جهان ظروف سرباز یا مسافر است در حال حاضر.

آن را سال انتخابات در آمریکا و احتمالا منحصر به فرد ترین در تاریخ از زمان رئیس جمهور بوده است, استیضاح در حالی که هنوز هم در حال اجرا
برای انتخاب مجدد.

اگر بود که کافی نیست, مبارزه با تروریسم در اروپا در حال حاضر به طور کامل در اثر که در اصل در خدمت به بی ثبات کردن یکی از مهم اقتصادی اتحادیه های کارگری در جهان است.

و نیز وجود دارد یک دیوانه ویروس مسری جارو تک پر جمعیت ترین کشور بر روی این سیاره است و آن را شروع به گسترش در سطح جهانی به دلیل در هم آمیخته دسیسه
اقتصاد جهانی است.

و اگر که نیست به اندازه کافی وجود دارد و نه بیشتر “بازی تاج و تخت” برای نگاه به جلو به.

انتخابات سال هستند به طور معمول قوی برای تبلیغات و
بازاریابی است. احزاب سیاسی صرف میلیون ها نفر در مبارزات انتخاباتی و در این سال متفاوت است. فقط هزینه های مغلوب ساختن پیشی جستن و بلومبرگ به تنهایی کافی خواهد بود به مجموعه ای از پرونده, اما
فراموش نکنید که در مورد پکس و گروه های دیگر.

تبلیغات

تبلیغات

با وجود عدم قطعیت در جهان با چنین شدت تقسیم مردم به علاوه این واقعیت است که این سال خواهد بود چنین
بالا صرف من پیش بینی 2021 خواهد بود یک سال برای تبلیغات صرف است. کمتر از دلار خواهد شد نسبت به پیام های مصرف کنندگان است چرا که هر دو حزب دموکرات را (که باعث ایجاد نامشخص
شرایط اقتصادی در طول تاریخ) و یا تهمت را برنده انتخابات — که می تواند خوب برای بازار سهام, اما من هنوز هم پیش بینی تبلیغ را جلو و عقب برای ترس از ادامه
بی ثباتی. در هر دو وضعیت من نمی بینم 2021 مطابق با سطح صرف به عنوان سال 2020 است.

در حالی که مبارزه با تروریسم در اروپا ممکن است به طور رسمی اتفاق افتاده است به نظر می رسد وضعیت موجود عملیاتی تا
پایان سال برای انگلستان است که به سادگی بدان معنی است که آنها در حال گریه کردن این موضوع اما کسب و کار در حال حاضر با احتیاط از لندن و در حال خارج شدن از وجود دارد.

مبارزه با تروریسم در اروپا به احتمال زیاد منفی
در اثر تبلیغات هر دو در انگلستان و انگلستان شرکت های خارج از کشور. هزینه های خود را ممکن است آنچه که تقویت جهانی, آگهی, بازار, اما آن را تقویت بازارهای اروپایی — و اگر آنها
رها کردن هزینه های کشورهای دیگر نیز ممکن است.

است که برگ های چین است. چین بیشتر جدا شده از نظر تبلیغات است اما این پایین خط تاثیر در بسیاری از کسب و کار مصرف کننده است که اگر
coronavirus همچنان به مقیاس آن می تواند به معنای کمتر محصولات ایجاد شده در چین — که منجر به کمتر موجودی است که منجر به فروش کمتر و در نتیجه کوچکتر آگهی
بودجه. چین یک بازیکن جهانی در تولید و است که می تواند تاثیر منفی در تبلیغات.

من خوش بین هستم ، من دنبال در سمت روشن از همه چیز. در حالی که
پیش بینی های فوق ممکن است که مثبت ممکن است این نو سنگر سازی اجازه خواهد داد که ما را به تجدید نظر چگونه ما به بررسی تبلیغات اندازه گیری.

ما تا به حال بدست به خیلی خوب
جای چند سال گذشته با بازاریابان درک نحوه محاسبه ROI دیجیتال. رسانه های مخلوط, مدل سازی پیشرفت کرده است به یک نقطه که در آن می توان آن را بسیار قابل اعتماد برای پیش بینی
و پیش بینی آنچه که رسانه های خود را به دلار ارائه خواهد شد.

اگر عقب نشینی است آن اجازه می دهد تا بازاریابان فرصتی برای شیرجه بیشتر به اندازه گیری اسناد و تخصیص دلار به
درک بهتر چگونگی دلار صرف آنها در حال ارائه نتایج. در یک رکود یکی تمایل به دنبال تاثیر در گرانول, سطح, و این می تواند ارائه همان نوع طرز فکر.

بنابراین نگه داشتن یک چشم بر روی دلار خود را در این سال و شروع روند بررسی نتایج بیشتر از نزدیک در حال حاضر بنابراین شما جلوتر از این بازی برای سال آینده. انجام این کار خواهد شد در بهترین منافع خود را.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de