GroupM مسائل همه گیر هشدار: نشان دهنده عدم اطمینان فوق العاده ای

Category: مدیا دیلی نیوز Comments: No comments

وجود دارد مقدار زیادی از عدم قطعیت در یک تازگی منتشر هشدار در مورد تاثیر Coronavirus ممکن است در صنعت تبلیغات از GroupM کسب و کار
واحد اطلاعات از جمله زبان از آن استفاده می کند برای آن واجد شرایط.

این 1,527-کلمه گزارش با استفاده از کلمه “ممکن است” 13 بار و کلمه “عدم قطعیت” سه بار به توضیح دهید که چگونه این ویروس می تواند
تاثیر جنبه های مختلف آگهی, کسب و کار, از جمله هر دو عواقب و فرصت ها و همچنین مگا حوادث مانند توکیو سومر المپیک GamesGenerally, صحبت, عدم قطعیت به خوبی جواب نمی دهد
وقتی که می آید به تبلیغ ارتکاب — و یا لغو — بودجه های تبلیغاتی.

“بازاریابان اغلب کاهش هزینه به دلیل عدم قطعیت در اطراف مصرف کنندگان خرید محصولات” GroupM
هوش کسب و کار جهانی رئیس جمهور برایان وایزر می نویسد: در این گزارش ادامه داد: “اگر این محصولات حتی می تواند در دسترس ساخته شده: e-commerce-بر اساس تحویل شد اغلب به چالش کشیده به دلیل محدود
در دسترس بودن رانندگان و زنجیره تامین مسائل نهفته است که همه اشکال تولید و خرده فروشی.

به عنوان نگرانی در مورد تاثیر جهانی همه گیر رشد کرده
صنعت گمانه زنی های مطرح شده در مورد everthing از آگهی صنعت آینده سالانه مکه در جشنواره کن فرانسه به پتانسیل شبکه تلویزیونی در صف مقابل لغو گزینه های.

روز شنبه, فرانسه, وزارت بهداشت ممنوع مجامع عمومی از 5000 نفر و یا بیشتر.
2020 Cannes Lions جشنواره نمی گیرد تا ژوئن اما این رویداد دهندگان در حال حاضر اضافه شده اند Coronavirus توجه کنید در بالای صفحه اصلی آن ذکر خود را “اولویت در این زمان است
ایمنی ما نمایندگان” است که آن را از نزدیک خواهد شد نظارت بر وضعیت.

تبلیغات

تبلیغات

از نظر 2019-20 شبکه چشمگیر, تبلیغات, تخفیف, شبکه های در حال نگه داشتن چشم در سه ماهه سوم لغو
گزینه های که در آن تبلیغ باید گزینه ای را برای انصراف از آنجا که 50 درصد از آنها در صف مقابل آگهی خرید. به طور معمول این گزینه ها نیاز به اعمال 60 روز قبل از آغاز سه ماهه.

“اگر
حجم بودجه در دسترس برای هزینه های تبلیغات ضعیف در هر کشور داده می شود آن را دشوار است به پیش بینی که خاص رسانه ها خواهد شد بسیاری نهفته” GroupM را وایزر می نویسد در آژانس
هشدار مراجعه عمدتا به چین است.

“به نظر می رسد ایمن می گویند که فوق زنجیره تامین مسائل با چین – و زمان است که با تولید چین
بازگشت به حالت عادی بازگشت – را به طور نامتناسبی تحت تاثیر رسانه های جهانی که صاحبان آگهی درآمد بستگی به تولید کنندگان چینی” او در ادامه اضافه کرد که برخی رسانه ها در واقع می تواند به نفع
از تغییرات شیوه زندگی مرتبط با سلامت عمومی نگرانی به ویژه تلویزیون است.

“سنتی تلویزیون می تواند کرایه نسبتا بهتر به دلیل احتمال بهبود
در سطح مخاطبان در حالی که تبلیغات در فضای باز ممکن است بدتر با سطوح پایین تر از ترافیک پا در بسیاری از مکان ها,” او می نویسد و اضافه میکند: “در همان زمان ما تاکید می کند که هزینه های پرداخت رسانه ای خواهد شد
نه لزوما مرتبط با هزینه های بازاریابان خدمات مانند کسانی که ارائه شده توسط سازمان.”

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>