گوگل با استفاده از جستجو صفحه اصلی برای تشکر از جامعه پزشکی افزایش بودجه

گوگل با استفاده از آن موتور جستجو صفحه اصلی برای تشکر از همه پزشکان و پرستاران و کارگران پزشکی برای خدمات خود را و همچنین به عنوان جمع آوری پول برای یک COVID-19 صندوق.

این پیام که شروع به خدمت
تا دوشنبه در میانه لینک به یک ویدیو که مذاکرات در مورد چگونه مردم می توانند صاف منحنی, چگونه بهداشت حرفه ای در حال رفتن به محل کار به صرفه جویی در زندگی می کند و مردم چه می توانید انجام دهید برای کمک به.

این
صفحه ادای احترام به بهداشت و درمان کارگران نیز مورد بحث صندوق-افزایش تلاش های که گوگل هفته گذشته اعلام کرد. این شرکت متعهد است 50 میلیون دلار به جهانی COVID-19 پاسخ. بخشی از این بودجه
است که 5 میلیون دلار در تطبیق کمک های مالی به سازمان ملل متحد پایه های همبستگی پاسخ صندوق سازمان بهداشت جهانی است.

Google.org متعهد برای مطابقت با 2 $برای هر $1 اهدا 30 آوریل
2020.

دو سوم از آمریکایی ها از جمله خبرگزاری مهر به نقل از همه مهم جمعیتی و حزبی گروه می گویند COVID-19 “قابل توجه بحران” با توجه به اطلاعات منتشر شده در هفته گذشته توسط مرکز تحقیقات پیو.

تبلیغات

تبلیغات

گوگل معتقد است که گوگل و
جامعه می تواند به منظور بالا بردن $7.5 میلیون دلار برای حمایت جهانی آمادگی و واکنش در جوامع متاثر از گسترش COVID-19.

گوگل با همکاری شبکه خوب برای ایالات متحده 501(c) و اهدا کننده
توصیه صندوق برای جمع آوری و توزیع کمک های مالی به سازمان های غیر انتفاعی با توجه به گوگل توصیه.

این کمک ها از طریق گوگل پلت فرم به طوری که شرکت می کند
جمع آوری اسامی و آدرسهای ایمیل و مقدار کمک مالی اما تنها به منظور تسهیل کمک های مالی. این شرکت نیز فراهم می کند توانایی برای حذف اطلاعات اهدای. اهدا کنندگان باید یک مرحله اضافی برای حذف اطلاعات از غیر انتفاعی.

نشنال جئوگرافیک
جامعه نیز ایجاد COVID-19 صندوق اضطراری. این یکی برای خبرنگاران و پوشش همه گیر می نویسد: Swipes خبرنگار سرخس Siegel.

“نویسندگان و عکاسان و فیلمبرداران صوتی
روزنامه نگاران, الهام, فیلم سازان و تجسم داده ها کارشناسان می تواند اعمال می شود,” او می نویسد.

اینها دو نمونه از اینکه چگونه شرکت ها حمایت مالی
نیازهای مردم در طول این بحران است.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de