در آغاز ماه مه جیک سوم نامگذاری شد به عنوان مدیر عامل جدید گوگل برتر شرکای رشد کسب و کار آنلاین 2019 جایزه برندگان هالم. اولین کار بزرگ شده است برای هدایت سازمان از طریق آب متلاطم از Covid-19, برخورد با مشتری در خرید اینترنتی و قرار دادن یک اقدام فوری در محل است که تضمین هالم را بهبود یافتن از این بیماری همه گیر به عنوان قوی به عنوان قبل از آن بود. در اینجا او سهام خود را بزرگترین Covid-19 درس از چهار ماه گذشته است که شکل او را برای آینده و همچنین افکار خود را در این صنعت بزرگترین نقاط صحبت کردن از جمله مشتری از دست دادن خانه-کار و اهمیت متقابل است.

یک طرح اقدام برای مشتریان نهفته بسیاری توسط Covid-19

ما تا به حال تماس با تمام مشتریان ما در عرض سه روز به ارزیابی وضعیت پس از مستند اعلام شد. تاثیر فوری بود و از آن اولیه بحث ما با قرار دادن یک برنامه مالی در جای خود به جای واقعیت این است که ما در حال رفتن به از دست دادن حدود یک سوم از ما گردش مالی. با مشتریان وجود دارد نیاز به تعادل بین بودن و مهربان بودن تجاری دانا. ما اجازه کسب و کار است که تا به حال تحمل مشکلات جریان نقدی به توقف نگهدارنده و کار های مختلف در بند. برای بسیاری از ما مکث خدمات ما برای 90 روز – دادن مشتریان خود در سه ماه بازه زمانی که در آن آنها پرداخت نمی کند ما هر چیزی. در یک نمونه ما اجازه داده است یک مشتری به پرداخت فاکتورها خود را که برجسته بودند با این دیدگاه که ما امیدوار بودیم که آنها را به یاد داشته باشید که و در ادامه کار با ما در زمانی که همه چیز به حالت عادی بازگشت. که پایین می آید به روابط متقابل. برخی از کسب و کار شد و آمار به مراتب بدتر از ما بود و ما می خواستیم برای کمک کردن به عنوان به عنوان بهترین ما می تواند. همچنین در مورد به اشتراک گذاری آنچه که ما در یادگیری شد و ما به سرعت تولید یک Covid بیانیه ای جزئیات جدید ما و پروسه های مشتری ما تجربیات و شروع های خاص ما Covid دانش ما در Covid-19 بازاریابی hub. شرکت های یاد داشته باشید اقدامات مانند آن.

از نظر مالی تنظیم برای محافظت از شغل

هنگامی که ما تا به حال یک تصویر کامل از مشتری های ما وضعیت ما می دانستیم که ما نیاز به ذخیره یک تکه بزرگ از پول هر ماه. قسمت بعدی ساده بود. ما با وسواس رفت و از طریق مدیریت حساب و شناسایی که در آن ما نیاز به پس انداز. که شامل هزینه های آموزش, کمیسیون, حوادث, و ما فقط از طریق رفت و تمام آن را با یک خط قرمز. ما همچنین از کارکنان ما را داوطلبانه 10 درصد حقوق کسر و مورد نیاز برای استفاده از این طرح کردند. به عنوان یک کسب و کار, شما باید قادر به قرار دادن خود را در مورد در سراسر برای چیزی شبیه به آن است و تنها راه آن را می توان از طریق تکمیل صداقت و شفافیت با کل تیم. هر همکار به طور داوطلبانه در توافق موقت پرداخت کاهش در حالی که اکثر همکاران گفت: آنها خواهد بود خوشحال به در کردند اگر خواسته. که عمل به تنهایی خلاصه تا فرهنگ ما در سازمان ما – که در آن همه ما را به انجام هر کاری برای کمک و حمایت از یکدیگر و سازمان ما.

متعادل بهره وری در برابر فرسودگی

خط است که تفاوت های فردی در محل کار و در خانه ناپدید شده است. مردم در حال مبارزه برای ایجاد روانی سوئیچ و از آنجا که وجود دارد این است که یک تمایل طبیعی به کار ساعت دیگر بی ارزش. بدون شک وجود دارد, آن می تواند مضر و این چیزی است که ما فوق العاده آگاهانه از اینجا در هالم. دو تا از تم ها که می آیند از این بیماری همه گیر شده است و سلامت روانی و فرسودگی شغلی و در کنار حفاظت از همه مشاغل است و با یک تمرکز ماست. ما راه اندازی یک سلامت روانی کمک های اولیه برنامه در ماه مه و آموزش دیده تا چهار همکاران به ارائه فعال و همدلانه گوش دادن مهارت های لازم برای کمک به هر یک از اعضای تیم که ممکن است در مبارزه. به ما بگویید که همکاران ما به استراحت و ما نیز به طور منظم اجرا کارگاه های آموزشی در روان انعطاف پذیری است. این چیزی است که به طور مداوم در حال تحول است و ما در حال گوش دادن به تیم ما برای پیدا کردن دقیقا آنچه آنها نیاز دارند در حال حاضر در این زمان و در حال انجام همه چیز ما می توانیم به ارائه آن است.

کار از صفحه اصلی:: نرم افزار office در مقابل نرم افزار کنترل از راه دور کار

این یک موضوع جالب است و من می دانم که وجود دارد متفاوت طول می کشد. در اینجا در هالم ما تمدید ما کار از خانه سیاست تا پایان سال 2020 است. ما قصد داریم نرم افزار-کنترل از راه دور کار می کند ، ما نیز نمی pro-office یا نه. ما در حال pro-انعطاف پذیری. ما می دانیم که همکاران ما متفاوت هستند – برخی مانند کار کردن از راه دور برخی از مانند بودن در اتاق – و ما در حال دادن به آنها که انتخاب شده است. از راه دور کار چیز زیادی هنگامی که شما انتخاب کردم برای انجام این کار است. مردم قدر داشتن تنوع در روز خود را و ما در حال ارتکاب به همکاران ما که در آینده.

سه Covid-19 درس است که باید به شکل من برای آینده…

مقابله با بزرگترین مسئله سر در

رفتن به طور مستقیم به سمت بزرگترین مشکلات – آنهایی که شما در حال ترس و چهره آن را به طور مستقیم و صادقانه میگویم. من بصورتی پایدار و محکم بر این باورند که اگر شما با قرار دادن بهترین راه حل با هم شما می توانید و بیان است که با شفافیت است که مطلوب دوره اقدام به گرفتن بهترین نتیجه به یک مشکل است. وجود دارد بدون استفاده از پنهان شدن از آن است. مقابله با آن است. صداقت و انجام بهترین خود را. همکاران خود را ببینید و حتی اگر آنها نمی فکر می کنم شما تصمیم درست شما نمی خواهد باید در آن برگزار شد بر علیه شما. اگر شما دفن سر خود را در شن و ماسه شما در واکنش به سرعت به اندازه کافی. آن sugarcoats این وضعیت است. شما از دست دادن اعتماد. اگر شما از دست دادن که این یک چیز سخت به عقب می آیند از.

یک اندازه رهبری رویکرد مناسب نیست تمام حالات

رهبران نیاز به قادر به انعطاف پذیری خود را از سبک. من به طور طبیعی لاغر نسبت به ایجاد اجماع اما آن کار نمی کند در تمام زمانها. گاهی اوقات از سوی شرکت مورد نیاز است و همکاران باید گفت چه جهت آنها در حال رفتن. که تمایل به تنها توان مورد نیاز در زمان بحران اما که بسیار مهم است و به عنوان یک جدید, مدیر عامل شده است که یک منحنی یادگیری برای من.

شفاف در مورد همه چیز

من قویا معتقدم که باید وجود داشته باشد هیچ سطح از اطلاعات درون شرکت و کارکنان آن است که باید پنهان شود. تیم رهبری باید سهم 100 درصد از اطلاعات از این تیم و اگر شما در حال انجام است که به آن دلیل است که شما باید چیزی برای پنهان کردن. من از ذهن نیست صحبت کردن در مورد ما حاشیه سود و یا چقدر پول ما در بانک. با اتخاذ این رویکرد شما قادر به توجیه تصمیمات خود را دلیل این که شما ارائه میدهد.

جیک سوم مدیر عامل هالم

// در این مقاله برجسته

هالم

ما چند برنده جایزه سرویس کامل آژانس های دیجیتال مستقر در انگلستان و یک شریک قابل اعتماد برای برخی از بزرگترین شرکتهای ملی و بین المللی علامت های تجاری.

پیدا کردن اطلاعات بیشتر در

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de