پیام: چگونه پیام های تلفن همراه تبدیل می شود تبلیغات به معاملات

Category: فری پرس ژورنال Comments: No comments

مصرف کنندگان را کور تبدیل به تبلیغات آنلاین. و چه کسی می تواند آنها را سرزنش ؟ فضای دیجیتال است هم ریخته تا مصرف کنندگان با بمباران تبلیغات از تمام جهات. آیا واقعا هیچ جای تعجب است که آنها همه چیز را در قدرت خود را برای جلوگیری از آنها را ؟ در کنفرانس اخیر دیدم تشخیص چهره تکنولوژی است که تجزیه و تحلیل بینندگان حالات چهره آنها به عنوان دیده بان تبلیغات ویدئویی آنلاین. آنها در واقع می تواند اندازه گیری غم و اندوه در مصرف کننده صورت هنگامی که مواجه با یک پیش آگهی رول و چگونه است که غم و اندوه کاهش می یابد به عنوان زمان باقی مانده کنه. ما همیشه می دانستم که هیچ کس دوست داشت قبل از رول اما در حال حاضر ما در واقع می تواند اندازه گیری چقدر مردم خوار شمردن آنها.

بنابراین به طور فزاینده برندها در حال تبدیل به پیام و فضا در جهت رسیدن به مصرف کنندگان است. پیام عظیم تبلیغاتی بالقوه است. استفاده از آن را به درستی و شما کار راه خود را به مشتریان عواطف افزایش وفاداری به برند و در معاملات. اما سوء استفاده از آن و شما بی درنگ واکنش شدید دوست دارد که شما هرگز دیده می شود قبل از…

پاسخ دادن به یک نیاز مشتری

پیام بسیار فضای خصوصی. مردم استفاده از آن برای چت غیررسمی با دوستان و خانواده و همکاران آنها نمی خواهید برای دریافت پیام از هر کسی که نیست در دایره فوری از دوستان. ضمانت ورود کسی در کتاب آدرس است مثل این است که به یکی از گردهمایی های اجتماعی: این باز نمی شود به هر کسی فقط شما باید برای به دست آوردن جای خود را. این مقدس جای یکی که برندها باید احساس ممتاز اجازه داده می شود به.

هنگامی که شما یک نام تجاری است که شما می خواهم – و یا حتی نیاز به طوری که شما احساس راحتی پیام آن افزایش ارتباط با مشتری به یک سطح کاملا جدید. آن ممکن است شروع با تبلیغات اما این هم درست از یک معاملاتي نقطه نظر. اگر شما به عنوان یک نام تجاری قادر به حل یک مشتری موضوع به سرعت و بدون دردسر آن را به ایجاد وفاداری. همه ما تا به حال مراقبت از مشتری های بد تجربه – این سایت نیست جواب سوال خود را, بنابراین شما باید برای پیدا کردن شماره تلفن خود را, اما این که دفن شده در این وب سایت به دلیل آنها نمی خواهند کسی آنها را فراخوانی و هنگامی که شما بوده ام در انتظار و در نهایت قادر به صحبت می کنند به کسی که آنها ممکن است بخواهید برای قرار دادن پرس و جو خود را در نوشتن و ایمیل آن و یا حتی ارسال آن از طریق پست. آن را در قرن 21 این است که چه چیزهایی قرار است به کار می کنند.

اما پیام فوق العاده است برای پاسخ دادن به نیازهای مشتری. من تا به حال تجربه مستقیم از این به تازگی هنگامی که من تا به حال به تغییر پرواز من برای یک سفر کسب و کار. من می توانم آن را از طریق وب سایت شرکت هواپیمایی به دلیل آن است که تنها به من اجازه لغو پرواز من, بنابراین من تا به حال به جستجو کردن شماره تلفن آنها تماس بگیرید تا حفاری از مرجع رزرو از یک ایمیل به ارجاع متقابل که با پرواز جدید بار من می خواستم ، آن را بسیاری از بدون هیچ زحمتی.

اگر من می تواند آن را تمام انجام از طریق ارسال یک پیام که کامل خواهد بود. من می تواند آن را انجام دهد در حالی که من در گوشی و یا رفت و آمد. و این معنی من نمی خواهد که به فریاد در آنها.

این فقط برای رزرو. امروزه تقریبا در هر معامله ما را شامل نوعی از تعامل با این شرکت پس از این واقعیت است. حتی اگر شما خرید یک جفت عینک آفتابی و شکستن آنها شما نیاز به تماس با خرده فروش برای بازپرداخت. بنابراین این امر تقریبا در هر معامله ما را.

برخی از موارد استفاده بسیار تعجب آور است. Dunkin’ Donuts انجام یک ارتقاء از طریق یک chatbot وایبر و موفق به افزایش خود را در فروش فروشگاه. من فکر دونات ؟ واقعا ؟ که فکر می کردم? پس از آن می تواند کار را برای تقریبا هر نام تجاری به فروش هر محصول و ارائه آنها با استفاده از آن به درستی.

آن را ساده: پاسخ به نیازهای مشتری با فوری به نقطه, پیام, و شما می خواهید افزایش وفاداری به برند که منجر به سطح بالاتری از تعامل و فروش بیشتر. دیگر کانال های دیجیتال که می توانید انجام دهید.

افزایش نرخ مکالمه بازرگانی

ما به این نوع از تعامل مکالمه بازرگانی. آن در حال افزایش است چرا که مشتریان به طور فزاینده ای نیاز به تماس با شرکت هایی که آنها را خرید و آنها نمی خواهند به انتخاب کنید تا گوشی. بنابراین آن را حس می کند به انجام آن را از طریق پیام به جای.

تعداد بسیار کمی از مارک های درستی capitalising در این با وجود این واقعیت است که مصرف کنندگان صرف زمان بیشتری را در برنامه های پیام رسانی. پیام یک فضای که اجازه می دهد تا شما افزایش آگاهی نام تجاری از طریق خالص نام تجاری مبارزات و همچنین تبدیل مردد مصرف کنندگان به مشتریان پرداخت. آن را به یکی از کانال های دیجیتال ارائه می دهد که واقعا سفارشی رویکرد است.

چگونه است ؟ بر خلاف دیگر کانال های آنلاین که در اصل همان محتوای پیام اجازه می دهد تا شما را به می آیند در نقطه دقیق که یک مصرف کننده است که تصمیم گیری. شما می توانید واجد شرایط مصرف کننده سطح بهره توسط آنها پرسیدن سوال در مورد خود و پاسخ با محصولات یا خدمات خاص است که نیازهای خود را. از آنجا که شما درگیر در این گفت و گو این نوع از تعامل متعلق به پیام های فضایی خیلی بیشتر از هر جای دیگری است. فکر می کنم از آن به عنوان یک رجعت به مدرسه مستقل مغازه ها که در آن کارکنان در زمان زمان برای رسیدن به مشتریان خود می دانیم و می تواند انصراف مشاوره بر اساس نیازهای خود.

پیام همچنین اجازه می دهد تا شما را به ارسال رسانه غنی است. این بدان معناست که تبلیغات عناصر است که فراتر از لوگو و متن. شما می توانید ویدئوها مثلا بنابراین این پیام را می شود بسیار غنی از نظر تجربه کاربر. و از آنجا که شما تنها آنها را هنگامی که زمان مناسب است, آنها نمی خواهد ناراحت مشتریان خود را مانند قبل از رول.

در بخش دوم از این سری دو بخشی ما را در بهترین راه برای قرار دادن یک تلفن همراه پیام های استراتژی به عمل…

کریستینا Constandache ارشد, درآمد افسر در Rakuten وایبر

// در این مقاله برجسته

Rakuten وایبر

وایبر متصل می شود بیش از 1 میلیارد کاربر آزادانه و ایمن مهم نیست که آنها چه کسانی هستند و یا جایی که آنها هستند. آن را دریافت کنید: https://t.co/L2hrNSlqj1. برای حمایت از @ViberHelp

پیدا کردن اطلاعات بیشتر در

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>