‘مهمان هنرمند’ از دست می دهد و بخار به زودی پس از ورود در ایستگاه

ما هنوز در مراحل اولیه از “مهمان هنرمند” هنگامی که آن را آشکار می شود این قطار هرگز ترک ایستگاه — یا باید بگویم شخصیت های اصلی در حال رفتن هرگز به ترک واقعی ایستگاه قطار که در آن فیلم تنظیم شده است.

در ابتدا از “مهمان هنرمند” است که نوشته شده و توسط ستاره جف دانیلز و کارگردان Timothy Busfield ما گفت: داستان “است که در یک حادثه که یک بازی که شد این فیلم” و در واقع آن را در اصل صحنه در Daniels’ Purple Rose تئاتر شرکت در زادگاه خود از چلسی, Michigan. در حالی که این فیلم شامل یک زن و شوهر از صحنه های آن را در خارج از محدوده مذکور ایستگاه قطار در شهر های کوچک میشیگان برای اکثر این می آید در سراسر به عنوان یک فیلم برداری نسخه از یک مرحله بازی که احتمالا کار خیلی بهتر در شکل اصلی خود را از آن را در اینجا. اجرای و طراحی و تولید آنها برای اولین بار رای دادن اما حتی در 74 دقیقه “مهمان هنرمند” است که بیش از حد پر حرف در زمان منسوخ شده و کلیشه-سرند دو دست که می پوشد از آن استقبال علامت نیمه راه.

در باز کردن و تا کنون بسیاری از صحنه سینمایی در این فیلم ما در منهتن تئاتر منطقه در اوج فصل تعطیلات با Daniels’ یک بار-جشن نمایشنامه نویس جوزف هریس خزنده در داخل یک بطری و به دنبال او یک گام به دور از بی خانمان بودن که بدبینانه جهان خسته عامل (soap opera جانباز اریکا Slezak در cameo) می گوید: او به نحوی موفق به پیدا کردن او یک پرداخت کار به عنوان یک شرکت تئاتر در میشیگان امضا کرده است در مراسم افتتاحیه آخرین کار خود را.

که در آن است. که فرفره. یا آن را دریافت و خود را شرمنده خود به میشیگان و یا پیدا کردن یکی دیگر از عامل.

یوسف یادگاران ترس از پرواز, پس, او طول می کشد قطار و کاملا soused در زمان او تصادفا به ایستگاه عبور می کند و در حالی که انتظار برای سوار خود را به نشان می دهد تا. وارد محلی مشتاق نمایشنامه نویس و بی شرم یوسف هریس فن Kenneth آب (توماس Macias) که با این نسخهها کار در شرکت تئاتر و اختصاص داده شده به یوسف راننده/دستیار و که شور و شوق در مورد جلسه بت خود را ندارد مرطوب کمی یوسف زمانی به استقبال او فریاد او را که دیر و گفت: از این شهر “این احساس می کند مانند یکی از کسانی که مکان شما را به تنها در صورتی شما باید احساس کند که راه را به شما؟”

“من از اینجا می گوید:” کنت.

“فرار” retorts یوسف.

دانیال فیلمنامه شامل یک تعداد کمی باهوش مبادلات مانند آن است — اما آن را نیز پر کاربرده تک گویی در مورد چگونه “یک هنرمند هرگز نباید عذر خواهی” برای هر چیزی و امروز آیفون-وسواس نسل ندارد فراخنای توجه به درک تئاتر و پسر بود یوجین اونیل خوش شانس است که یک نویسنده از یک قرن پیش. این غرور نگه داشتن محیط در ایستگاه قطار است یوسف امتناع از دریافت در Kenneth ماشین رانده شوند به هتل خود را (و به تمرینات در تاتر روز بعد) و اصرار بر بازگشت به شهر نیویورک — اما موضوع کمبود بودجه نه به ذکر است قطار بعدی نیست و با توجه به مدتی که همه ما اینجا گیر کرده.

جدی Kenneth نگه می دارد به نقل از کلمه به کلمه از یوسف کار حتی با استناد به تاریخ های خاص از op-ed قطعات و مصاحبه. مدیر Busfield و تیم تولید خود را در انجام یک کار تحسین حرکت دوربین در مورد ایستگاه قطار (و گاهی اوقات خارج) اما این به اندازه کافی برای غلبه بر طبیعت شخص از داستان یوسف می شود تا کنون بیشتر طولانی و خسته کننده و کنت wide-eyed fanboy عمل می پوشد نازک و ایستگاه قطار نه تنها محدوده درام اما می آید نزدیک به صاف کردن آن را متوقف در آهنگ های خود را.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im