گوگل برای کاهش 2H بودجه بازاریابی احتمالا تا آنجا که نیمی

به عنوان ما در حال یادگیری حتی
گوگل نیست ایمنی بدن به اثرات تبلیغات کاهش در واکنش به این بیماری همه گیر.

در پاسخ به آگهی ضرر و زیان درآمد گوگل در حال حاضر برنامه ریزی برای کاهش بودجه بازاریابی خود را برای
در نیمه دوم سال 2020 به اندازه نصف با توجه به اسناد داخلی مشاهده و گزارش شده در توسط CNBC.

علاوه بر این شرکت مدیران گفته شده است که استخدام یخ هستند
در حال اجرا برای هر دو کارکنان و پیمانکاران است.

یکی جهانی مدیر ارسال یک ایمیل به بازاریابی کارکنان این هفته بیان کرد که کاهش بودجه و استخدام یخ اتفاق می افتد “در سراسر
بازاریابی و سراسر گوگل” CNBC گزارش. “ما همراه با بقیه بازاریابی خواسته شده است به قطع بودجه ما در حدود نیمی به صورت H2.”

تبلیغات

تبلیغات

یک سخنگوی گوگل تایید کرد به
اخبار خروجی است که این شرکت برش بودجه به میزان نیم در برخی از مناطق, اما احتمالا نه در مناطق دیگر.

“ما به عنوان مشخص شده در هفته گذشته ما در حال ارزیابی مجدد با سرعت از ما
سرمایه گذاری طرح های باقی مانده از سال 2020 خواهد شد و تمرکز بر روی یک شماره را انتخاب کنید مهم تلاش های بازاریابی” در بیانیه ای گفت:. “ما همچنان به یک بازاریابی قوی بودجه
به ویژه در دیجیتال در بسیاری از زمینه های کسب و کار.”

این سخنگو همچنین انکار کرد که گوگل در حال اجرای یک companywide استخدام یخ گفت این است که به جای کاهش سرعت استخدام فقط
در برخی از مناطق.

بیانیه ای که تکرار یک یادداشت فرستاده شده در هفته گذشته به کارکنان سوندار پیچای مدیر عامل شرکت گوگل, پدر و مادر, الفبا, اولین گزارش بلومبرگ.

پیچای گفت: گوگل خواهد “به طور قابل توجهی کم کردن سرعت سرعت استخدام, در حالی که حفظ شتاب در تعداد کمی از مناطق استراتژیک که در آن کاربران و کسب و کار با تکیه بر گوگل برای پشتیبانی مداوم, و که در آن ما رشد
است حیاتی برای موفقیت خود را.” اما پیچای را یادداشت نمی نشان می دهد کاهش بودجه از قدر منتقل و در این اسناد دیده می شود توسط CNBC.

“فراتر از استخدام,” او نوشت در
یادداشت: “ما همچنان به سرمایه گذاری خواهد شد recalibrating تمرکز و سرعت سرمایه گذاری های ما در مناطقی مانند مراکز داده ها و ماشین آلات و غیر کسب و کار ضروری بازاریابی و
مسافرت.”

تحلیلگران در Cowen & Co. اخیرا تخمین زده است که گوگل درآمد تبلیغات برای سال 2020 خواهد شد در مجموع حدود 127.5 میلیارد دلار به پایین $28.6 میلیارد دلار یا 18.3%.

ترکیب درآمد تبلیغات ضرر و زیان برای, Google, Facebook, Twitter و اسنپ چت خواهد شد بیش از 40 میلیارد دلار به آنها پروژه.

قبل از همه گیر آمار گوگل در حال برنامه ریزی برای بازاریابی هزینه برای سال 2020
با توجه به CNBC. در سال 2019 آن را صرف $18.5 میلیارد دلار در فروش و بازاریابی.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.rushrtco.de