General Mills’ Arjoon بوز می گوید برندهای FMCG باید هدف به ‘مسئول’

وجود دارد یک فرصت برای مارک های متعلق به جنرال میلز برای تبدیل شدن به بیشتر و آگاه و مسئول و با توجه به Arjoon بوز های FMCG غول بازاریابی برای اروپا و استرالیا مناطق.

در مصاحبه با درام اجرایی ویرایشگر Sonoo سینگ به عنوان بخشی از پروسه انتقال دیجیتال جشنواره بوز خواسته بود اگر FMCG شرکت به خوبی قرار داده شده برای بازی با معنی, نقش مصرف کنندگان در طول زندگی coronavirus بیماری همه گیر.

او پاسخ داد: “ما در صنعت مواد غذایی شده است وجود دارد هرگز یک زمان بیشتر به مسئول بیشتر در نحوه تعامل با مصرف کنندگان خود را. ما نیاز به وجود داشته باشد [بیشتر].

“علامت های تجاری در مجموعه ما می توانید تعمیق ارتباط با مصرف کننده تر اقدام مسئولانه و آگاهانه. مارک های ما نیاز به داشتن معنی دار یک به یک گفتگو. ما نیاز به یک پایه که در آن ممکن است و به عنوان چراغ هدایت و الهام بخش است. وجود دارد مقدار زیادی از فرصت ها است.”

به دنبال به جلو او اعتراف کرد که به عنوان یک بازاریاب او عصبی در مورد حمایت و یا قرار دادن پول به رویدادهای زنده با توجه به جریان همه گیر و پیشنهاد General Mills خواهد سرمایه گذاری بازاریابی خود بودجه در درجه اول در فضای دیجیتال طی سال های آینده.

“در طول این بی سابقه تایمز که در آن تجارت تبلیغات ممکن است به اثبات می شود به چالش کشیدن ما هیچ چاره ای جز به بررسی برنامه های ما,” او گفت:.

“ما فکر که در آن مصرف کنندگان هزینه های بسیاری از وقت خود را بنابراین وجود خواهد داشت افزایش تغییر مکان در به دنبال آنچه که ما می توانید انجام دهید در دیجیتال اجتماعی تاثیر گذار در فضا. غم انگیز آن را به عنوان شاید وجود خواهد داشت افزایش تمرکز, اجتماعی, دیجیتال و تجارت الکترونیکی. استقبال از حق فنی است که مهم است.”

چگونه تعبیه مسئولیت به General Mills,’ علامت های تجاری ممکن است در نگاه واقعیت بوز توضیح داد: “ما در میان این تغییرات و بنابراین من نمی توانم بگویم بیش از حد.

“اما اجازه دهید می گویند یکی از مارک های ما مانند پیر, El Paso, که, مکزیکی, پخت و پز نام تجاری همه چیز در مورد دستور العمل ها و گرد هم آوردن مردم خوب مردم در حال رفتن به باید زمان بیشتری را در خانه [به دلیل coronavirus]. بنابراین دستور می تواند یک راه قوی برای شادی بیشتر و تنوع به زندگی مردم.

“یا اگر شما نگاه کنید در Lärabar که فاقد گلوتن وگان نوار انرژی ما می توانیم در آغوش آگاه قبیله. ما می توانید اتصال با طرفداران خود از طریق محتوا است که با لمس بر روی سلامتی و تمرکز حواس وجود دارد یک شانس به ارمغان می آورد که جامعه با هم است.”

بوز همچنین توضیح داد که چگونه General Mills به تازگی تغییر آن خانه پخت با نام تجاری Betty Crocker پس از آن کمتر زن محور توجه به این واقعیت است که فقط در مورد هر کس در حال حاضر پخت است.

شما می توانید مصاحبه کامل را در اینجا و مشاهده مطالب بیشتر از درام دیجیتال تحول جشنواره اینجا.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im