GSK تشکیل یک مشارکت جهانی با Publicis تولید و تگ برای ایجاد یک end-to-end در سطح جهانی و مقیاس پذیر قابلیت تولید.

این حرکت باعث تولید که قبلا
به کار گرفته شده توسط فرد در سازمان تحت یک مرکز اداره خدمات لایه است که ادغام تولید و رسانه ها. کلید تمرکز این مدل جدید است که به اهرم بهتر داده ها برای بهینه سازی محتوا
اثربخشی.

“آنها می خواهند به استفاده از میلیاردها مخاطب نقاط داده ها را نگه می داریم برای تولید بهتر و دارایی به رشد خود را در برندها و کسب و کار” توضیح می دهد که استیو کینگ, مدیر عامل
افسر Publicis Groupe. “و آنها می خواهند به انجام این کار در سرعت. بین تگ و Publicis تولید ما هر نوع specialism که آنها نیاز به انجام دقیقا همان است که. ما واقعا افتخار می کنم به
به طور مشترک این ساختمان با آنها.”

GSK مسئول جفت شدن این دو شرکت تحت یک تیم اعتقاد داشتند هر دو را تبدیل به یک مشارکت قوی تر. اصلی RFP ارائه شده
علاقه مند سازمان با گزینه تبادل برای کسب و کار کامل و یا تبادل برای بخشی از تکلیف است.

تبلیغات

تبلیغات

پس از بررسی مطالب ارسالی در پاسخ به RFP GSK پرسید: Publicis
تولید و برچسب به گرد هم می آیند. “ما واقعا بهره مند از یک گفت و گو در مورد مطالب ما چالش ها و چشم انداز می گوید:” مردیت هرمان VP و سر از GSK بازاریابی لبه. “آنها درک ما تمایل به اتصال رسانه ها, مطالب, داده ها, تجزیه و تحلیل و فن آوری و به منظور ارائه برای ما مصرف کنندگان در سراسر کسب و کار ما.”

علاوه بر این, GSK, سرمایه گذاری در
ساختمان در محل استودیو در بازارهای خاص برای ارائه این عملیات اضافی با چابکی برای سریع تر ایجاد محتوا و بازاریابی پاسخگو.

این هاب منطقه ای خواهد شد که
در درجه اول مسئول تطبیق محتوای جهانی خواهد بود و در واقع در هر GSK منطقه با مرکز جهانی مستقر در هند است.

GSK مصرف کننده مراقبت های بهداشتی راه اندازی خواهد شد ایالات متحده استودیو و
هند بر اساس مرکز جهانی بعد از این سال و پس از یک مرحله به مرحله اجرای آن به ارمغان می آورد در ترکیب تولید و رسانه های قابلیت تمام بازارهای جهانی است.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im