نزدیک به 84 درصد از جهانی تجارت الکترونیک فروش اتفاق می افتد در خارج از غرب قاره مانند آمریکای شمالی و اروپا و به طور کلی فروش در حال انتظار برای رسیدن به $4.8 تریلیون دلار تا سال 2021. اما برخی از بزرگترین و بهترین و شناخته شده چند اتباع شکست خورده اند چشمگیری که در حال گسترش در خارج از کشور.

البته وجود چالش های بزرگ هنگامی که به گام گذاشتن در مرزی بازرگانی. که در آن به سرمایه گذاری ؟ چه کشورهایی در حال حاضر بهترین محصول بازار مناسب است ؟ چگونه می توانم به شما جذب غیر محلی خریداران ؟ که مهم ترین: ترجمه, پول, پرداخت, گزینه ؟ پس چگونه برندها و کسب و کار جهانی رفتن راه درست است ؟

Shopify به علاوه راه اندازی کرده است یک whitepaper – جهانی تجارت الکترونیک راهکار یک منبع برای خرده فروشان به دنبال نقشه راه اندازی و مقیاس خود را کسب و کار تجارت الکترونیک در سطح بین المللی.

برای دانلود رایگان جهانی تجارت الکترونیک راهکار از Shopify به علاوه فرم زیر را تکمیل.

مدیریت یک کسب و کار جهانی است پیچیده وجود دارد قوانین و مقررات مالیاتی به حرکت, حمل و نقل و تدارکات و اجرای گزینه های پس از آن وجود دارد چگونه به بازار به مشتریان بین المللی (آنچه با این نسخهها کار در یک بازار کار نخواهد کرد در دیگری). همچنین شرکت با عملیات در سراسر جهان نیاز به یک منبع تنها از حقیقت آنها تکیه می کنند به صورت دقیق و به موقع و عملی داده است.

برای مثال نگاهی به عنوان مثال از سیمبا تشک-in-a-box انگلیسی با نام تجاری است که ساختمان آن رشد جهانی و میراث از طریق دقیق هدف و نه فقط سرعت. “بسیاری از شرکت های گسترش خود را بیش از حد نازک با بیش از حد بسیاری از فروشگاه های مختلف و نگرانی در مورد بیش از حد بسیاری از معیارهای مختلف می گوید:” استیو رید یک سیمبا موسس و همکاری مدیر عامل شرکت. “ما بسیار تمرکز بر برنده شدن. آن را برای تلفن های موبایل مسخره است اما ما برنده با گوش دادن به مشتریان ما تنها رفتن به این بازار که ما اعتقاد داریم که ما می تواند اجرا در. ما برنده با رفتن به کامل اصول اولیه است.”

جهانی تجارت الکترونیک راهکار این است که یک گام به گام چارچوب برای رفتن جهانی به راه راست. این که آیا کسب و کار با توجه به گسترش بین المللی و یا به دنبال به مقیاس تاسیس خود عملیات بین المللی سریعتر این راهکار جامع را ساده سازی و کاهش خطر. برای کمک به شما در مقابله با این چالش این راهکار زیر را پوشش میدهد:

  • ساده بین المللی لجستیک
  • چند فروشگاه مدیریت داده ها
  • اجرای جهانی کمپین های بازاریابی در مقیاس
  • با استفاده از تجارت الکترونیک اتوماسیون برای جلوگیری از تقلب و افزایش بهره وری در سطح جهان

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im