آینده رسانه ها: Daily Mail, جذابیت, حمله, داخل ستاره شرق و Infinite تهدید

این عصاره از درام آینده از رسانه های توجیهی. شما می توانید به اشتراک آن را در اینجا اگر شما می خواهم آن را صندوق پستی خود را یک بار در هفته.

خوش آمدید. پس از یک هفته پر مشغله در رسانه ها, من خوشحالم برای به اشتراک گذاشتن یکی دیگر از آینده جلسه رسانه پر شده با بسیاری از چیزهای خوب را از درام.

Daily Mail: زنند?

محافظه کار روزنامه Daily Mail داوطلب خدمت سربازی یک سازمان خلاق برای کمک به موقعیت آن به عنوان یک “قدرتمند نیروی مثبت’. بسیاری از عناوین استقبال بازاریابی به فروش اشتراک و تغییر برداشت اما 124 سال عنوان تلاش های الهام کمی بیشتر توجه است.

کاغذ را به مخالفان آن را قرار داده مهربانی ساخته شده مطمئن شوید که من می دانستم که چقدر دشوار مختصری آژانس بود. ناسزاهای به اشتراک گذاشته شد. برخی از سوال که چرا روزنامه بود و حتی ‘platformed’ با درام. این یک نام تجاری است که برانگیخته احساسات قوی…

الان MacCaskill مدیر بازاریابی ایمیل روزنامه های ضخیم ساخته شده پذیرش است که تیم خود را در طول تاریخ اجازه سرمقاله و تغییر از تبلیغات برای برجسته کردن آن مبارزات روزنامه نگاری. “هر چه به شما می گویند در مورد پست الکترونیکی آن انجام کارهای شگفت انگیز,” او گفت:.

این کمپین می آید در یک زمان دشوار برای صاحب DMGT که اعلام کرد که تبلیغات روزنامه درآمد پایین بود 69 درصد.

آگهی های جدید آژانس St Lukes خواهد شد گوش دادن به بازار و اطلاع رسانی در توسعه محصول بیش از حد – معنی شاید این است که بیش از یک بازاریابی بازی – اما آن را به شما اطلاع داده می شود توسط کسانی که در واقع خرید کاغذ.

Infinite بلوک

در سنگاپور خبرنگار شاون Lim گرفته است نگاهی به جغرافیای سیاسی و مسائل مربوط به حریم خصوصی رو داغ بعدی رسانه اموال Infinite.

بلندی چشم چین نظارت دولت آویزان بیش از برنامه و بنابراین تنش های ملی و ممنوعیت ها نهفته نیست حداقل در ایالات متحده است. اما مصرف کنندگان آن را دوست دارم و این عشق برترین برندها که بسیاری از آنها در حال غرق Facebook این ماه است.

نظرات متفاوت در مورد اینکه آیا آن را برای زنده ماندن فشار سیاسی – اما جوانان محتوا انقلاب با الهام از آن Insta ضربه محکم و ناگهانی و دیگران نخواهد بود رفتن در هر نقطه بدون توجه به آنچه اتفاق می افتد.

اعتباری به ق?

در ضمن جدید ما ویرایشگر Kenneth Hein در زمان نگاهی به آنچه ق را ارائه کرده است مارک های زیر راه اندازی, بازاریابی, علوم, تیم, رهبری جک کخ قبلا از Spotify در LinkedIn و Electronic Arts.

می تواند از آن به اندازه کافی برای تشویق بازاریابان به آن را امتحان کنید ؟ جامعه ق نیست شدیدا پذیرش از برندها و پس از آن وجود دارد آن travails القا تجاری ایمنی.

به عنوان یک شاخص پرشور و درگیر تو رفتگی در دیوار جوامع هر چند آن را به هیچ یک دوم است و وجود دارد بدون هیچ دلیل که چرا قرار دادن مناسب از برند در جای مناسب با لحن حق نمی تواند کار کند.

ستاره شرق وابستگی

قبل از همه گیر فوتبال رسانه راه اندازی ستاره شرق ایجاد محتوای ویدئو برای 120 جهان برتر باشگاه های. پست همه گیر شد حیاتی کسب و کار شریک است. ناگهان درگیر شدن طرفداران دیجیتالی و جایگزینی matchday تجربه شد وجودی نگرانی به جای مفید افزودنی.

من تا به حال روشن چت با موسس و معاون ارشد سباستین خاکستری در مورد گروه آزمایش در مستند کردن بر افزایش ارزش بایگانی محتوا و آزمایش در زندگی-جریان و gamification.

Manc بانک

سام Ridgway رئیس سابق رسانه های اجتماعی در Unilad, با نزدیک شدن من مشتاق به بحث در مورد خود newish hyperlocal رسانه های اجتماعی ناشر این Manc.

اعتقاد خود را در نسل بعدی از اجتماعی بودن بیشتر موضعی جالب بود مفهوم است. پس از او تا به حال یک دست در شکل فعلی ویروسی ناشر فرهنگ من از او پرسیدم برای به اشتراک گذاشتن نظرات خود را در مورد این موضوع.

منچستر خانه LadBible, Unilad و در حال حاضر Manc به عنوان روحانی زادگاه محتوای ویروسی – بنابراین اگر محلی اجتماعی نمی تواند کار وجود دارد, آن می تواند کار نمی کند در هر نقطه. به هر حال در اینجا بخوانید چگونه او در حال رشد است که کسب و کار است.

خوب است که این هفته دور-اگر شما از دست رفته در هفته گذشته, من خلاصه نتايج اینجا.

اگر شما هر چیزی برای به اشتراک گذاشتن یک نکته یک اصلاح شکایت و یا اگر شما فقط می خواهید به چت شما می توانید به من در [email protected] یا @johngeemccarthy در توییتر.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im