Gatorade پمپ بودجه بزرگ به ستاره نکردم کمپین پس از پپسی بازاریابی جلو و پشت

Category: فری پرس ژورنال Comments: No comments

پپسی نشان داد که در سال 2020 خواهد بود یک سال است که در آن آن را به عقب کشیده و در برخی از بازاریابی خود را صرف. اما آن نوشیدنی ورزشی با نام تجاری Gatorade فقط funnelled بزرگ بودجه به یک شروع نکردم کمپین طراحی شده به آن را از طریق به نیمه دوم سال است.

در یک درآمد تماس هفته گذشته پپسی دقیق چگونه در سال 2019 آن را بالا برده بازاریابی صرف سراسر مارک های خود را به لحن از 12٪. در این سال آن رئیس امور مالی گفت: این امر می تواند کاهش و سرمایه گذاری را به خود “مارک کلاسیک”.

این اشاره کرده بود که دوست دارد از Doritos, Cheetos, نوشیدنی انرژی زا, راک استار پیشی نگرفتند و پپسی صفر خواهد بود ذینفع از ادامه صرف و آن را به نظر می رسد Gatorade می توان به این فهرست اضافه شده به آن را راه اندازی یک کمپین تبلیغاتی این برنامه شامل یک میزبان از ورزشی ستاره.

سرنا ویلیامز, Usain Bolt, Michael Jordan و لئو مسی تنها برخی از نام های بزرگ احتراما به بازاریابی بین المللی فشار برای ورزش این نوشیدنی را به عنوان آن به نظر می رسد به “تقویت نام تجاری و تاریخچه آن” حمایت از ورزشکاران بالا.

“آنچه ما می خواهیم انجام دهیم این سال واقعا دوباره به تاریخ داستان سرایی و قدرت نام تجاری” گفت: علامت Kirkham, معاون رئیس جمهور و مدیر کل ورزش و تغذیه آب های جهانی نوشیدنی در شرکت پپسی.

“در طول سال ما نه تنها سوخت نوابغ امروز اما ما نیز برای کمک به سوخت نوابغ از فردا. که واقعا تمرکز از آنچه که ما در حال تلاش برای انجام با این کمپین.

“ما می خواهیم به تقویت است که ما همیشه وجود دارد به عنوان نه تنها یک نوشیدنی ورزشی بلکه به عنوان یک نام تجاری و به عنوان یک شرکت به ورزشکاران تمام راه را برای توسعه حرفه ای است. و به همین دلیل ما به دنبال این کمپین به عنوان راهی برای برقراری دوباره برخی از این اعتبار به عنوان بزرگترین ورزش سوخت در تمام دوران است.”

تحت عنوان “بز اردوگاه’ بازاریابی فشار می آورد چهار تیتان ورزش با هم برای اولین بار در ورزش است که نشان می دهد یک داستانی اردوگاه های آموزشی که در آن ورزشکاران داده می شود فرصتی برای یادگیری از بهترین. قهرمان خلاق از TBWA نشان می دهد آینده بز (یا بزرگترین تمام وقت) بودن scouted و با توجه به یک بلیط طلایی که کمک های مالی آنها دسترسی به اردوگاه.

کیرخم کاهش یافته است به نظر در کل صرف, اما وجود دارد مقدار زیادی در این کار.

پپسی قرار گرفته و به تمرکز بیشتر بر روی آن غیر گازدار خطوط تولید مانند Gatorade, در سال های اخیر برای مبارزه با کاهش در مصرف نوشابه. در ایالات متحده نوشیدنی ورزشی, دسته, Gatorade باقی, بالا, برند, برگزاری عظیم 72.1 درصد از سهم بازار خرده فروشی با توجه به millward brown. آن نزدیکترین رقیب کک را Powerade که دارای 16.1% به اشتراک بگذارید.

اما کیرخم است متوجه بسیاری از مارک های در حال ظهور آماده به دور تراشه در آن تسلط. در سال 2017 از آن رنج می برد اول آن فروش قطره در آمریکا از سال 2012 با توجه به تشدید رقابت حذف 0.5% کاهش به $5.9 میلیارد دلار رسید. به اصلاح بر روی صفحه رادار بزرگ-بودجه ad فشار آمد و با استخدام بازیکنان فوتبال لئو مسی و گابریل عیسی به صحبت کردن مزایای عملکرد.

“وجود دارد مقدار زیادی از نوشیدنی های خارج وجود دارد در بسیاری از مراحل مختلف توسعه بازار,” او گفت:. این است که چرا آن را با تمرکز بر صحبت کردن تا 55 سال و میراث آن “حمایت علم” اعتبار با این تلاش است.

“ما تا به حال به بازگشت به ریشه های ما و یادآوری مصرف کنندگان از تاریخچه و آن را به زندگی نه از طریق سفیران که شما فقط با قرار دادن در یک کمپین اما چهار شگفت انگیز سفیران که مشغول به کار با ما برای سال های بسیاری است که Gatorade شده است که از طریق سفر خود را.”

آن را رول در سراسر بازارهای بین المللی این هفته – از جمله امریکا که یکی از بزرگترین رشد مناطق در تلویزیون و دیجیتال و در فروشگاه.

این کمپین نیز آن را از طریق حیاتی تابستان از ورزش دوره است. آن را در طول تاریخ گره خورده است خود را به فوتبال در قبلی بازاریابی اعدامها به خصوص در چهار سال گذشته پس از نوشتن یک قرارداد با حمایت به لیگ قهرمانان.

اما با بازی های المپیک, پارالمپیک, یورو و جام رایدر نیز پخش این سال بیش از شش ماه آینده با نام تجاری تضمین کرده است که این کمپین می تواند انعطاف پذیری از ویژگی های بیشتر ورزشی است.

“ما در حال پوسته پوسته شدن داستان سرایی پلت فرم است که واقعا به ارمغان می آورد در تمام ورزش های مختلف […] به تقویت است که Gatorade واقعا کمک به درایو عملکرد ورزشی و رانندگی مردم را به شرکت در ورزش است.”

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>