گوگل سیمون کان: آسیا می تواند منجر به بهتر اینترنت جهانی

سریع جهانی گسترش Covid-19 ویروس نهفته است هزاران نفر از مردم. عدم اطمینان در اطراف همه گیر منجر به افزایش حفاظتی و رفتارهای خود-قرنطینه اقدامات است. با زمان بیشتری را صرف در خانه مردم با استفاده از تکنولوژی به زندگی را ساده تر. از گرفتن اطلاعات قابل اعتماد در مورد چگونه برای ایمن ماندن به خرید آنلاین برای نیازهای وب است که کمک به مردم پیدا کردن یک حس طبیعی تحت شرایط فوق العاده.

گسترده تر جوامع در حال اعمال نفوذ ابزارهای دیجیتال به ماندن متصل. مدارس در حال تبدیل شدن به آنلاین دوره های آموزشی. کسب و کار در حال یادگیری کار با یک نیروی کار از راه دور. بازاریابان تبدیل به سیستم عامل های مجازی به تعامل با مشتریان در مقیاس. اگر “ضرورت مادر اختراع است” این بیماری همه گیر است و ایجاد یک محیط به صورت دیجیتال فن آوری به ارائه کمک. بسیاری از رفتارهای ما شاهد جدید نیست. بحران شتاب تغییرات که adopters اولیه در حال حاضر در آغوش گرفت. مصرف کنندگان می خواهند به احساس متصل به یک هدف بزرگتر با رویکرد مشارکتی و محتوا و یا حمایت از محصولات و یا خدمات خود صحبت می کنند که به هویت خود را. ما بر این باورند که تغییرات ما در حال حاضر نشان می دهد در حال تغییر مصرف کننده ارزش است که باید در دراز مدت تاثیری بر رابطه بين برند و مصرف کنندگان است.

به عنوان ما به آدرس اثرات آنی از زمان بحران ما باید نه از دست دادن بینایی از آنچه مصرف کنندگان می خواهند یک بار همه چیز در نهایت حل و فصل. در آخرین , گوگل, آسیایی مصرف کننده هوش و Qualtrics مصرف کننده بینش گزارش ما دیدن آسیا شاپینگ دارای سه گرایش است که تحت تاثیر قرار چگونه مردم در سراسر جهان با استفاده از فن آوری و چگونه شرکت های ساخت برای آینده است.

تجارب مشترک

کسب و کار و مربیان در حال استقبال از راه حل های دیجیتال برای کمک به آنها حفظ. بیشتر مردم در حال به دست آوردن قرار گرفتن در معرض به ابزار مانند ویدیو کنفرانس, چت و مشارکتی اسناد و مدارک. این قرار گرفتن در معرض تسریع تصویب فن آوری است که اجازه می دهد مردم برای اتصال عملا و احساس بخشی از جامعه و حتی زمانی که آنها قادر به انجام این کار در فرد است.

تمایل به صورت مشارکتی و محتوا اولین ظهور در اواخر دهه 2000 به عنوان “Mukbang”—یک فعالیت که در آن سازندگان جریان زندگی خود را با خوردن مقادیر زیادی از مواد غذایی در حالی که در تعامل با مخاطبان آنلاین—محبوب در کره جنوبی. مشارکتی و محتوا به سرعت گسترش فراتر از غذا خوردن. آنلاین بینندگان شروع به دنبال همراه به عنوان مورد علاقه خود را سازندگان همه چیز از طبخ به پاک شدن بخشی از عمل با غرقه شدن در فعالیت های مشابه.

بیش از 50 درصد از کاربران اینترنت در منطقه در حال تماشای جریان زندگی است مانند اتصال با دوستان خود. این باعث می شود آنها احساس بخشی از یک جامعه بزرگتر. این منطقه در حال حرکت است فراتر از یک “به من بگویید’ رویکرد—که در آن اطلاعات و سرگرمی جریان در یک جهت و به یک ‘با من رویکردی است که prioritises های اتصال و یادگیری است.

فراگیر

آسیا تنوع هل دادن شرکت ها به ایجاد بیشتر شامل محصولات. از سیستم عامل های تجارت الکترونیک ارائه محصولات مناسب به اندازه و ویژگی های فروشندگان مواد غذایی ارائه شفاف اطلاعات برای حلال مشتریان این منطقه تنوع باعث شده که شرکت ها به خدمات در دسترس به مردم در تمام زمینه های.

تقریبا دو سوم از افراد مورد بررسی در این گزارش معتقد بودند جهان عادلانه تر خواهد بود اگر مردم بیشتر تمرین فراگیر با 95% گفت: آنها منفی واکنش نشان می دهند به بد تجربه کاربر. تماس برای اطلاعات بیشتر فراگیر فن آوری می تواند منجر به پیشرفت است که بهبود زندگی مردم زندگی با معلولیت تشویق کسب و کار در همه جا به طراحی محصولات و خدمات خود را بیشتر ملاحظه در حالی که شکستن تصورتان در مورد آنچه ‘متوسط’ فرد می خواهد و یا چگونه آنها نگاه کنید.

این نشان دهنده انتظارات در حال تغییر است که مصرف کنندگان باید از برندها—نه فقط به فروش محصولات خود را, اما به نیروهای برای خوب است. مصرف کنندگان با رای دادن کیف پول خود را خواستار پایدار و فراگیر از راه حل های این مارک است که آنها پشتیبانی می کند.

مشترک بازرگانی

جوان آسیایی به خصوص در حال دفاع از ‘re-بازرگانی’: خرید و فروش کالا استفاده می شود و یا اجاره محصولات برای یک فصل. سیستم عامل های تجارت الکترونیک مانند چین YCloset ژاپن Mercari یا سنگاپور MyRent در حال ساخت این آسان است. هزینه یک نگرانی است اما تا مسائل زیست محیطی است. هنگ کنگ در جهان سوم-بالاترین مصرف کننده علاقه پایدار مد در حالی که جستجو برای ‘ضایعات صفر’ افزایش پنج برابر هند و هفت برابر در ویتنام در سال 2019. بیش از نیمی از تمام آنلاین millennials و ژنرال Zs در APAC بر این باورند که متعلق به قبل از محصولات دارای ارزش بهتر از آیتم های جدید. ظهور مشترک بازرگانی گرایش و بازار است که پشتیبانی آنها را—نشان می دهد که چگونه اینترنت می تواند در هموار کردن مسیر پایدار خرید و زنجیره تامین.

هیچ یک از این به این معنی ما می توانیم براق واقعی چالش های فن آوری و اقتصاد دیجیتال. از گسترش اطلاعات غلط و افراطی محتوا به نیاز به مهارت های دیجیتال در صنایع آسیا را از دولت کسب و کار و جوامع نیاز به دست و پنجه نرم کردن با همان مسائل پیچیده است که فن آوری در همه جا. اما برای هر کسی که شک و تردید پتانسیل مثبت از دیجیتالی شدن جهان و آسیا را فراهم می کند یک شات از خوش بینی: یک داستان مثبت در مورد راه مردم استفاده از تکنولوژی برای بهبود زندگی خود و برای الهام بخشیدن به سرگرم کردن و کمک به دیگران است.

آسیا و جهانی نقش رهبری رشد می کند مردم آن را خواستار هستند بیشتر از این فن آوری استفاده می کنند هر روز و کارآفرینان در ساختمان های جدید سیستم عامل و خدمات برای پاسخگویی به کسانی که در حال تحول نیاز دارد. آن است تا به هر کسب و کار, گوگل, شامل, به افزایش به چالش و بازی بخشی از ما.

سیمون کان است افسر ارشد بازاریابی از گوگل APAC.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im