرت ارائه سودآوری و بهره وری و ایجاد یک فرهنگ تغییر مثبت در صنعت. او تظاهرات OMDers در سراسر شبکه به اطمینان حاصل شود تمام تلاش خود را توانمند سازی مشتریان به تصمیم گیری بهتر و سریع تر. اعتقاد راسخ در به اشتراک گذاری بهترین شیوه و پرورش آینده استعدادهای درخشان در صنعت Stephen به طور منظم سخنران و عضو هیئت داوران در برجسته منطقه ای و جهانی رویدادهای صنعت و جوایز سیستم عامل است.

در این سال آن جالب خواهد بود تا ببینید که چگونه برندها با استفاده از خلاقیت و تنوع به مقابله با چالش های کسب و کار است که ما با آن روبرو هستیم. در بالا از آن ما نیز دیدن که تکنولوژی فقط به عنوان مفید به عنوان آن سازگار است به ما مصرف کنندگان و مشتریان. من به دنبال به جلو به روش که واقعا فعال در این فضا به دلیل تکیه بر قبلی “آموخته” است یکدفعه آینه ذهنیت است که به تنهایی فراهم نیست ما با هر بینش کنه.

Athreyan Sundararajan

WarnerMedia سرگرمی, شبکه های

Athreyan Sundararajan

معاون رئیس جمهور و آسیای جنوب شرقی و اقیانوس آرام

Sundararajan معاونت بازاریابی و برند خدمات – آسیای جنوب شرقی و اقیانوس آرام WarnerMedia سرگرمی, شبکه های که نظارت مارک های چنین به عنوان HBO شبکه کارتون و وارنر تلویزیون.

در سخت سال های خلاق جامعه گام تا با راه حل های نوآورانه به ویژه هنگامی که محتوای دیجیتالی و ارتباطی تبدیل شده اند که راه اصلی برای رسیدن به مخاطبان است. گرفتن توجه است از یک چالش در بهترین زمان اما من انتظار برای دیدن یک تورم واقعی از خلاقیت و داستان سرایی در عصر مستندات مصرف کننده قدرت و پلت فرم تکه تکه شدن.

Bob Du

چتر دریایی

باب Du

مدیر عامل سنگاپور

Du است مدیر عامل چتر دریایی سنگاپور. او بیش از 15 سال تجربه در هر دو سازمان و سمت سرویس گیرنده از کسب و کار اجرای بازاریابی فناوری و رانندگی دیجیتال تحول برنامه ها در آسیا و اقیانوس آرام. زودتر خود را نقش شامل عنوان مرکز دیجیتال تعالی برای Diageo APAC منجر دیجیتال برای کسب امریکن اکسپرس و همچنین به عنوان یک مربی برای بازاریابی دیجیتال در مجمع عمومی. او اجرا می شود چتر دریایی در سنگاپور جهانی دیجیتال شریک است که مشتریان ارائه می دهد یک ترکیب منحصر به فرد از خدمات آژانس, تکنولوژی, مشاوره و آموزش به حمایت های دیجیتال خود را سفر و تحول است. چتر دریایی نیز رسمی گوگل شریک آموزش در سراسر ایالات متحده و EMEA و همچنین به عنوان فن آوری خود را نماینده ی فروش.

این است که فوق العاده به چالش کشیدن برای بسیاری از برندها و آژانس های به طور یکسان. آن خواهید بود برای دیدن کار کمک کرده است که شانس غلبه بر تاثیر را در کسب نتایج در میان آب و هوا تغییر در این صنعت است. آن است که به خصوص با معنی برای من برای کمک به جشن پرشور ترین و درخشان در میان ما. اعتقاد من این است که یک پلت فرم بزرگ برای کمک به تقویت ارزش که تبلیغات دیجیتال صنعت به ارمغان می آورد به جدول و چگونه آن را طراحی شده توسط تطبیقی خلاق و با استعداد جامعه است.

Silas Lewis-Meilus

GSK مصرف کننده سلامت

سیلاس Lewis-Meilus

رئیس رسانه apac

Lewis-Meilus در حال حاضر APAC سر از رسانه ها برای GSK مصرف کننده مراقبت های بهداشتی. بسیاری از تمرکز خود را در اطراف بوده است رانندگی دیجیتال تصویب از طریق عملکردی تحویل. قبل از GSK او به عنوان رسانه های جهانی منجر برای مک دونالد. در این نقش او موفق یک تیم از کارشناسان موضوع که کار به درایو سیستمیک بهبود و تحول در فضای رسانه ای در سراسر استراتژی منتسب رشد و اثربخشی و بهره وری. و قبل از این او موفق مک دونالد جهانی دیجیتال نامزدی تیم در سنگاپور و لندن نظارت اجتماعی, CRM, بازاریابی, بازاریابی و رسانه ها برگزار شد و آژانس نقش در سنگاپور و لندن و نیویورک.

درام تبلیغات دیجیتال جوایز همیشه سطح برخی از نوآورانه ترین و هیجان انگیز کار در دیجیتال و داده ها در سراسر منطقه است. من به دنبال به جلو به دیدن این تفکر بزرگ و الهام گرفته از آن است.

Jo Bjordal

Zalora

جو Bjordal

افسر ارشد بازاریابی

Bjordal پیوست Zalora در سال 2014 و بازاریابی و مدیر بازرگانی در اندونزی قبل از رفتن به مالزی در سال 2019 با فرض نقش مدیر از رشد برای این گروه است. قبل از این او را مشاور مدیریت, استراتژی و عملیات در PriceWaterhouseCoopers (PwC نروژ) که در آن او توصیه مشتریان بزرگ تحول استراتژیک پروژه ها در خرده فروشی و تدارکات و FMCG. وی همچنین توسعه یک سری از شبیه سازی تولید و فعالیت هزینه یابی بر مبنای مدل برای بهبود مشتری سودآوری و بهره وری.

در عصر “دهانه توجه کوتاه” که در آن تبلیغات می شود تقریبا اتفاقی گرفتن مصرف کننده چشم و علاقه در حال حاضر سخت تر برای بازاریابان است. به بخشی از درام دیجیتال تبلیغات جوایز یک فرصت بزرگ برای من برای دیدن کار از منطقه بهترین استعدادهای خلاق و جشن گرفتن تنوع ایده ها و رویکرد در پیروزی مصرف کننده توجه است. Zalora همواره دفاع و پشتیبانی خلاقیت و نوآوری و ما خوشحال به شرکت در شناخت عالی کار تبلیغات را از منطقه است.

Ravi Shankar

AirAsia

راوی شانکار

جهانی سر از بازاریابی دیجیتال

شانکار دارای 11 سال تجربه در زمینه بازاریابی دیجیتال و در حال حاضر به عنوان سر گروه از بازاریابی دیجیتال برای AirAsia او مسئول بازاریابی دیجیتال فن آوری و سرمایه گذاری در آسیا و قبل از پیوستن به ائتلاف راوی مشغول به کار در همه طرف از صنعت (تبلیغ, ناشر, آژانس, Ad Tech) از جمله تکنولوژی غول های مانند گوگل و یاهو و تجربه خود را در اطلاعات و محصولات مربوط به توابع را قادر می سازد او را به پل شکاف بین فناوری و تجاری از طرف سازمان.

دیجیتال است که در مورد به طور مداوم نوآوری به درایو یک تجربه بهتر برای مشتری; به درک نیازهای خود را از طریق داده ها و سپس جلسه انتظارات خود را. شده است هر دو فروتنی و الهام بخش برای دیدن پیشرفت در صنعت و چه مارک به طور مداوم در تلاش برای انطباق با نامشخص بازار محیط. این یک فرصت بزرگ برای همه ما برای یادگیری از یکدیگر و رشد ما از تجربیات به اشتراک گذاشته شده.

Sonal Patel

آمار

شخصی پاتل

مدیر عامل دریا

پاتل بیش از 15 سال تجربه در صنعت دیجیتال با تمرکز بر تبلیغات و فن آوری, تلفن همراه, تجارت الکترونیک و برنامه ریزی تبلیغات. او شده است evangelising پلت فرم فن آوری تبلیغات در APAC از سال 2008. پاتل برگزار شد موقعیت های مختلف در تکنولوژی تبلیغات و در ادامه به رشد تیم بین المللی از RightMedia تبلیغات-صرافی در هنگ کنگ و جنوب شرق آسیا که یاهو به دست آورد. او پس از آن رفت و به ساخت و رشد مخاطبان یاهو گسترش شبکه (یان) و سپس در زمان یک نقش با گوگل برای مدیریت سیستم عامل های کسب و کار در جنوب شرق آسیا و هند است. او Natsciteachassoc پلت فرم تبلیغاتی در APAC و سپس به ساخت مقیاس پذیر و راه حل های ارائه شده برای Dentsu APAC تیم در حال اجرا تمام برنامه ریزی در منطقه است.

در دنیای شلوغ و پیام های تبلیغاتی توجه اقتصاد به تلاش برای اسیر مصرف کنندگان فراتر از چشم و تقریبا synergise اتصال از برندها به مصرف کنندگان است. بخشی از درام تبلیغات دیجیتال جوایز هیات داوران خواهد افشای من برای اولین بار به عنوان رویکرد به چگونه خلاقیت را در منطقه درایوهای به اعدام, جشن, خلاق و نوآورانه روند و با تشکر از افرادی که واقعا پانچ بالاتر از وزن خود را به خصوص با توجه به چنین بار پر سر و صدا.

Laura Quigley

انتگرال آگهی علم

لورا Quigley

معاون ارشد APAC

Quigley است معاون ارشد APAC در انتگرال آگهی علم است. او پیشرو IAS را در منطقه گسترش تلاش ها به عنوان بخشی از یک ابتکار جهانی در حال وقوع در داخل IAS. بیش از دهه گذشته او در رانندگی دیجیتال تحول در استرالیا, نیوزیلند, EMEA و APAC مشغول به کار در شرکت های مانند گوگل ZenithOptimedia در میان دیگران. Quigley انجام شده است در بلندگو و لذت بردن از صحبت کردن و حضور در کنفرانس تجارت برای به اشتراک گذاشتن بینش و منطقه ای عضو هیئت مدیره 2020 از IAB دریا+هند است.

درام جوایز برای تبلیغات دیجیتال یکی از معتبر ترین دیجیتال جوایز در منطقه و این مجموعه نوار بسیار بالا وقتی که می آید به اندازه گیری -تفکر استراتژیک و خلاقیت و نوآوری و در دنیای واقعی نتایج. من افتخار به بخشی از این قابل توجه داوران و بسیار هیجان زده به عنوان خوانده شده بیشتر در مورد کالیبر بالا کمپین نوشته است که درخشان ایستاده بود در طول این زمان به چالش کشیدن و کمک کرده اند بازاریابان محوری و ارتباط با مخاطبان. شانس بوده است انباشته بر علیه ما و من به دنبال نوشته که در آن رسانه های دیجیتال پزشکان رفته بالاتر و فراتر از آن فکر می کنم خارج از جعبه و کمک به مارک های بهینه سازی مبارزات انتخاباتی خود را برای دیدار با کسب و کار و اهداف اجتماعی است که برندها برای ایستادن.

آخرین مهلت برای دریافت جوایز است جمعه 31 جولای. مطمئن شوید که شما ارائه جایزه خود کار برای یک شانس برای به رسمیت شناخته شود در مقیاس جهانی است.

شرکای این جوایز است Ogury.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im