Hamish Nicklin در زمان خود را در نگهبان آن سوخت های فسیلی آگهی موضع و حرکت به Dentsu

Category: فری پرس ژورنال Comments: No comments

نگهبان دیده می شود برخی از تغییرات قابل توجهی به آن تیم رهبری از اواخر سال نه حداقل تغییر از گارد در بالا با دیوید Pemsel کمتر از فصیح خروج به عنوان مدیر ارشد اجرایی (CEO) بود و موفق شد توسط آنت توماس در ماه مارس است.

اما با همه این سر و صدا در اطراف نگهبان شکستن حتی برای اولین بار در حافظه زندگی به عنوان به خوبی به عنوان تلخیص صفحه-ساخت داستان Pemsel تصمیم در نقش پیشرو در لیگ برتر وجود دارد این است که شاید یک عضو که رهبری تیم مسلما فراموش شده است… تا زمانی که خود او تنظیم شده است به حرکت در جای دیگر شاید جای تعجب.

Hamish Nicklin به عنوان رئیس درآمد افسر (CRO) برای ناشر پس از حرکت خود را در سال 2016 از AOL و موثر بوده است در کنار Pemsel و سردبیر Kath Viner رانندگی دریا از تغییر است که به بهبود عملکرد مالی ناشر که فقط سال قبل از سوختن بود از طریق میلیون ها پوند است. او قرار است برای پیوستن به Dentsu Aegis انگلستان و ایرلند به رهبری رسانه ها در کنار کسب و کار به عنوان مدیر اجرایی, گزارش به Euan Jarvie آن مدیر عامل و پیتر Huijboom جهانی مدیر عامل شرکت Dentsu رسانه ها و مشتریان جهانی.

Nicklin است همیشه دوستانه رقم معمولا خندان و همیشه مثبت در مورد آنچه که پیش از او حتی در بزرگترین چالش است. او در توصیف این نقش در نگهبان به عنوان “شغل رویایی خود را” که باعث می شود آن شاید بیشتر از همه تعجب آور است که او انتخاب کرده است به حرکت در عرض چهار سال اگر چه او بعدها توضیح می دهد که او نیاز به پیوستن به یک سازمان رسانه ای است که به بخشی از خلاقیت و “وزوز” است که آنها را تولید می کند که همه چیز “را با هم به درستی.”

از زمان خود را در نگهبان او است که به وضوح با افتخار از دستاوردهای او نقش برجسته ای در.

“تمام هدف از آنچه که من در تلاش بود برای انجام این کار برای کسانی که چهار سال به عنوان CRO بود برای کمک به بقیه نگهبان رسیدن به این هدف با شکستن حتی. بنابراین ما از طریق سوزاندن تقریبا یک صد میلیون لیره ارزش پول نقد در 2015/16. و هدف این بود که به کمک نگهبان حتی شکستن و تبدیل شدن به پایدار. ما رسیده که در سال گذشته و هنگامی که این اتفاق می افتد و شما در حال کار بسیار سخت به تمرکز بر روی آن یک چیز و سپس آن را بیش از شما را از یک نفس و شما بروید; ‘درست است که شگفت انگیز بود. که درخشان بود. بسیاری از سرگرم کننده است.” بسیاری از چالش های شما می دانید و این گزینه ها برای رفتن دوباره با نگهبان بود که قطعا یک گزینه برای حمل به جلو به آینده است.”

اما Nicklin که قبلا در گوگل و همچنین مورگان استنلی بود با توجه به آژانس زندگی یک بخش از بازاریابی او هرگز در عین حال مشغول به کار در زمانی که تلفن زنگ زد یک روز ارائه یک فرصت است.

“این چیزی است که من همیشه علاقه مند شده و… یک روز من یک تماس و فکر خوب به نظر می رسد جهان صحبت کرده است. اجازه دهید فقط این را دنبال کنید و ببینید چه اتفاقی می افتد و که در آن آن را به من طول می کشد.’ و که در آن ما به پایان رسید.”

به دنبال بازگشت به دستیابی پیشرو نگهبان برای شکستن حتی Nicklin اذعان می کند “این آسان نبود” اما او بر این باور وجود دارد قدردانی خارجی که در اطراف.

“ما [نگهبان] باید هنوز هم فرصت های زیادی پیش از ما به خاطر آنچه که ما آغاز شده و با تغییر و تحول در کسب و کار بلکه با توسعه خوان درآمد که چیزی کاملا منحصر به فرد و تحول.”

Nicklin هنوز موافقت خود را شروع تاریخ جدید خود را با کارفرمایان و بنابراین هنوز در کار با ناشر برای آینده قابل پیش بینی بود و عمده می گویند در یکی دیگر از توسعه در روزهای اخیر; نگهبان تصمیم به دیگر قبول تبلیغات صرف از سوخت های فسیلی شرکت هایی که روابط نزدیک و بازگشت به آن در اخلاق زیست محیطی.

“واقعیت این است آن چیزی که ما شده ایم صحبت کردن در مورد در حالی که” او توضیح می دهد. “هنگامی که شما در نظر بگیرید ما سرمقاله موضع بر بحران آب و هوا که در سال گذشته ما تغییر راه که ما صحبت در مورد آب و هوا به معنای سنگین تر تاکید بر آنچه ما واقعا بر این باورند که اتفاق می افتد و این واقعیت است که این یک بحران; ما اجرا کردم کل تحقیقات به سوخت های فسیلی, شرکت ها و برخی از شیوه های است که آنها تحت شده اند.”

او نشان می دهد که تصمیم گیری ساخته شده بود پس از تعطیلات کریسمس به اعمال ممنوعیت. “ما فقط تو را دیدم که چگونه بحث را تغییر داده بود در دانستن است که با روشی که ما سرمقاله پوشش تغییر در موضوع آنا [Bateson موقت مدیر عامل شرکت] و من کردم و با هم تصمیم گرفتیم که این واقعا احساس درست را انجام دهید. بنابراین صحبت ما را به کاترین و سرمقاله تیم بودند که به طور کامل حمایت از آن و گفت که این کار درست انجام برای نام تجاری ما است. با توجه به آنچه که من فقط در مورد گفت: هدف ما و ارزش های ما آن را فقط به نظر می رسد به چین به طور کامل با آن است. من واقعا افتخار از تصمیم گیری است که ما ساخته شده است.”

او حاضر به صحبت کردن با اعداد هنگامی که درباره تاثیر واقعی خود تحمیل آگهی بان را در درآمد اما او مصمم است که وجود خواهد داشت هزینه اما او با اعتماد به نفس داشتن نظارت واکنش از خوانندگان که کمبود خواهد بود ساخته شده توسط آنها را پشتیبانی می کند.

“در دراز مدت آن را درست به انجام هر دو برای ما از جهان و خوانندگان ما. من نمی دانم که آیا آن را به تاثیر را بر روی ما, اما ما آن را یک تصمیم مختلف. ما آن را انجام نمی به خاطر پول ما آن را نداشت چرا که آن را درست انجام دهید.

پس از اعلام درام شنیده است که دیگر رسانه های عمده عناوین نیز با توجه به مشابه تدبیر که Nicklin امید را ببینید رد میکند.

“ما در یک بحران آب و هوا و برخی از راه های که در آن سوخت فسیلی استخراج شرکت های خاص اند با استفاده از تبلیغات برای ترویج خود اعتبار سبز در حالی که در همان زمان میلیاردها دلار هزینه در استخراج سوخت های فسیلی و به طور بالقوه انکار تغییرات آب و هوا, تمام چیزهایی که ما روزنامه نگاران گزارش داده اند ، به نظر می رسد به واقع آیا این کار درست انجام داده بحران آب و هوا غیر قابل انکار است? و من واقعا امیدوارم که ما به دنبال کت و شلوار آیا آنها احساس می کنید که آنها می خواهند به مانند یک موضع کاملا البته تا به آنها. اما من امیدوارم که آنها انجام می دهند.”

Nicklin نیز فروتن در مورد دخالت در ورودی اجرایی آنت توماس, اگر چه او اعتراف او درگیر شد در ‘گفتگو’ اما این که این تصمیم گرفته شد به دلیل “آن را درست انجام دهد.”

در نهایت در نقش جدید خود و به همین دلیل او هیجان زده است برای پیوستن به Dentsu, او توضیح می دهد که خرید از کسب و کارهای مختلف در رسانه ها بخش که شامل قیراط Isobar, تقویت Merkle و IProspect او معتقد است که ارائه می دهد “واقعا قدرتمند داستان به صحبت کردن با مشتریان در مورد.”

او در ادامه به طرح چشم انداز: “بخشی از رهبری تیم را به “اطمینان حاصل شود که ما می توانیم که همکاری اتفاق می افتد و به تمام کسانی که در کسب و کارهای مختلف با هم به مشتریان برای حل مشکلات خود. به طوری که یک بخشی از آن است و بدیهی است که دیگر بخشی است که مسئول برای رسانه ها خط از کسب و کار… و مطمئن شوید که آنها می تواند به رشد و انطباق با تغییرات جدید که در فضای رسانه ای.”

همانطور که با هر گونه تغییر در نقش آن ظاهر می Nicklin انتخاب کرده است به حرکت می کند در حالی که در بالا اما او نیز به وضوح کسی که می خواهد به تجربه به عنوان بسیاری از چالش های مختلف به عنوان او می تواند از طریق کار خود را و بنابراین یکی دیگر انتظار در Dentsu.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>