در یک حرکت غیر منتظره, GroupM می بیند تقاضا برای جستجوگرها به سرعت در حال افزایش در ماه های آینده به عنوان مارک های شروع کار بیشتر از نزدیک با آژانس تیم است. آژانس ردیابی هزینه هر کلیک و
نرخ تبدیل برای کلید تبلیغات گرایش اعم از جستجوگرها به جستجو پرداخت برای مصرف کننده محصول, محصولات, تجارت الکترونیک, و خرده فروشی.

اد پرورش و معاونت و مدیریت شریک و جهانی سر
جستجو در GroupM می بیند
جدید بزرگتر SEO تکالیف در راه است. در یک ایمیل به جستجو بازاریابی روزانه او به چندین روند و چگونه برندها را آغاز کرده اند به موضوع SEO
درخواست برای پیشنهاد. او معتقد است بسیاری از برندها را به نوبه خود به سمت SEO برای به دست آوردن بازده شبیه به راه آنها پس از رکود در سال 2008.

با وجود از دست دادن شغل و موقت فروشگاه
تعطیلی برخی از مصرف کنندگان تحت تاثیر مالی از COVID-19 طوری که آنها در حال خرید آنلاین برای معاملات — به خصوص در کالاهای دسته که او می گوید چیزی است که تیم های جستجو باید
در نظر بگیرید در هنگام طراحی آگهی کپی و پسوند.

تبلیغات

تبلیغات

برندها با پرداخت-جستجو و تجارت الکترونیک مبارزات است که یک بار سوار مصرف کنندگان به فروشگاه های آفلاین در حال تجربه عادی به بهبود
عملکرد آنلاین.

در شرایط احتکار یا جوراب زنانه ساقه بلند-هر آنچه مصرف کنندگان می خواهم به آن تماس بگیرید هنگامی که خرید هشت بسته از دستمال توالت و 10 بطری از مواد ضد عفونی کننده — GroupM داده های کشیده
آخر هفته گذشته نشان می دهد که مصرف کننده محصول محصولات (CPGs) شرکت ها با استفاده از جستجو پرداخت برای رسیدن به مصرف کنندگان در حال انجام هست.

آن را نیز نشان می دهد click-to-فروش تبدیل نرخ افزایش یافت تا آنجا که 15 درصد است.
مربوط به هزینه هر کلیک باقی مانده اند و در برخی موارد کاهش یافته است که این سازمان معتقد است که با توجه به برخی از رقبای کشیدن جستجو در بودجه.

کمتر وجود دارد و تقاضا در خاص
محصول جستجوهای مانند “شامپو” تر و گسترده تر در جستجو کلمات کلیدی مانند “شامپو” که GroupM نسبت به مسائل در محصولات.

مصرف کنندگان در حال حاضر در حال
آماده برای خرید جایگزین محصولات, اما روشن نیست که آیا این آخرین زمانی که ذخایر رزومه.

داده ها نشان می دهد که افزایش عملکرد است که با توجه به آنلاین فروش تغییر آنلاین
اما تحلیلگران با احتیاط آن است که مصرف کنندگان نیز می تواند انباشت چیزی است که آنها در حال نظارت.

نوع CPG مورد نیز اثرات تقاضا است. در ایالات متحده برداشت
ارضا روی صورت, لوازم آرایشی, محصولات کاهش یافت و بین 3% و 5%. GroupM انتظار این دسته به رزومه در هفته آینده یا دو بر اساس روند مشابه در ایتالیا و چین است.

در انتهای دیگر این طیف یک
قهوه با نام تجاری در EMEA دیده است 600% افزایش فروش با CPCs سقوط 20 ٪ است.

خرده فروشان و همچنین افزایش عملکرد با برخی از افزایش بودجه است. کلیک کنید به فروش تبدیل نرخ افزایش یافت
تا آنجا که 20 درصد. برخی از مشتریان در حال تجربه نرخهای پایین در ک تا 10 درصد نیز به احتمال زیاد به دلیل کاهش رقابت در مزایده.

کار از خانه قیمومیت ترغیب خرید و فروش لوازم اداری
و ورزشی به دنبال مارک های لوکس. لوکس است دچار افزایش بازده آگهی صرف حجم فروش و درآمد.

داروسازی از سوی دیگر دیده می شود تغییر بسیار کمی برای برندها
بازاریابی محصولات است که ربطی به COVID-19.

یک مشتری که یک آزمون برای COVID-19 تجربه 10 درصد افزایش CTR و 25 درصد کاهش در ک. این نام تجاری است که به سرعت در حال تأمین منابع
بودجه اضافی برای جستجو.

Coronavirus جستجو مربوط به افزایش بیش از 320% از ژانویه تاکنون است.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de