FTC به بررسی تاثیر گذار در بازاریابی

Category: مدیا دیلی نیوز Comments: No comments

کمیسیون تجارت فدرال در حال راه اندازی یک
نقد و بررسی از آن حمایت راهنماهای که مجموعه ای از توصیه های آنلاین مشتریان و تاثیر گذار در بازاریابی است.

به عنوان بخشی از بررسی های آژانس درخواست بازخورد از مردم در یک
طیف گسترده ای از مسائل اطراف تاثیر گذار در بازاریابی از جمله چگونه به خوبی تبلیغ و endorsers در حال حاضر فاش پرداخت برای پست های تبلیغاتی در رسانه های اجتماعی.

دیگر سوالات مطرح شده
توسط FTC عبارتند از اینکه کودکان قادر به درک آشکار و اینکه آیا راهنماهای باید آدرس endorsers استفاده از لینک های وابسته.

“FTC درخواست برای اظهار نظر عمومی
حاکی از آن است که برنامه ریزی در انجام یک محدوده گسترده ای از بررسی تایید راهنماهای می گوید:” جف Greenbaum تبلیغات وکیل با فرانکفورت Kurnit Klein & Selz. “مردم باید انتظار
برای دیدن قابل توجهی تجدید نظر از آن آمده است.”

تبلیغات

تبلیغات

FTC در گذشته تعمیرات اساسی عمده ای از حمایت راهنماهای صورت گرفت در سال 2009 — قبل از Instagram یکی از بزرگترین عامل تاثیر گذار
بازاریابی تاسیس شد.

در آن زمان FTC گفت: آنلاین endorsers باید مواد فاش اتصالات بین خود و تبلیغ. (راهنماهای نیست در خود اجرا اما
نشان می دهد این نوع از فعالیت FTC در نظر فریبنده است.)

FTC را پس از آن توصیه — که آمده اند در قالب پاسخ به سوالات متداول — روشن ساخته اند که
این سازمان در یک دیدگاه گسترده ای از انواع اتصالات است که نیاز به تکذیبنامهها.

مثلا FTC گفت: در سال 2017 است که کاربران رسانه های اجتماعی که هر گونه روابط با کسب و کار و یا
مردم آنها را تایید — حتی دوستی یا روابط خانوادگی — باید فاش کسانی که اتصالات در هنگام نوشتن نظرات ارسال در Instagram و به tweeting.

اخیرا در ماه نوامبر گذشته آژانس یادآور آنلاین اثرگذارندهها به فاش کردن اینکه آیا آنها دریافت شده
محصولات رایگان و یا تخفیف. که متوجه شد به عنوان یک نشانه آن است که آژانس همچنان به نمایش فعلی تاثیر گذار شیوه به عنوان مشکل ساز است.

FTC در بررسی جدید در حال آمدن است چند ماه
پس از سن. ریچارد بلومنتال (D-کانکتیکات) خواست آژانس برای بررسی راه اثرگذارندهها به بازار عرضه محصولات مانند “سم زدایی چای” — که اغلب شامل بیش از حد ملین با به طور بالقوه آسیب رساندن عوارض جانبی — به نوجوانان و بزرگسالان جوان است.

“متاسفانه بسیاری از تولید کنندگان
این محصولات با استفاده از افراد جوان ناامنی و قدرت های مشهور در سیستم عامل رسانه های اجتماعی به حمایت از محصولات خود را” Blumenthal نوشت به آژانس.

جاش Golin مدیر اجرایی دیده بان کمپین تجاری-رایگان دوران کودکی می گوید او استقبال خبری از نقد و بررسی.

“آنها در حال پرسیدن سوال حق,” او می گوید. “ما فکر می کنیم که تحقیقات نشان می دهد پر واضح است که آشکار نمی کار برای کودکان است.”

کمپین تجاری-رایگان دوران کودکی همراه با مرکز دموکراسی دیجیتال
و شهروند خواست FTC در سال 2016 به بان کی مون تاثیر گذار ممنوعیت بازاریابی با هدف کودکان — مانند “unboxing” ویدئوها که از ویژگی های کودکان باز کردن و بازی با اسباب بازی.

آخرین
سازمان حقیقت در تبلیغات به طور خاص خواست FTC برای بررسی بازاریابی در رایان ToysReview کانال یوتیوب که اغلب ویژگی های کودک Ryan unboxing اسباب بازی.

FTC
کمیسر Rohit چوپرا گفت: در بیانیه صادر شده روز شنبه که او نگران است که آژانس قبل از تلاش نیست به اندازه کافی دور.

“من نگران هستم که شرکت های پرداخت برای
نامعلومی تاثیر گذار تایید و بررسی برگزار نمی گردد به طور کامل پاسخگو برای این فعالیت های غیر قانونی” اعلام کرد. “در حالی که FTC به دنبال اجرای اقدامات در برابر مارک های معروف
برای disguising و خود را در تبلیغات آن است که روشن نیست که آیا اقدامات ما برای جلوگیری سوء در بازار با توجه به محدود تحریم ها ما باید دنبال کرد.”

او اشاره FTC را
حل و فصل با Lord & Taylor, که به لباس به 50 تاثیر گذار مد وبلاگ نویسان و پرداخت آنها بین 1000 $و $4000 در هر مدل آن را در عکس های ارسال شده به Instagram با توجه به FTC را
شکایت.

در حالی که Lord & Taylor تایید پست ها قبل از آنها زندگی می کنند رفت و ساخته شده برخی از “سبکی ویرایشهای” هیچ یک از پست ها شامل فاش کرد که وبلاگ نویسان پرداخت شده بود که FTC
گفت.

فروشگاه پوشاک حل و فصل این موضوع با وعده به اطمینان حاصل شود که endorsers فاش هنگامی که آنها پرداخت شده است به مشتری جلب کردن شرکت کالا و امیدوار کننده برای خودداری از
بد نمایش دادن که تبلیغات پرداخت می شود از یک منبع مستقل.

چوپرا پیشنهاد پنج شنبه که شرایط بیش از حد مطلوب برای این شرکت است.

“FTC عاقلانه دنبال Lord &
تیلور به جای صرف زمان و منابع با هدف قرار دادن فرد اثرگذارندهها اما کمیسیون حل و فصل این موضوع برای هیچ بازپرداخت مشتری بدون جریمه از بد بدست سود بدون توجه به
مصرف کنندگان بدون حذف ناحق به دست آمده از داده های شخصی و هیچ یافته و یا پذیرش مسئولیت” او نوشت.

“رفتن به جلو ما نیاز به دنبال سخت تر راه حل برای شرکت های
که به طور غیر قانونی astroturfing یا disguising و خود را در تبلیغات به عنوان معتبر تایید یا نقد کنید.”

چوپرا اضافه شده است که او می خواهم برای دیدن FTC فراتر از صدور راهنمایی توسط
توسعه الزامات مورد نیاز برای سیستم عامل مانند Instagram, YouTube و Infinite که سود حاصل از تاثیر گذار در بازاریابی و صدور قوانین رسمی — که اجازه می دهد FTC به دنبال مجازات مدنی و
خسارت در برابر متخلفان.

FTC را قبول دیدگاهها برای: 60 روز پس از رسمی خود را متوجه نقد و بررسی منتشر شده است در دفتر ثبت فدرال.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.dehec.su

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>