گوگل مکث آوریل احمق پیام

گوگل قصد دارد برای لغو آن سالانه مارس 1, جوک, کردن
احترام برای کسانی که مبارزه با COVID-19. آن ممکن است منجر به مارک های دیگر به دنبال در نور از این بیماری همه گیر.

این شرکت معتقد است این امر می تواند در طعم و مزه فقیر به دنبال از طریق با
فرآیند نمونه از pranking خوانندگان و ارسال جوک. برخی در گذشته شده اند بسیار ظالمانه است.

“ما بالاترین هدف در حال حاضر این است که مفید به مردم را نجات جوک
برای آوریل آینده که بدون شک خواهد بود در کل خیلی روشن تر از این یکی” متحده یک ایمیل اول به دست آمده توسط خودی کسب و کار. “ما در حال حاضر متوقف شده هر متمرکز
April Fools تلاش اما متوجه ممکن است پروژه های کوچکتر در درون تیم است که ما در مورد نمی دانم.”

آمریکایی ها واکنش نشان می دهند به COVID-19 در از راه های مختلفی. برخی از تمایل به شوخی بیشتر
اغلب در حالی که دیگران را به باقی می ماند و جدی تر است.

تبلیغات

تبلیغات

در هر صورت اکثر آمریکایی به نگرانی در مورد COVID-19. برخی از 67 درصد توصیف شیوع بیماری به عنوان یک مهم بحران به مراتب کمتر
توصیف آن به عنوان یک مشکل جدی در 28% و فقط 4 درصد می گویند آن است که یک مشکل کوچک یا یک مشکل نیست در همه, با توجه به داده ها از مرکز تحقیقات پیو.

مردم در سنین 65 سال و بالاتر که با حداقل یک
کالج, آموزش و پرورش, کسانی که پس اخبار مربوط به شیوع بسیار نزدیک است و مردم در مناطق شهری هستند به احتمال زیاد به توصیف شیوع کروناویروس در جدی ترین شرایط و تماس با آن قابل
بحران است.

وقتی پرسیده شد که به نظر تاثیر اقتصادی COVID-19 ایالات متحده 48 درصد می گویند آن را به علت رکود اقتصادی در حالی که یکی دیگر از 17 درصد فکر می کنم آن را باعث افسردگی می شود. حدود 34% انتظار کمتر
شدید اقتصادی تاثیر و می گویند coronavirus خواهد شد در نتیجه کاهش رشد اقتصادی, اما نه یک رکود یا افسردگی با توجه به مرکز تحقیقات پیو.

بزرگسالان سنین 50 و دیدن بیشتر
شخصی تهدید سلامت از coronavirus از کسانی که در زیر سن 50. برخی از 47 درصد از کسانی که 65 سال و بالاتر و 40 درصد از کسانی که در سنین 50 تا 64 دیدن این ویروس به عنوان یک تهدید عمده برای سلامت خود را. حدود یک سوم
از کسانی که در سنین 30 تا 49 و 27 درصد از کسانی که 18 تا 29 می گویند همین است.

گوگل گفت: در آن زمان بیشتری را صرف کمک به مصرف کنندگان و کسب و کار با ارسال آنلاین مفید و اطلاعات مفید است. گوگل
به تازگی ارسال اطلاعات برای کمک به شرکت های حرکت فیزیکی به مجازی کرده است. راهنمای
برای کمک به شرکت ها در مورد این تغییرات باید آنها را به وقایع را به عنوان آنها را به آنها را آنلاین ابزار اساسی موجود و راهنمایی در محتوا و ارتباطات است.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im