به عنوان درآمد هفته عملکرد آژانس تبلیغاتی
Merkle در روز سه شنبه منتشر خواهد شد آن Q2 سال 2020 بازاریابی دیجیتال گزارش. به نظر می رسد آن بازاریابی دیجیتال هوا برآورد بازار شانس خیلی بهتر از پیش بینی ترین.

به طور کلی ایالات متحده آمریکا
پرداخت-جستجو کلیک دیدم 38% سال بیش از سال رشد در Q2 سال 2020 در مقایسه با 7.2 درصد در سه ماهه اول.

تبلیغ پرداخت کمتر برای هر کلیک. هزینه هر کلیک کاهش یافت و 21 درصد در سه ماهه دوم
سال 2020 در مقایسه با 4.4 درصد در سه ماهه اول.

“برای گوگل, ما می بینیم قدرت در خرده فروشی به مشتریان گفت:” علامت گذاری بالارد, معاون رئیس جمهور, تحقیق در Merkle. “هنگامی که فروشگاه بسته
آنلاین ترین فروش منتقل شده آنلاین. ضعف در خرده فروشی و دیگر کانال های عمودی بیش از حد در قیمت گذاری از کلیک. CPMs هستند اما ما همچنین شاهد کاهش می یابد
رقابت است.”

گوگل در ایالات متحده پرداخت می شود-جستجو در آگهی صرف افزایش 8.6 ٪ سالانه در Q2 و کلیک رز 39 درصد.

تبلیغات

تبلیغات

ماهانه به طور کلی ایالات متحده پرداخت می شود-صرف جستجو برای گوگل رشد 6 ٪ در ماه ژوئن سال 2020 در مقایسه با
با 11 درصد در آوریل و 9 ٪ در ماه آوریل است. صرف قبلا تا 4 درصد در ماه مارس است.

در سطح جهانی, برای, گوگل, پرداخت-جستجو در آگهی صرف رشد 11 درصد (سالانه) در خرده فروشی و کالاهای مصرفی عمودی اما سقوط کرد
47.4% در سفر.

بالارد گفت: سازمان های متمرکز بر حمایت از مارک های سفر را ببینید نتایج متفاوت است.

گوگل در ایالات متحده جستجو آلی بازدیدکننده داشته است به طور کلی دیدم 32.9 درصد رشد سالیانه در
سه ماهه دوم در مقایسه با 13.3 درصد کاهش در سه ماهه اول.

تلفن همراه نیز شاهد 34.9 درصد افزایش در سه ماهه دوم در مقایسه با 15.8% کاهش در سه ماهه اول. “همه چیز
معطوف به دسکتاپ اما به سرعت منتقل شده به تلفن همراه بالارد گفت. “این به احتمال زیاد به خاطر مردم کار از خانه در اوایل ماه مارس در اواخر ماه آوریل است.”

گوگل در ایالات متحده
جستجو های آلی بازديد رشد 42.5% (سالانه) در خرده فروشی و کالاهای مصرفی عمودی افتاد اما 50.5% در سفر. جستجوها برای کالا های اساسی رشد 69.5% (سالانه) در جستجو گوگل در مقابل غیر ضروری کالا که
رشد 41.2 درصد و پوشاک که 1.5% سقوط کرد.

“ما واقعا نمی بینید که مردم خاموش خود را به جستجو ads بنابراین من مطمئن هستم که وجود دارد یک اثر بزرگ برای, جستجو,” او گفت:. “داستان بزرگ برای سه ماهه آمازون خاموش کردن تبلیغات خود را در اواخر ماه مارس” بالارد گفت و نگه داشتن آن به مدت 12 هفته از طریق اواسط ماه ژوئن.

هزینه های آمازون, تبلیغات کاهش یافته است در
سه ماهه دوم در مقایسه با اولین. هزینه های حمایت شده محصولات تبلیغات رز 22 درصد (سالانه) در Q2 سال 2020 از 67 درصد رشد در Q1. کلیک کنید و رشد فروش برای آمازون تبلیغات باقی مانده قوی, اما,
به عنوان با دیگر کانال های آگهی قیمت گذاری شد به طور قابل توجهی ضعیف تر است.

متی Mierzejewski SVP جستجو قابلیت سرب در Merkle معتقد است که آمازون کشیده تبلیغات خود را به خاطر آن بود که شاهد قابل توجهی
افزایش ترافیک به بازار و تصمیم به تکیه بیشتر بر روی ترافیک آلی. آن را با غرق ترافیک از پرداخت و جستجو آلی و تا به حال به تمرکز در انجام کالاهای ضروری برای
در حالی که برای.

Facebook آگهی ها رشد 25 ٪ سالانه در Q2 سال 2020 اما CPM 17 ٪ کاهش یافت. Instagram آگهی شاهد رشد 46 درصد (سالانه) در Q2 سال 2020 و تبلیغ صرف افزایش 30%. Instagram سهم از کل
Facebook آگهی در آمد در 35 درصد در سه ماهه دوم برای تبلیغ کنندگان نیز در حال اجرا بر روی هر دو سیستم عامل است.

اکثر برندهای متوقف Facebook تبلیغات در خاموشی روز سه شنبه در حمایت از عدالت نژادی
و سیاه و سفید زندگی می کند, ماده, جنبش, اما آنها reemerged در ماه جولای.

نمایش صرف کاهش یافت و 11% و در مقیاس سالیانه در سه ماهۀ دوم در مقابل اجتماعی پرداخت می شود که 11 درصد است.

توییتر متوسط
سهم پرداخت های اجتماعی تبلیغ صرف شد 10 ٪ در سه ماهه دوم برای شرکت برندها. پینترست سهم 9% و اسنپ چت سهم بود 8%.

is.gdv.gdv.htclck.ruulvis.nettny.im