هی whizz: می 5G باز کردن VR درست بالقوه ؟

برای یک تکنولوژی است که به وعده انقلابی در کسب و کار و ارتباطات 5G بسیار بی روح. با وجود این با روح نام پنجمین نسل از فن آوری تلفن همراه است که واقعا یک landgrab برای بکر منطقه از طیف الکترومغناطیسی است. بنابراین هیچ زنگ یا سوت – مگر اینکه آنها در حال دانلود با سرعت بالا.

اما وعده 5G – است که پس از رسیدن در شهرستانها بیشتر و بیشتر هر روز به عنوان خدمات تلفن همراه اپراتورهای نصب هزاران نفر از کم تراکم تلفن دکل بالای streetlamps و آسمان خراش ها – عملا نامحدود است. جعبه مجموعه دانلود شده در زمان آن طول می کشد شما را به گذشتن از تلاقی چند خیابان یا جاده در کینگز کراس, بازی های آنلاین آزاد از قید زیرزمین دن و بدون درز تصویری تماس های بین اتاق و فراتر از مرزها: به این معنی اطلاعات بیشتر در دستگاه های بیشتر با سرعت بیشتر. علاوه بر این, آن می تواند فعال کردن توده تصویب شکل کاملا جدیدی از واقعیت مجازی یکی.

کارل وولی رئیس Framestore را VR استودیو. در سال های پس از این واحد تاسیس شد, او و تیم خود را گرفته اند filmgoers به دنیای فوق العاده جانوران و که در آن به آنها را پیدا کنید sunseekers جزیره رقص از طرف هاوایی سازمان گردشگری و, بازی تاج و تخت طرفداران به قله دیوار – که آن را به دست آورده نامزد امی. وولی می گوید 5G می تواند همهجانبه رسانه ها به مخاطبان گسترده تر از همیشه قبل از برای پول کمتر است.

“برای ما, آن را به طور بالقوه جام مقدس. امیدوارم منظور ما بیشتر احشایی و موبایل VR و AR تجربه,” او می گوید.

سود اصلی از 5G با توجه به وولی است که آن را ارائه ظرفیت برای دستگاه های هدست به جریان محتوا به جای به طور مستقیم ارائه آن است. در حال حاضر ‘سیمی’ هدست تکیه بر یک اتصال به یک کامپیوتر و یا کنسول با قدرت محاسباتی ارائه همهجانبه فراگیر تجربیات در یک نرخ فریم بالا به اندازه کافی است که بیننده احساس می کنم حالت تهوع. جریان می تواند اجازه می دهد بی سیم هدست به ارائه همان تجربه در عمق به عنوان افسار دستگاه ها و وزارت امور نشان می دهد که این می تواند در نهایت قادر به توسعه تجهیزات سبک وزن که نمی سازش در کیفیت معیارهای مانند زمان تاخیر. “اگر شما لازم نیست به همه که قدرت محاسباتی در یک کامپیوتر و یا هدست شما می توانید باریک کردن تکنولوژی به چیزی قابل مقایسه با یک جفت ری ممنوع است.

“این ممکن است که 5G است پله سنگی است که به ما کمک می کند از 10 متر یا 20 متر هدست به یک میلیارد هدست,” او می گوید.

National Geographic طولانی-برگزار شهرت به عنوان یک قهرمان از عکاسی در انتشارات و آن را گسترش بوده است که روح پیشگام به مجازی و واقعیت افزوده عوالم. جینا Pirog که ارشد شرکت مدیر تصویری و همهجانبه تجربه می گوید درام که متوسط ارائه می دهد “بسیار بالقوه به خصوص برای یک شرکت است که ماموریت این است که در خدمت به عنوان یک پورتال برای مخاطبان ما به کشف دورترین رسد از زمین”.

های اخیر نمونه هایی از نشنال جئوگرافیک را همهجانبه کار شامل چهار قسمت مستند درباره اوکاوانگو دلتا و جدید VR تجربه برای Oculus تلاش – National Geographic کشف VR – که در آن می شود کاوشگران کایاک از طریق دریا یخ و اردوگاه در میان مطلق بادهای قطب جنوب طوفان در مسیر به یک مستعمره از پنگوئن های امپراتور.

Pirog که آغاز کار او به عنوان یک هماهنگ کننده در بخش عکاسی از National Geographic Magazine, یادداشت که تجربه کار با VR متناسب به آن تجربی سنت. “ما همیشه تحت فشار قرار دادند مرزهای داستان سرایی بصری از زمان ما انتشار یک عکس در سال 1890 به ما برای اولین بار در زیر آب رنگ عکس در سال 1927 به آزمایش با دوربین تله هواپیماهای بدون سرنشین و rovers.

“رویکرد ما آزمایش های ما با همهجانبه فناوری با همان تعهد به کیفیت عکس و متن و فیلم.”

Pirog می گوید 5G می تواند گسترش درخواست همهجانبه محتوا: “من فکر می کنم 5G را همهجانبه تجربه بیشتر در دسترس عموم به ویژه برای علیرضا و کیفیت تجارب را افزایش می دهد هنگامی که وجود ندارد بسیاری از مسائل پوشیدگی. البته سخت افزار و محتوا نیز نیاز به ادامه به توسعه در همان نرخ برای هر یک از آن مهم نیست اما من خوشبین هستم.”

در انگلستان rollout از 5G متوقف شده بیش قانونی wrangles بین telcos و شوراهای محلی منجر برخی از کارشناسان به ترس است که دولت بریتانیا متعهد به اتصال 15m کسب و کار به 5G تا سال 2025 خواهد رفت برآورده نشده. در ایالات متحده 5G شد برای مدت زمان طولانی تنها در دسترس را انتخاب کنید دستگاه های در شیکاگو و مینیاپولیس.

کالین Davis, تعاملی, هنر تهیه کننده اجرایی در Nexus استودیو می گوید درام که 5G “دارای پتانسیل برای ایجاد یک تاثیر عظیم” اما که دسترسی خواهد بود تکه تکه کرد. “در انگلستان و اروپا آنها در حال هدف قرار دادن مناطق عمده شهری اما در ایالات متحده که در آن شما باید بسیار جغرافیای فیزیکی به پوشش من فکر می کنم از آن خواهد شد چند سال قبل از مردم در این مناطق در حال قادر به استفاده از 5G.”

در ضمن Woolley, Pirog و دیویس در حال شرط بندی بر روی همهجانبه ‘مقصد تجارب’ به فشار VR و AR به جریان اصلی. این شامل دولت از هنر سواری که وولی را Framestore تیم برای طراحی یک پارک در چین و تور تئاتر محصولات مانند جف Wayne به جنگ دنیاها که ایجاد شد همهجانبه شرکت تولید Dotdotdot.

در حالی که Framestore تولید شده است همهجانبه کار برای تقریبا یک دهه وولی می گوید این تیم در حال گسترش – از یک تیم چهار در سال 2014 به 45 قوی جهانی واحد. دیویس می گوید تیم خود را تجربه کرده است و به طور مشابه رشد سریع و استودیو vaunted انیماتورها شده اند عبور بیش از به کار خود همهجانبه پروژه ها. “ما شده است تغییر مقدار زیادی از کار ما به زمان واقعی موتور را به استفاده از انیماتورها و کارگردانان در اینجا در این فرمت های جدید,” او می گوید.

نکسوس کار کرده است با AEG, زنده, سرگرمی, شرکت است که در عمل سالن مانند Hammersmith Apollo و لس آنجلس تاریخی El Rey تئاتر برای ایجاد ‘دیجیتال دوقلوها’ از فیزیکی آن سالن و ترکیب همهجانبه عناصر به محصولات. دیویس می گوید: “شما می توانید فوق العاده همهجانبه توهمات و در یک تاریخ و یا VR تنظیم آن می افزاید: سطح دیگری از رئالیسم است.”

Pirog امتیاز برای ملی جغرافیایی خود را با استفاده از VR در رویدادهای زندگی می کنند: “در سال گذشته National Geographic Society مجهز به Grosvenor سالن اجتماعات اینجا در HQ در واشنگتن دی سی با یک سیستم ویژه ای برای همگام سازی تا 450 VR هدست. این شگفت انگیز است به سازمان دیده بان است که بسیاری از مردم یک تجربه همهجانبه با هم.”

او می گوید: رویدادهای معرفی کنید مخاطبان جدید به همهجانبه رسانه ها آنها را بدون نیاز به کیت گران قیمت. “اگر شما تکنولوژی در دسترس مردم خواهد بود علاقه مند است. اگر شما انتظار می رود آنها را به خرید یک هدست برای خانه شما در حال صحبت کردن به یک تو رفتگی در دیوار, بازی متمرکز بر مخاطبان است.”

وولی می گوید که حتی اگر 5G اتصال اسپرز توسعه همهجانبه دستگاه های تولید محتوا هنوز هم یک راه طولانی به سفر. “این چنین یک رسانه جدید است. فکر می کنم که چگونه بسیاری از سال آن را در زمان به منظور توسعه یک زبان فیلم چیزهایی مثل زاویه دوربین یا استعارههای. ما نمی کردم سر ما که در اطراف و در عین حال در VR.”

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im