آینده رسانه ها: مواد غذایی آشغال آگهی بان, عشق, جزیره بازی ، مشکل

این عصاره از درام آینده از رسانه های توجیهی. شما می توانید به اشتراک آن را در اینجا اگر شما می خواهم آن را صندوق پستی خود را یک بار در هفته.

خوش آمدید. پس از یک هفته پر مشغله در رسانه ها, من خوشحالم برای به اشتراک گذاشتن یکی دیگر از آینده جلسه رسانه پر شده با بسیاری از چیزهای خوب را از درام.

باید مواد غذایی آشغال تبلیغات ممنوع از تلویزیون و آنلاین ؟

بوریس جانسون دولت به راه اندازی یک جنگ در چاقی. تبلیغات در آمار شده با (شدت رقابت) سهم از سرزنش برای انگلستان فزاینده نرخ چاقی.

طرح های در حال حرکت رو به جلو به یاغی تبلیغات برای چربی بالا و قند و شکر و نمک (HFSS) محصولات در تلویزیون قبل از 9 شب آبخيز. نیز وجود دارد در حال حاضر مشاوره در اصطلاح هله تبلیغات ممنوع بودن به طور کامل آنلاین.

آگهی تجارت بدن متحد در میلی برای حرکت باید در پاسخ, در اصل نیاز به استدلال می کنند در برابر اثربخشی خود را متوسط. حداقل این است که چگونه برخی از آنها تفسیر خود را پاسخ. من شیر تغلیظ شده استدلال خود را:

  • موجود در قوانین و مقررات (ASA) در “جهان پیشرو”.

  • چاقی اجتماعی-اقتصادی مسئله ای است که نیاز به دولت صرف و نه یک رایگان قربانی.

  • تبلیغات انجمن تحقیقات گفت: تحت 16s ببینید در کمتر از 0.5 ثانیه از HFSS تبلیغات در هر روز برای هر کودک است.

  • رسانه ها نیاز دارد که شیرین تنقلات صرف به خصوص در حال حاضر.

  • برخی می گویند HFSS بازاریابی بیشتر در مورد برنده شدن بازار سهم رشد بازار است. دیگران نگران آن استفاده حتی unhealthier مارک.

آگهی بدن پاسخ اینجا کلیک کنید.

بعد از آن در هفته درام سردبیر اجرایی Stephen Lepitak انداخت گربه در میان کبوتر و میزبانی مناظره بین عمل بر قند تبلیغات انجمن و اینترنت اداره تبلیغات (IAB).

که می شود به جزئیات این استدلال. همه در شکوه زندگی می کنند, تعریف استاندارد زوم شکوه.

بازاریابی مجدد توکیو 2020

توکیو 2020 خواهد بود برای همیشه لطفا برای asterisked در کتاب های تاریخ به عنوان اولین بازی های المپیک به تعویق افتاد. همه گیر اجرا تاخیر به معنی آن است که در حال حاضر طولانی ترین-بازار عرضه شده بازی – یک واقعیت است که ارائه یک میزبان کامل از چالش های بی سابقه ای.

وجود دارد ‘یک سال برای رفتن’ تا توکیو 2020. دوباره. یه حس deja vu از این کمپین بازاریابی? خوب بازیگران آن را کنار گذاشته است.

2020 درایو سهام کوچک DNA با 2019 را با استراتژی جدید پیش بینی جدید همه گیر رفتارها و حساسیت. این تیم احتمالا نیست بیش از حد دامن زده برای پیدا کردن آنها تا به حال به تولید کل سال اضافی از محتوا در طول یک بیماری همه گیر و پس از گذشته کمپین اساسا crescendoed قبل از موعد مقرر.

IOC جدید دیجیتال نامزدی کارگردان کریستوفر کارول به اشتراک گذاشته است پشت پرده این کمپین. تیم خود را هدایت بسیار از همان نگرانی که بقیه از ما تنها او را در حال اجرا بازی های المپیک است. که کاملا انجام است.

در حالی که حزب سوم پخش خواهد شد انجام همه آنها می توانند برای به دست آوردن بیشترین مقدار از اموال کارول تیم است که مسئولیت های بیشتر برای رانندگی هیجان این زمان در اطراف.

انتظار به ادامه مطلب مراجعه کنید آرشيو مطالب آن متعلق به کانال و من مطمئن هستم که شما ورزشکاران سراسر اجتماعی های خود رژیم و تلاش برای بدست آوردن شما در المپیک طرز فکر.

اینجا بیشتر بخوانید.

این تکه از PornHub

PornHub تا به حال سوار شدن آسان در آگهی زمین.

من به برخی از سرزنش است. من اوایل مدافع هیجان زده تلاش برای کرک بی ادب شوخی و فقط خوشحال نمی شود نوشتن در مورد Ads.Txt و یا چیزی.

در طول سال آن را توسعه داده است برخی کاملا فوق العاده خلاق سوار موج از یک موضوع بود و مستحق مثبت. من حتی در مصاحبه های خود آژانس تبلیغاتی آن فوق العاده مختصر.

اما در حال حاضر آن را در سال 2020 است. ما در حال ارزیابی تاثیر سیستم عامل های رسانه های اجتماعی و رسانه های شرکت های جهان است. نویل دویل مدیر ارشد استراتژی افسر مربع است به ما گفت که چگونه مضطرب او در چشم تبدیل شده به سایت در سمت تیره تر.

او پرسید: یک سوال ساده: “اگر من به شما وجود دارد پورنوگرافی کودکان در دسترس برای مشاهده در اپل وب سایت شما می خواهید به صحبت در مورد درخشان آن تبلیغات؟”

در اینجا برخی از نظرات قوی در این ناهماهنگی شناختی پلت فرم مزایا و مشکلات آن نیاز دارد را حل کند. خود را نگه دارید ، تشویق برای در حال حاضر شاید.

هیچ عشق از دست رفته

اشک نریختم وقتی که عشق جزیره لغو شد در سال. اما بسیاری انجام داد. جمله زیبایی از رسانه smorgasbord.

در برخی از نقطه در چند سال پیش ITV عشق جزیره بالا بود از قرار دادی آمار به یک بنای زمانه. شما نمی توانید فقط آن را بکشید از برنامه سرگرمی.

خوش شانس برای ITV, آن را تا به حال عاشق جزیره, بازی موبایل, بازی حباب دور. آن را کارگردانی منابع اضافی به عنوان یک پرداخت در مستند.

من صحبت می کرد به آرامی Stephens رئیس exec از Fusebox توسعه دهندگان پشت این بازی در مورد که در آن بازی های ویدئویی سازگاری نشستن در سرگرمی های مدرن مخلوط.

من نه از بین بردن هر یک از چت. اجازه دهید فقط می گویند Stephens پس از آن که ادعا می کنند که ممکن است تغییر چگونه شما احساس می کنید در مورد بازی.

“ما ارقام به طور قابل توجهی بالاتر از هر نسخه از نمایش های کاملا یک راه طولانی است. برای زمینه, ژوئیه 2019 UK, Love Island live نهایی پخش شد به 3.63 میلیون نفر است.” بازی کردم در مورد 13m سرعت ثبت شده بازیکنان در این سیستم از سراسر جهان این بازیکنان در حال خرید مجازی لوازم آرایشی و بیشتر.

فکر می کنم پتانسیل در اینجا با استفاده از این بازی به رانندگی زنده تلویزیون مخاطبان و یا خدای ناکرده با استفاده از نمایش به درایو محبوبیت از بازی.

در اینجا آن را بخوانید.

بسیار وجود دارد برای آمدن در این فضا است.

خوب است که این هفته دور-اگر شما از دست رفته در هفته گذشته, من خلاصه نتايج اینجا.

اگر شما هر چیزی برای به اشتراک گذاشتن یک نکته یک اصلاح شکایت و یا اگر شما فقط می خواهید به چت شما می توانید به من در [email protected] یا @johngeemccarthy در توییتر.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.nettny.im