زباله در: تام Steyer غالب چارلستون رسانه های بازار

Category: مدیا دیلی نیوز Comments: No comments

CHARLESTON, SC-در روزهای منتهی به
دوشنبه اصلی در اینجا آن را بسیار نزدیک به غیر ممکن است به چشم پوشی از میلیاردر تام Steyer لطف خود را گسترده رسانه ای اقدام به خرید در دولت است.

مبارزات انتخاباتی خود را وثیقه به معنای واقعی کلمه است
littering خیابان ها در این شهر با وجود تلاش شجاع توسط بخش خدمات عمومی برای نگه داشتن جاده ها پاک است.

در میان اتهامات از خرید تایید و رای Steyer است
مسلم پرتاب پول خود را به رسانه های سنتی. تبلیغات خود را به اجرا به طور مداوم و به طور منظم در طول ماه فوریه در سراسر تلویزیون و رادیو و خارج از خانه.

خیلی از آگهی های پیام
تمرکز بر رشد خود در پای صندوق های رای نه بر دلایل صریح به او رای. به جای بحث در مورد چشم انداز خود را و یا پس زمینه, او خود را صرف :30 ثانیه مقایسه مطلوب خود را به عنوان او بالا می رود در میان
رقبا. و این ظاهرا کار.

تبلیغات

تبلیغات

با توجه به یک نظرسنجی CBS در روز یکشنبه Steyer در حال حاضر در رتبه سوم (18%) پشت سر برنی ساندرز (23%) و جو بایدن (28%) در حالت حتی اگر او
به سختی معتقد در مقیاس ملی است.

با وجود این واقعیت است که Tulsi Gabbard نمی واجد شرایط برای CBS بحث با توجه به عقب مانده های نظرسنجی ها تعداد تیم او بسیار فعال است که در
زمین.

آنها به راحتی می توانید کشف پوشیدن خود را متمایز سیاه “Gabbard برای رئیس جمهور” کت به عنوان آنها راه رفتن را از طریق مرکز شهر چارلستون است. او زمین تیم باید
وارد شدند در روز شنبه به عنوان ده ها تن از نشانه های شروع به ظاهر شدن در کنار بزرگراه ها و جاده های اصلی است.

نامزدهای دیگر به نظر نمی رسد به هر گونه قابل توجه
رسانه ها برداشت تا هنوز.

ملی سناتور برنی ساندرز و رقیب پیت Buttigieg به سختی قابل مشاهده هستند اگر چه یک برنی بیلبورد به نظر می رسد روز شنبه فقط قبل از
مناظره امشب.

Ctq به طور منظم پخش تلویزیون, نقاط, اما او به نظر نمی رسد به هر گونه علامت در فضای باز و یا مشتاق حمایت در میان مردم محلی است.

وارن فن پایه ریشه
در درجه اول در مجلل, ساحل, شهرهای, به خصوص با زنان سفید.

بلومبرگ اساسا وجود ندارد. در حالی که او نامحدودی امواج رادیو و تلویزیون ملی او به نظر می رسد به گرفتن یک استراحت
در کارولینای جنوبی است.

یک روند جالب با تبلیغات استفاده از اوباما.

اکثر داوطلبان با استفاده از اوباما به سیگنال خود را به شایستگی به رای دهندگان از طریق این غیر رسمی
تایید.

Steyer ترین مجنون را در این استراتژی است. خود را در تلویزیون تبلیغ باز می شود با اوباما صحبت کردن در مورد افراد مسن سیاه Councilwoman ادیت کودکان و چقدر او را دوست دارد. سپس آن را
کاهش به کودکان و حمایت Steyer که اگر این مفهوم به معنی اوباما در واقع پشتیبانی از Steyer (مشاهده آن در زیر).

سیاه رای دهندگان را تشکیل می دهند در حدود 60 درصد از رای دهندگان دموکرات در
نخل باد بزنی دولت, به مناسبت اول ابتدایی انتخابات که در آن این جمعیتی برخوردار تاثیر آن در تصمیم گیری رئیس جمهور بعدی.

با وجود این توجه به دموکراتیک نامزدها
مغلوب ساختن پیشی جستن است بسیار فعال و برجسته است.

او ظاهر می شود در یک تظاهرات در روز جمعه در شمال چارلستون و نشانه ای از حمایت ها با افتخار نمایش داده شده در منطقه, خانه, در خودروهای فرسوده به عنوان
کالا.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.nettny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>