‘پارسه نیست یکپارچه’: Twitch دونفره را در تلاش های خود را در آسیا و اقیانوسیه

Twitch شده است دو برابر را در آسیا و اقیانوس آرام در طول Covid-19 همه گیر و می خواهد برای کمک به مارک ها و رسانه های خود را به همکاران سازمان درک کنند که گیمر نیستند یکپارچه.

آمازون متعلق به پلت فرم نیز مشتاق به تاکید است که آن را بیش از فقط از esports.

آن را به تازگی استخدام سابق Spotify exec سونیتا Kaur به عنوان مدیر عامل برای APAC و افزایش تا آن تیم فروش در این منطقه با امثال سابق Crimtan مدیر عامل تارا کرازبی به عنوان رئیس فروش برای جنوب شرق آسیا در سنگاپور و ریکی Chanana در همان نقش در استرالیا منجر به اقیانوسی منطقه است.

“برندها و همکاران رسانه ای به شدت درگیر بینندگان با منافع متنوع و تجربیات زندگی درست مثل هر مخاطب. این نیز جالب توجه وسعت و عمق از مخاطبان” استیو فورد معاون رئیس جمهور برای فروش در APAC در Twitch می گوید درام.

“هسته رفتارهای ما دیده ایم در حرکت یا کشش ناگهانی در طول تاریخ نشان داده اند که کاربران آمده به حرکت یا کشش ناگهانی پیدا کردن خود را در جامعه و به شکل پایدار اوراق قرضه با سازندگان محتوا.”

او می افزاید: “این تیم فروش با سال ها دانش و تخصص در تبلیغات است و این اولین گام برای حصول اطمینان از مشتریان و چشم انداز در منطقه APAC قادر به درک ما تبلیغ ارائه شده و چگونگی تعامل با مخاطبان ما.”

در سطح جهانی بازاریابی, بودجه شناور نسبت به ویدیو های آنلاین, بازی و جوامع و علاقه در Twitch شده است ramping تا در میان مارک های. این همان است که در APAC که در آن حرکت یا کشش ناگهانی لوایح خود را به عنوان “آینده از سرگرمی’.

این پلت فرم می خواهد به عنوان شناخته شده زندگی می کنند تعاملی و شخصیت و محتوای مبتنی بر جامعه-محور پلت فرم های ویدئویی که در آن هر کسی می تواند نقش مهمی در ایجاد این لحظه. با توجه به فورد, حرکت یا کشش ناگهانی با هدف تبدیل شدن به یک پلت فرم برای “جامعه-ایجاد محتوا”.

“هنگامی که شما سرمایه گذاری در, حرکت یا کشش ناگهانی شما سرمایه گذاری در مخاطبان است که شرکت و درگیر در سرگرمی های خود را. Twitch نیز اتصال به امروز بیشتر در پی مخاطبان از بند ناف-برش و بند ناف-nevers millennials و نسل Z که جمع اینجا برای دیدار با کسانی که به آنها اعتماد از جمله تاثیرگذاران” او توضیح می دهد.

“در حال حاضر ما شاهد یک موج بی سابقه ای در مخاطبان ما از نظر ساعت تماشا و جدید سازندگان در حرکت یا کشش ناگهانی. در حالی که بازی بسیار محبوب ما نیز دیده می های اخیر هجوم در غیر آلی-محتوای بازی به خصوص از موسیقی سرگرمی و ورزشی صنایع. این هجوم تر نشان می دهد علامت های تجاری است که کشش ارزشمند و متنوع گزینه برای بازاریابی و تبلیغات تلاش است.”

Twitch نیز شروع به کشف مطالب جدید عمودی در سراسر منطقه APAC که در آن کار با برندهای مطمئن شوید تجربه اراضی در معتبر و راه به Twitch این جوامع است. به عنوان مثال آن را به تازگی راه اندازی یک بیس بال کره ای کانال در کره جنوبی با تعدادی از مارک های درگیر.

در سطح جهانی موسیقی است تمرکز برای پلت فرم بیش از حد هنرمندان جدید در حال تبدیل شدن به Twitch برای پیدا کردن جامعه در حال حاضر که تور است متوقف شده به دلیل بیماری همه گیر. نمونه اخیر عبارتند از Mike Shinoda از Linkin Park و رپر/تهیه کننده منطق که فقط اعلام کرد او خواهد بود جریان به حرکت یا کشش ناگهانی به طور انحصاری است.

فورد می گوید کشش انتظار مردم عادات آنلاین خواهد تنظیم به زندگی برمی گرداند به یک حس عادی و دنیای واقعی تعامل تبدیل به امن تر است.

“ما فکر می کنیم یک احتمال قوی وجود دارد که آنها را به حفظ آن روابط – باقی می ماند و درگیر در حرکت یا کشش ناگهانی و بعد اجتماعی فاصله فروکش می کنند.”

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im