GroupM: کانادا, آگهی, رشد کرم ، Coronavirus یک ‘کلمات’

Category: مدیا دیلی نیوز Comments: No comments

گسترش کانادا ad اقتصاد است
شروع یک کاتیون است که در گذشته از طریق 2022 با توجه به تازگی منتشر برآورد از GroupM کسب و کار واحد اطلاعات.

“کانادا تبلیغات هوا
هم راستا با روند جهانی از کاهش سرعت,” GroupM هوش کسب و کار جهانی رئیس جمهور برایان وایزر می نویسد: در این گزارش اشاره کرد که عمده رسانه ها (اینترنت و تلویزیون و مجلات و روزنامه ها
رادیو و آزاد) را گسترش حدود 3.9 درصد در سال جاری کاهش 1.1 درصد از 2019.

وایزر هشدار داد که تاثیر Coronavirus است “قابل توجهی کلمات با
بالقوه برای تاثیر مصرف تمام شده کالا و زنجیره تامین در سراسر جهان” اما GroupM فعلی انتظارات “فرض نسبتا با ثبات کلان اقتصادی شرایط
به دنبال نسبت به بقیه سال.”

در دراز مدت وایزر پیش بینی کانادا تبلیغات اقتصاد را گسترش خواهد به 19 میلیارد دلار در سال 2024 و آن را نهمین تبلیغات
بازار در جهان است.

تبلیغات

تبلیغات

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>